Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Severus_Snape schreef:
20-10-2019 11:11
Oh top! Ik moet van heel veel series de nieuwe seizoenen nog starten maar bij deze kijk ik er echt naar uit.
ja ik ook
Ik heb net een nieuwe serie ontdekt (of ik heb onder een steen gelegen maar ik zag hier nog geen reacties over volgens mij). Avla, een Turkse gevangenisserie.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie npo start heeft:

A very typical english scandal.

Met een Hugh Grant zoals je hem nog nooit gezien hebt.

Based on a true story.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
A very english scandal moet dat zijn.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
20-10-2019 17:27
A very english scandal moet dat zijn.
Ik kan deze niet vinden
dolfje schreef:
20-10-2019 17:53
Ik kan deze niet vinden

Staat op NPO start plus volgens mij. Niet op Netflix.
Alle reacties Link kopieren
Ah vandaar.
Alle reacties Link kopieren
NPO start idd. Briljant.
Al een account? Log dan hier in.
Kwebbeltje91 schreef:
20-10-2019 16:27
Ik heb net een nieuwe serie ontdekt (of ik heb onder een steen gelegen maar ik zag hier nog geen reacties over volgens mij). Avla, een Turkse gevangenisserie.
Kan hem niet vinden.
Niq schreef:
20-10-2019 18:59
Kan hem niet vinden.

Oh? Bij mij stond ie onder trending dacht ik. Of populair.
Ik zie het al, het is Avlu, niet Avla. En in het Engels noemen ze hem the Yard. Die heb ik toevallig dit weekend aan my list toegevoegd.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
15-10-2019 22:56
Hier Zone Blanche opgezet. Is het wat? Heb het volgens mij ooit voorbij zien komen hier. Wij vonden het een beetje vaag en erg opletten.. als je al een beetje moe bent is dat pittig ;-) Halverwege de tweede aflevering gestopt.
Ik hem seizoen 1 afgekeken, maar werd steeds vager en ongeloofwaardiger. Volgens mij is er een seizoen 2, maar die hoef ik echt niet meer te zien
Niq schreef:
21-10-2019 09:03
Ik zie het al, het is Avlu, niet Avla. En in het Engels noemen ze hem the Yard. Die heb ik toevallig dit weekend aan my list toegevoegd.

Oh, excuses :-$ :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
21-10-2019 09:43
Ik hem seizoen 1 afgekeken, maar werd steeds vager en ongeloofwaardiger. Volgens mij is er een seizoen 2, maar die hoef ik echt niet meer te zien

Dank je! Ik haak af denk ik...

Ik kijk nu ook Thirteen Reasons Why (3) en Criminal. Vooral die laatste is bijzonder, zit nog in de Engelse reeks.
Such fun!1
pearle schreef:
21-10-2019 09:43
Ik hem seizoen 1 afgekeken, maar werd steeds vager en ongeloofwaardiger. Volgens mij is er een seizoen 2, maar die hoef ik echt niet meer te zien
Ik ben in 2 gestopt. Toen ging het echt helemaal nergens meer over.
Alle reacties Link kopieren
Stranger Things deel 3 gezien. Wederom vermakelijk maar het verhaal is wel erg hetzelfde als de eerste seizoenen en seizoen 4 wordt niet veel anders denk ik gezien het voorproefje.
Call me by my name staat er op. Prachtige film, echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt call me by your name, denk ik.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
21-10-2019 20:06
Je bedoelt call me by your name, denk ik.
Ach ja, natuurlijk. Gelukkig ben jij wel alert!
Even een nieuwtje over Netflix zelf, voor degenen die een abonnement delen met vrienden:

Netflix gaat het delen van accounts aanpakken. Tot nu toe hebben ze het gedoogd, maar dat gaat dus binnenkort stoppen. Heeft alles te maken met de streamingoorlog die is ontstaan nu ook andere partijen (zoals Disney, HBO en Apple) zich op deze markt begeven.

https://www.serietotaal.nl/nieuws/9553/ ... ondernemen
RikM schreef:
21-10-2019 21:25
Even een nieuwtje over Netflix zelf, voor degenen die een abonnement delen met vrienden:

Netflix gaat het delen van accounts aanpakken. Tot nu toe hebben ze het gedoogd, maar dat gaat dus binnenkort stoppen. Heeft alles te maken met de streamingoorlog die is ontstaan nu ook andere partijen (zoals Disney, HBO en Apple) zich op deze markt begeven.

https://www.serietotaal.nl/nieuws/9553/ ... ondernemen

Klinkt heel mooi.. maar als ik het zo lees hanteren hele bijzondere voorwaarden om misbruik te beoordelen.
Als ze mijn account ook maar 1 x gaan blokkeren omdat ik bijvoorbeeld thuis kijk en leden van mijn gezin misschien wel tegelijk kijken maar misschien in de trein of wachtkamer bij de ortho of bij oma op haar eigen telefoon dan zeg ik hele zooi wel op.
Alle reacties Link kopieren
En dat terwijl Netflix Nederland gisteren op fb zelf nog grappen maakte over gebruik van het account van exen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
21-10-2019 21:37
En dat terwijl Netflix Nederland gisteren op fb zelf nog grappen maakte over gebruik van het account van exen.
Dit.

Ben benieuwd hoe ze het controleren.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij van een paar jaar geleden herinneren dat ze het juist aanmoedigden om het te delen.
Alle reacties Link kopieren
Su heb je nog een goeie tip? Heb The Ranch uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven