Netflix Deel 5!
zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
vrijdag 22 november 2019 om 19:58
Oh zoals jey het beschrijft lijkt het wel wat...je had in Amerika toch ook zo'n heftig ding wat ze ook een poosje in Nederland...iets met Ninja Warrior?Odense2 schreef: ↑22-11-2019 14:23Voor het eerst ‘Ultimate Beastmaster’ gezien.
Ik verwachtte dat het gewichtheffen e.d zou zijn, met brede body builders.
Maar het is apenkooien voor gevorderden.
Deelnemers uit 9 landen leggen een hindernisbaan af.
Er doen ook (enkele) vrouwen aan mee.
De moeite waard om te kijken tijdens een huishoudelijke klus? Ja.
Iemand anders ook gekeken?
vrijdag 22 november 2019 om 20:00
vrijdag 22 november 2019 om 20:17
‘Ultimate Beastmaster’ is pittiger dan Ninja Warrior.
Ik snap wel dat ‘Ultimate Beastmaster’ ook uitdagingen moet bevatten qua afstanden (zoals van de ene hindernis op de andere hindernis springen), als ik zo naar die hindernissen kijk denk ik dat een man van 1,85m een voordeel heeft van zijn lengte, dat een vrouw van 1,68m niet heeft. In Ninja Warrior zag ik vrouwen met souplesse, goede buikspieren (tegenwoordig: core muscles) en slimme tactiek ver komen. De Beastmaster heb ik verder nog niet bekeken hoe iedereen het doet. Ik ben nog maar net begonnen. Dus wie weet welke verrassingen er nog komen.
Mag ik een tipje van de sluier oplichten over ‘Ultimate Beastmaster’?
Nee, Odense, dan word je weer gestaft voor spoileren.
O.k., dan niet. Dan alleen dit: De deelnemers zijn gevarieerd qua achtergrond. Een turner, een klimmer, een paaldanser. Dat maakt het ook leuk. En tussendoor natuurlijk ook stukjes over hun achtergrond. De één is in recovery van MS, de ander doet mee voor zijn kinderen.
De presentatoren van de 9 verschillende landen plagen elkaar.
vrijdag 22 november 2019 om 20:23
Ik heb hem op mijn lijst gezet. Dank je voor de tip. Ik houd wel van dat soort dingen.Odense2 schreef: ↑22-11-2019 20:17‘Ultimate Beastmaster’ is pittiger dan Ninja Warrior.
Ik snap wel dat ‘Ultimate Beastmaster’ ook uitdagingen moet bevatten qua afstanden (zoals van de ene hindernis op de andere hindernis springen), als ik zo naar die hindernissen kijk denk ik dat een man van 1,85m een voordeel heeft van zijn lengte, dat een vrouw van 1,68m niet heeft. In Ninja Warrior zag ik vrouwen met souplesse, goede buikspieren (tegenwoordig: core muscles) en slimme tactiek ver komen. De Beastmaster heb ik verder nog niet bekeken hoe iedereen het doet. Ik ben nog maar net begonnen. Dus wie weet welke verrassingen er nog komen.
Mag ik een tipje van de sluier oplichten over ‘Ultimate Beastmaster’?
Nee, Odense, dan word je weer gestaft voor spoileren.
O.k., dan niet. Dan alleen dit: De deelnemers zijn gevarieerd qua achtergrond. Een turner, een klimmer, een paaldanser. Dat maakt het ook leuk. En tussendoor natuurlijk ook stukjes over hun achtergrond. De één is in recovery van MS, de ander doet mee voor zijn kinderen.
De presentatoren van de 9 verschillende landen plagen elkaar.
vrijdag 22 november 2019 om 20:38
Niq schreef: ↑21-11-2019 18:29Ik zit bij aflevering 13. Gelukkig nog een aantal te gaan.
Vind het echt en superserie ondanks dat ik hem af en toe wil doorspoelen tijdens een liedje. (dat is toch niet spoileren?)
Doe ik niet hoor, blijf dan gewoon kijken, want er zit genoeg actie in.
Azra vind ik ook een geweldig leuk mens.
Ze hebben goede actrices uitgekozen!
Ik heb hem inmiddels helemaal afgekeken. Ik zag op youtube dat er een 3e seizoen is, ben benieuwd wanneer en óf hij op Netflix komt.
zondag 24 november 2019 om 17:59
Ik 1,5 dag. En de week ernaLucifer2018 schreef: ↑22-11-2019 20:00Ja, al doen wij dat gewoon 2 dagen lang.![]()
Ik heb mijn puberdochter vanmiddag maar even verboden om de nieuwe films te gaan kijken.
Tot kerst.. met haar moeder op de bank in huispak.![]()
![]()
Ik verheug me nu al op het kneuterige hangen en het heerlijk de bang voor mij alleen hebben
zondag 24 november 2019 om 18:55
Lucifer2018 schreef: ↑22-11-2019 20:00Ja, al doen wij dat gewoon 2 dagen lang.![]()
Ik heb mijn puberdochter vanmiddag maar even verboden om de nieuwe films te gaan kijken.
Tot kerst.. met haar moeder op de bank in huispak.![]()
![]()
Hier exact hetzelfde! Ze zette vanmorgen een nieuwe kerstfilm op maar moest uit van mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 25 november 2019 om 16:51
Iemand toevallig bekend met 13 geboden?
Ben net afgehaakt na bijna 1 aflevering, het schiet weinig op en er lopen te veel verhalen door elkaar heen.
Ik doe nog maar een poging voor Undercover, schijnt ook geweldig te zijn maar ik kwam moeilijk door de 1e aflevering heen.
(En ik heb het geduld niet om een heel seizoen af te kijken als iets me niet meteen boeit)
Ben net afgehaakt na bijna 1 aflevering, het schiet weinig op en er lopen te veel verhalen door elkaar heen.
Ik doe nog maar een poging voor Undercover, schijnt ook geweldig te zijn maar ik kwam moeilijk door de 1e aflevering heen.
(En ik heb het geduld niet om een heel seizoen af te kijken als iets me niet meteen boeit)
maandag 25 november 2019 om 17:28
Phoebemeaculpa schreef: ↑25-11-2019 16:51Iemand toevallig bekend met 13 geboden?
13 geboden ben ik ook afgehaakt. Traag en onduidelijk gewauwel. Man heeft het wel afgekeken.
Undercover vond ik -toen ik er eenmaal inzat- wel echt de moeite. Even volhouden.
maandag 25 november 2019 om 20:55
Lucifer2018 schreef: ↑25-11-2019 20:51Crown afgekeken en Kominsky method. Beiden fijn.
Bikram gekeken, weer zo'n fijne vent. Ben toe aan wat vrolijkers.
Nu weet ik het even niet dus.
En de kerstfilms wil ik echt bewaren.![]()
Ik heb The Crown ook uit en weet ook niks meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!