Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
yasmijn schreef:
17-11-2019 12:22
Nu is Netflix helemaal uitgevallen 😡😱🙄🥴😲
Toevallig tv van KPN en net een nieuw kastje? Daar lag het bij ons aan.
Ik haak even af bij riverdale S3.
Wordt me net even teveel een aaneenschakeling van onrealistische gebeurtenissen.

Vond dat juist zo leuk in S1 , dat het over gewonere dingen ging.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
17-11-2019 15:51
Ik ben echt woest. Al maanden Ingepland om de hele dag The Crown te kijken want man is toch weg. Maar Netflix deed het ineens niet meer. Wat ik ook probeerde, noppes. En ik ga man ook niet vragen om te fixen als ie straks thuiskomt want we hebben ruzie 😡 en dan moet straks die kolere formule 1 erop natuurlijk. Ik verdwijn naar boven. 🤨
Of de kroeg in.

Zit al vanaf dat ie uitviel te lezen en uit chagrijnigheid heb ik wijn ingeschonken.

Heb je 't ook proberen op te lossen of wat? Hier met Ziggo heb ik gemerkt dat ie er blijkbaar af en toe uit kan liggen. Op het Ziggoforum vind je dan allerlei oplossingen zoals uitloggen en inloggen, het kastje resetten, weetikhet, zo irritant. Maar dan doet ie het uiteindelijk wel weer.

En via m'n laptop eigenlijk nooit problemen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al weer helemaal in to de kerstfilms.. ik hoop dat er nog wat bij komt..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Mandy81 schreef:
18-11-2019 07:02
Toevallig tv van KPN en net een nieuw kastje? Daar lag het bij ons aan.
Nope. Ziggo.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
18-11-2019 09:09
Heb je 't ook proberen op te lossen of wat? Hier met Ziggo heb ik gemerkt dat ie er blijkbaar af en toe uit kan liggen. Op het Ziggoforum vind je dan allerlei oplossingen zoals uitloggen en inloggen, het kastje resetten, weetikhet, zo irritant. Maar dan doet ie het uiteindelijk wel weer.

En via m'n laptop eigenlijk nooit problemen.
Ik ga daar eens kijken, op dat forum.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
18-11-2019 09:43
Ik ga daar eens kijken, op dat forum.
Meestal werkt een harde reset heel goed (eigenlijk van alles de stroom eraf). Hoop dat het lukt en anders de klantenservice bellen.
Everything you see I owe to spaghetti!
yasmijn schreef:
18-11-2019 09:43
Ik ga daar eens kijken, op dat forum.
Ik heb daar soms ook last van en dat komt denk door wifi. Meestal helpt het wel als je even de stekker uit de muur trekt.
Of 10 minuten geduld.
Heb ook regelmatig dat ik maar limited acces heb. Moet je even bij je internet acces onderin rechts kijken.
Dat lost zich ook op met een minuut of 10 geduld. Disconnecten en weer connecten wil soms gelijk helpen, of wederom geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Werkt het nog steeds niet Yasmijn?
Ik heb ook ziggo en het werkt gewoon gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Hier werkt Netflix ook gewoon.

Bijna klaar met de Vlaamse serie Bevergem. Als je me vraagt waar de serie precies over gaat, dan kan ik geen antwoord geven. Op de één nog andere manier trekt de serie, beetje kruising tussen drama en komedie.

Ik vind wat betreft series en acteurs het Belgische aanbod vele malen beter als de Nederlandse.
Heel soms heb ik dat ook en dan gooi ik alles er even helemaal af, wacht een paar minuten. Alles weer aan. Opnieuw inloggen bij Netflex en doet alles het weer.

Anders kan je met Ziggo en/of Netflix chatten he? Zijn beiden heel vriendelijk. Vooral Netflix.


Heb net de eerste paar afleveringen van de Crown gezien. Moest echt even wennen aan de andere gezichten maar bij aflevering 3 was ik er wel overheen.

Vanavond de rest.

En ik heb van de week Line of Duty laatste seizoen afgekeken, ook weer heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
18-11-2019 17:20
Heel soms heb ik dat ook en dan gooi ik alles er even helemaal af, wacht een paar minuten. Alles weer aan. Opnieuw inloggen bij Netflex en doet alles het weer.

Anders kan je met Ziggo en/of Netflix chatten he? Zijn beiden heel vriendelijk. Vooral Netflix.


Heb net de eerste paar afleveringen van de Crown gezien. Moest echt even wennen aan de andere gezichten maar bij aflevering 3 was ik er wel overheen.

Vanavond de rest.

En ik heb van de week Line of Duty laatste seizoen afgekeken, ook weer heel fijn.
Jij mazzelaar! Ik wilde net E6 van S5 gaan kijken toen het hele seizoen verdween tijdens de aftiteling van E5.
Ik ben daar echt heel gefrustreerd over.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
18-11-2019 19:39
Jij mazzelaar! Ik wilde net E6 van S5 gaan kijken toen het hele seizoen verdween tijdens de aftiteling van E5.
Ik ben daar echt heel gefrustreerd over.
Bij mij is seizoen 5 ook verdwenen!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-11-2019 19:47
Bij mij is seizoen 5 ook verdwenen!
Ik heb gechat met Netflix. Er is iets met de licentie
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
18-11-2019 19:56
Ik heb gechat met Netflix. Er is iets met de licentie
Heb je misschien ziggo ? Ik heb seizoen 5 daar al gezien bij movies en series.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-11-2019 19:59
Heb je misschien ziggo ? Ik heb seizoen 5 daar al gezien bij movies en series.
Oh ja, ik heb ook Ziggo :facepalm:
Ga ff kijken

Alleen een paar afleveringen zie ik staan, met Duitse titels :|
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
18-11-2019 20:00
Oh ja, ik heb ook Ziggo :facepalm:
Ga ff kijken

Alleen een paar afleveringen zie ik staan, met Duitse titels :|
Misschien is het alleen beschikbaar in xl
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-11-2019 20:05
Misschien is het alleen beschikbaar in xl
Ik heb Ziggogo.tv

Nou ja, misschien komt het nog terug op Netflix
Zag wel een paar andere series bij Ziggo die me wat lijken
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Wow, had ik echt mazzel dus. Wat raar dat het zo ineens verdwijnt, gebeurt wel vaker maar meestal krijg je een waarschuwing of een 'staat er op tot die en die datum', tenminste vroeger wel.
Tickel schreef:
18-11-2019 19:56
Ik heb gechat met Netflix. Er is iets met de licentie
Oh wat irritant! Ik was er nog niet aan toegekomen, maar wilde hem wel nog kijken. Hij stond er net pas op!
MinkeDeWit schreef:
18-11-2019 20:14
Oh wat irritant! Ik was er nog niet aan toegekomen, maar wilde hem wel nog kijken. Hij stond er net pas op!
Vanaf 1 november dacht ik. Heel raar.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
18-11-2019 20:12
Wow, had ik echt mazzel dus. Wat raar dat het zo ineens verdwijnt, gebeurt wel vaker maar meestal krijg je een waarschuwing of een 'staat er op tot die en die datum', tenminste vroeger wel.
Foutje met de licentie, hij kan dus nog wel terugkomen.
Licentie was niet afgelopen want hij stond er idd net op.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Lucifer2018 schreef:
18-11-2019 20:16
Vanaf 1 november dacht ik. Heel raar.
Klopt. En echt onwijs goed!
Zo jammer dat jullie nu alles moeten missen. Alleen Luci en ik weten onze prio’s te stellen en te bingen :P


Maar balen, was echt goed.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
18-11-2019 17:20
Heb net de eerste paar afleveringen van de Crown gezien. Moest echt even wennen aan de andere gezichten maar bij aflevering 3 was ik er wel overheen.

Vanavond de rest.

Want vanavond heb je 7 uur over?

(gewoon jaloers hoor)
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
The House of Windsor is ook interessant om te kijken. The Crown in het echt, met authentieke beelden en documenten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven