Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toch maar eens aan Riverdale begonnen....bovenverwachting leuk!!
Zijn jullie bekend met dit trucje? (van sommige series zijn meer seizoenen beschikbaar als je de taal op Engels zet)

Krijg nog meer Netflix titels met dit slimme trucje!
RikM schreef:
26-10-2019 12:12
Zijn jullie bekend met dit trucje? (van sommige series zijn meer seizoenen beschikbaar als je de taal op Engels zet)

https://www.serietotaal.nl/nieuws/9583/ ... mme-trucje
Ik las het ook vanmorgen :proud:
Voor Aziatische toch.
Suðri schreef:
26-10-2019 12:13
Ik las het ook vanmorgen :proud:
Voor Aziatische toch.

Volgens mij heeft het vooral te maken met dat er van die seizoenen nog geen Nederlandse ondertitels beschikbaar zijn, dus dan komen ze niet in je lijst staan. Maar als dat voor jou geen bezwaar is dan kun je de taal op Engels zetten en dan zie je ze wel.
Irmandade aanrader. Braziliaanse serie.
Weet iemand hoe het precies zit met dat jagen van Netflix op meerdere inlogs op 1 account?
Bedoelen ze dan dat je maar voor 1 inlog betaalt? Ik betaal namelijk voor 4 inlogs, dus dan maakt het toch niet uit wie waarvandaan inlogt?
Now you see me met Woody Harrelson en Morgan Freeman is steengoeie flim!
Tenminste.. dat vond ik :yes:
Suðri schreef:
26-10-2019 19:09
Weet iemand hoe het precies zit met dat jagen van Netflix op meerdere inlogs op 1 account?
Bedoelen ze dan dat je maar voor 1 inlog betaalt? Ik betaal namelijk voor 4 inlogs, dus dan maakt het toch niet uit wie waarvandaan inlogt?

Het is eigenlijk de bedoeling dat je zo'n abonnement alleen deelt met gezinsleden, dus binnen je eigen huishouden zeg maar. Veel mensen delen hun abonnement met vrienden of familie, en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Maar ik lees net dat Netflix voorlopig geen actie gaat ondernemen, dus er is geen reden voor paniek. Ze zijn alleen op zoek naar manieren om geen inkomsten mis te lopen, dus mogelijk dat ze er in de toekomst iets aan gaan doen.
RikM schreef:
26-10-2019 19:18
Het is eigenlijk de bedoeling dat je zo'n abonnement alleen deelt met gezinsleden, dus binnen je eigen huishouden zeg maar. Veel mensen delen hun abonnement met vrienden of familie, en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Maar ik lees net dat Netflix voorlopig geen actie gaat ondernemen, dus er is geen reden voor paniek. Ze zijn alleen op zoek naar manieren om geen inkomsten mis te lopen, dus mogelijk dat ze er in de toekomst iets aan gaan doen.
Geen paniek hoor. Kind Netflixt alleen vanaf heel veel locaties (en dus ook vanaf zijn vader). En zou het voor mijn vader leuk vinden als hij gewoon kan blijven kijken.
Suðri schreef:
26-10-2019 19:19
Geen paniek hoor. Kind Netflixt alleen vanaf heel veel locaties (en dus ook vanaf zijn vader). En zou het voor mijn vader leuk vinden als hij gewoon kan blijven kijken.

Er waren nogal wat mensen in paniek op internet, na dat nieuwsbericht van onlangs, vandaar mijn opmerking. ;-)

Ik denk dat je uiteindelijk naar de situatie gaat dat jij een abonnement voor 2 personen nodig hebt (voor jou en je kind) en dat je vader een eigen abonnement nodig heeft. Maar voordat het zover is, dat duurt nog wel even denk ik. Want als ze dit bij Netflix verkeerd aanpakken dan stapt alsnog iedereen over naar de concurrent.
RikM schreef:
26-10-2019 19:28
Er waren nogal wat mensen in paniek op internet, na dat nieuwsbericht van onlangs, vandaar mijn opmerking. ;-)

Ik denk dat je uiteindelijk naar de situatie gaat dat jij een abonnement voor 2 personen nodig hebt (voor jou en je kind) en dat je vader een eigen abonnement nodig heeft. Maar voordat het zover is, dat duurt nog wel even denk ik. Want als ze dit bij Netflix verkeerd aanpakken dan stapt alsnog iedereen over naar de concurrent.
Dan zou het teruggaan in beeldkwaliteit, kunnen we niet op meerdere devices downloaden etc.
Ik zou dan dus ook de GBA aan moeten leveren om aan te tonen dat mijn kind hier ingeschreven staat. En het convenant om aan te tonen dat hij ook bij zijn vader verblijft? Dat gaat een bijzonder verhaal worden dan.
Het IP adres van zijn school mogen ze wat mij betreft wel afknijpen :lol:
Misschien was dat hele nieuwsbericht wel een proefballonnetje van Netflix om te kijken hoe mensen zouden reageren. En doen ze er uiteindelijk niets mee.
The Fall gekeken. Goede thriller, een aanrader.
Ook Unbelievable gekeken. Ook een goede serie. Ik meen dat sommige hier hadden geschreven dat deze serie indrukwekkend was, maar dat had ik niet zo. Dat had ik meer met de the five of centraal park.
Vandaag de docu tell me who i am gekeken (Marc Marie Huijbregts vertelde hier vrijdag over in DWDD). Indrukwekkend. Gaat over een tweeling waarvan de 1 op 18 jarige leeftijd een ongeluk krijgt en zijn geheugen kwijt raakt. Hij herkent alleen nog maar zijn tweelingbroer. Deze vertelt een "iets" aangepaste versie over hun jeugd en zijn ouders.
Suðri schreef:
26-10-2019 19:09
dat is onzin, Netflix heeft de tijd en middelen daar niet voor. Er was een interview met iemand van Netflix en het is helemaal uit zijn verband getrokken in de woorden van Trump : fake news :lijstje:

je hebt een account waarop je 5 profielen mag aanmaken zodat iedereen die op het account zit een eigen profiel heeft.
je betaalt voor het abbonement dat je hebt : dus 1 scherm/2/of 4 schermen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
26-10-2019 22:05
dat is onzin, Netflix heeft de tijd en middelen daar niet voor. Er was een interview met iemand van Netflix en het is helemaal uit zijn verband getrokken in de woorden van Trump : fake news :lijstje:

je hebt een account waarop je 5 profielen mag aanmaken zodat iedereen die op het account zit een eigen profiel heeft.
je betaalt voor het abbonement dat je hebt : dus 1 scherm/2/of 4 schermen.
Precies het meest logische dus.
Max.Daffie schreef:
26-10-2019 21:36
Vandaag de docu tell me who i am gekeken (Marc Marie Huijbregts vertelde hier vrijdag over in DWDD). Indrukwekkend. Gaat over een tweeling waarvan de 1 op 18 jarige leeftijd een ongeluk krijgt en zijn geheugen kwijt raakt. Hij herkent alleen nog maar zijn tweelingbroer. Deze vertelt een "iets" aangepaste versie over hun jeugd en zijn ouders.
Die heb ik in mijn lijst staan, maar wil er echt even voor zitten.
Suðri schreef:
26-10-2019 22:06
Precies het meest logische dus.
yup
Relax we're all crazy, it's not a competition
wij kijken breaking bad, zou fantastisch moeten zijn volgens velen maar wanneer begint het echt spannend te worden dan?? wij zijn nu bij seizoen 2 aflevering 5 maar vinden het nogal traag allemaal.. :-?
lizenlotte schreef:
26-10-2019 22:56
wij kijken breaking bad, zou fantastisch moeten zijn volgens velen maar wanneer begint het echt spannend te worden dan?? wij zijn nu bij seizoen 2 aflevering 5 maar vinden het nogal traag allemaal.. :-?
Wauw, ik ben nooit voorbij seizoen 1, ep. 5 gekomen en het echt 3x geprobeerd.
Mandy81 schreef:
26-10-2019 20:11

Ook Unbelievable gekeken. Ook een goede serie. Ik meen dat sommige hier hadden geschreven dat deze serie indrukwekkend was, maar dat had ik niet zo. Dat had ik meer met de the five of centraal park.
Dat had ik nou ook!
Iemand ook naar de serie pose gekeken over de ball scène in New York in de jaren 80. Ik vind een aanrader :popcorn:
Suðri schreef:
26-10-2019 22:59
Wauw, ik ben nooit voorbij seizoen 1, ep. 5 gekomen en het echt 3x geprobeerd.
Ik was na 1.5 aflevering al klaar met deze serie.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Kwebbeltje91 schreef:
22-10-2019 22:49
Komt goed ;)
Is echt helemaal goed gekomen! Heb gisteren nog 2 afleveringen gekeken en hij wordt inderdaad steeds beter!
lizenlotte schreef:
26-10-2019 22:56
Tja, als je het nu nog steeds niks vindt, is het blijkbaar jouw ding niet. Persoonlijk vind ik het één van de beste serie ooit, maar smaken verschillen. En tja, "echt spannend..." daarvoor moet je de serie niet kijken. Het is zoveel meer dan dat.
juliet64 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 12:19
0.28% gewijzigd
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven