Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!

en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
15-06-2020 14:03
Blown away die staat ook in mijn lijst. Heb je die gezien? Was het wat?
Ja, ik vond hem leuk. Leuker dan de bloemen eigenlijk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
15-06-2020 14:04
Vond ik ook, te weinig drama voor mij.
De drama zit meer onder de oppervlakte, daar hou ik juist wel van.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Krulliebollie73 schreef:
15-06-2020 13:19
Ik ben even in trash tv beland met Married to medicine.. Mijn hemel wat een vrouwen! Dat kan toch niet echt zijn, dat moet gescript zijn?

Ik ben afgehaakt. Kinderachtig gedoe, volwassen vrouwen die janken dat ze niet zijn uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje en dan wraak willen nemen.

Real Housewives hetzelfde, keek vroeger wel maar vind het niet meer leuk.
lollypopje schreef:
15-06-2020 14:07
Ja, ik vond hem leuk. Leuker dan de bloemen eigenlijk.

Tof zeg! Dan ga ik zeker kijken :cheer:
15-06-2020 14:04
Vond ik ook, te weinig drama voor mij.
Ja, dat ook. Ik weet niet wat het is, het ligt me gewoon niet. Had gehoopt van wel, ik dacht dat het een beetje op Game of Thrones zou lijken met de politieke spelletjes in King's landing maar het gaat mij allemaal te traag. Het kan me niet boeien. Helaas.
15-06-2020 14:08
Ik ben afgehaakt. Kinderachtig gedoe, volwassen vrouwen die janken dat ze niet zijn uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje en dan wraak willen nemen.

Real Housewives hetzelfde, keek vroeger wel maar vind het niet meer leuk.
Hmm.. ik snap je! Ik vind het ook echt verbazingwekkend.. die mannen vinden hier toch ook wel iets van? Zijn toch opgeleid als arts dus enigszins intelligent? Of ze verdienen er een hoop geld mee..
funnylady schreef:
14-06-2020 14:43
Ik wilde net beginnen aan Marcella seizoen 3 maar de ondertiteling loopt niet goed mee. Bij de andere series gaat het wel goed. Nog iemand last hiervan?
Is alleen bij de eerste aflevering. Bij de 2e aflevering loopt het weer gelijk.
hazelnoot schreef:
15-06-2020 21:17
Is alleen bij de eerste aflevering. Bij de 2e aflevering loopt het weer gelijk.
Als je de eerste aflevering op bijv engelse ondertiteling zet, dan loopt t wel gelijk. En idd vanaf de 2e geen problemen meer
Kijkt er iemand Snowpiercer? Ik vind het een grappig concept, benieuwd of het echt interessant wordt of langdradig.
Nemain• schreef:
15-06-2020 23:15
Kijkt er iemand Snowpiercer? Ik vind het een grappig concept, benieuwd of het echt interessant wordt of langdradig.
Ja, ik vind het leuk.

Wel heel duidelijk gebaseerd op een stripverhaal, is mijn indruk, als in: het slaat allemaal nergens op.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Iemand Open Water al gezien?
Kwebbeltje91 schreef:
16-06-2020 07:16
Ja, ik vond het matig, maar heb het uiteindelijk wel afgezien.
gizzmo-returns schreef:
14-06-2020 09:51
Nachroniseren vind ik echt te nep.
Ja dit dus!
Ik ben gister begonnen aan de serie Brot. En wat bleek; het was in het Engels nagesychroniseerd. Nou, ik heb gelijk de audio veranderd in Ijslands en ned ondertiteling. Scandinavische talen vind ik wel wat hebben overigens.
It's 5 o'clock somewhere
Wij hebben gisteren het eerste seizoen van dead to me afgekeken. Aparte leuke serie met veel onverwachte wendingen. Raar einde wel. Ik ben zeer benieuwd naar seizoen 2.
Da 5 bloods net gekeken. Erg goed.Heel actueel ook, maar los daarvan gewoon een goede film. Spike Lee gecombineerd met Jean Reno..super.
Come fly with me on a jetplane
Marcella
The real housewives of New York city en Beverly Hills gekeken, hierna begonnen aan die van Atlanta, maar die heb ik na 20 minuten uitgezet. Vreselijk.

Below deck vond ik ook erg leuk.

Nu maar beginnen aan The Sinner 3.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Kwebbeltje91 schreef:
16-06-2020 07:16
Ja, Ik vind de series uit Belgie verrassend goed.

Derde seizoen van Marcella is ok, maar niet heel erg geloofwaardig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
19-06-2020 19:44
Ja, Ik vind de series uit Belgie verrassend goed.

Derde seizoen van Marcella is ok, maar niet heel erg geloofwaardig.
Ik vond Code37 en Tabula Rasa erg goed.

Net een aflevering van Over Water gekeken. Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
Kwebbeltje91 schreef:
19-06-2020 20:59
Ga ik die misschien ook goed vinden?

Ben zelf aan Eigen kweek begonnen, maar weet niet of ik die uit kan zitten.
Voor de rest zet ik tegenwoordig alles al snel af.

De film Clinical gekeken, vond hem goed, maar bleek toch heel anders te lopen dan ik gedacht had en dat viel me tegen.
En gisteren Mercury Rising gekeken, maar kwam erachter dat ik die eeuwen geleden al had gezien. Gelukkig was ik veel vergeten!

Zie nu dat ik the Sinner kan gaan kijken!
Weet niet of het hier al genoemd is: The Woods. Volgens mij een poolse serie. Wij vonden em goed!
Niq schreef:
19-06-2020 21:43

De film Clinical gekeken, vond hem goed, maar bleek toch heel anders te lopen dan ik gedacht had en dat viel me tegen.
En gisteren Mercury Rising gekeken, maar kwam erachter dat ik die eeuwen geleden al had gezien. Gelukkig was ik veel vergeten!

Laat dat 'misschien' maar weg.
Echter wel 1 probleempje, Code37 is niet meer op Netflix. Tabula Rasa nog wel. Absoluut de moeite waard om te kijken!!
Niq schreef:
19-06-2020 21:43

Ik heb van Eigen kweek genoten, maar met wat pauzes, dus ik denk dat je hier zelf je antwoord al geeft 😄
Kwebbeltje91 schreef:
19-06-2020 20:59

Net een aflevering van Over Water gekeken. Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
Ik heb ook een aflevering Over water gekeken, maar vind het nogal serieus en wat navelstaarderig. Geen personage(s) die ik interessant of gewoon geinig vind. Dus nee, ik denk niet dat ik er verder mee ga.

Aanvulling: ik vond het ook storend dat de titel van de aflevering, "Alles komt goed", door verschillende personages zo nadrukkelijk uitgesproken werd al in het begin. Kwam nogal gekunsteld op me over. En dat had ik sowieso wel met de dialogen en/of het spel. Misschien wordt het beter, maar vooralsnog zie ik geen reden om.door te kijken 😅
anoniem_113882 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 11:33
Reden: Aanvulling
29.76% gewijzigd
coolpack2 schreef:
20-06-2020 11:30
Ik heb ook een aflevering Over water gekeken, maar vind het nogal serieus en wat navelstaarderig. Geen personage(s) die ik interessant of gewoon geinig vind. Dus nee, ik denk niet dat ik er verder mee ga.

Aanvulling: ik vond het ook storend dat de titel van de aflevering, "Alles komt goed", door verschillende personages zo nadrukkelijk uitgesproken werd al in het begin. Kwam nogal gekunsteld op me over. En dat had ik sowieso wel met de dialogen en/of het spel. Misschien wordt het beter, maar vooralsnog zie ik geen reden om.door te kijken 😅
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven