Netflix Deel 6
zaterdag 29 februari 2020 om 11:05

Hét topic voor al je aanraders én afraders
VERBODEN TE SPOILEREN!!
en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
maandag 15 juni 2020 om 14:07
Ja, ik vond hem leuk. Leuker dan de bloemen eigenlijk.Abundance-of-Freedom schreef: ↑15-06-2020 14:03Blown away die staat ook in mijn lijst. Heb je die gezien? Was het wat?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 15 juni 2020 om 14:08
De drama zit meer onder de oppervlakte, daar hou ik juist wel van.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 15 juni 2020 om 14:08
Krulliebollie73 schreef: ↑15-06-2020 13:19Ik ben even in trash tv beland met Married to medicine.. Mijn hemel wat een vrouwen! Dat kan toch niet echt zijn, dat moet gescript zijn?
Ik ben afgehaakt. Kinderachtig gedoe, volwassen vrouwen die janken dat ze niet zijn uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje en dan wraak willen nemen.
Real Housewives hetzelfde, keek vroeger wel maar vind het niet meer leuk.
maandag 15 juni 2020 om 14:10
Tof zeg! Dan ga ik zeker kijken
maandag 15 juni 2020 om 14:16
Ja, dat ook. Ik weet niet wat het is, het ligt me gewoon niet. Had gehoopt van wel, ik dacht dat het een beetje op Game of Thrones zou lijken met de politieke spelletjes in King's landing maar het gaat mij allemaal te traag. Het kan me niet boeien. Helaas.
maandag 15 juni 2020 om 19:40
Hmm.. ik snap je! Ik vind het ook echt verbazingwekkend.. die mannen vinden hier toch ook wel iets van? Zijn toch opgeleid als arts dus enigszins intelligent? Of ze verdienen er een hoop geld mee..Abundance-of-Freedom schreef: ↑15-06-2020 14:08Ik ben afgehaakt. Kinderachtig gedoe, volwassen vrouwen die janken dat ze niet zijn uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje en dan wraak willen nemen.
Real Housewives hetzelfde, keek vroeger wel maar vind het niet meer leuk.
maandag 15 juni 2020 om 21:17
maandag 15 juni 2020 om 21:24
dinsdag 16 juni 2020 om 07:15
Ja, ik vind het leuk.
Wel heel duidelijk gebaseerd op een stripverhaal, is mijn indruk, als in: het slaat allemaal nergens op.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 16 juni 2020 om 08:17
Ja, ik vond het matig, maar heb het uiteindelijk wel afgezien.
dinsdag 16 juni 2020 om 08:37
Ja dit dus!
Ik ben gister begonnen aan de serie Brot. En wat bleek; het was in het Engels nagesychroniseerd. Nou, ik heb gelijk de audio veranderd in Ijslands en ned ondertiteling. Scandinavische talen vind ik wel wat hebben overigens.
It's 5 o'clock somewhere
vrijdag 19 juni 2020 om 19:13
The real housewives of New York city en Beverly Hills gekeken, hierna begonnen aan die van Atlanta, maar die heb ik na 20 minuten uitgezet. Vreselijk.
Below deck vond ik ook erg leuk.
Nu maar beginnen aan The Sinner 3.
Below deck vond ik ook erg leuk.
Nu maar beginnen aan The Sinner 3.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vrijdag 19 juni 2020 om 19:44
Ja, Ik vind de series uit Belgie verrassend goed.
Derde seizoen van Marcella is ok, maar niet heel erg geloofwaardig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 19 juni 2020 om 20:59
Ik vond Code37 en Tabula Rasa erg goed.viva-amber schreef: ↑19-06-2020 19:44Ja, Ik vind de series uit Belgie verrassend goed.
Derde seizoen van Marcella is ok, maar niet heel erg geloofwaardig.
Net een aflevering van Over Water gekeken. Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
vrijdag 19 juni 2020 om 21:43
Ga ik die misschien ook goed vinden?
Ben zelf aan Eigen kweek begonnen, maar weet niet of ik die uit kan zitten.
Voor de rest zet ik tegenwoordig alles al snel af.
De film Clinical gekeken, vond hem goed, maar bleek toch heel anders te lopen dan ik gedacht had en dat viel me tegen.
En gisteren Mercury Rising gekeken, maar kwam erachter dat ik die eeuwen geleden al had gezien. Gelukkig was ik veel vergeten!
Zie nu dat ik the Sinner kan gaan kijken!
zaterdag 20 juni 2020 om 09:31
Laat dat 'misschien' maar weg.Niq schreef: ↑19-06-2020 21:43Ga ik die misschien ook goed vinden?
De film Clinical gekeken, vond hem goed, maar bleek toch heel anders te lopen dan ik gedacht had en dat viel me tegen.
En gisteren Mercury Rising gekeken, maar kwam erachter dat ik die eeuwen geleden al had gezien. Gelukkig was ik veel vergeten!
Echter wel 1 probleempje, Code37 is niet meer op Netflix. Tabula Rasa nog wel. Absoluut de moeite waard om te kijken!!
zaterdag 20 juni 2020 om 11:27
Ik heb van Eigen kweek genoten, maar met wat pauzes, dus ik denk dat je hier zelf je antwoord al geeftNiq schreef: ↑19-06-2020 21:43Ga ik die misschien ook goed vinden?
zaterdag 20 juni 2020 om 11:30
Ik heb ook een aflevering Over water gekeken, maar vind het nogal serieus en wat navelstaarderig. Geen personage(s) die ik interessant of gewoon geinig vind. Dus nee, ik denk niet dat ik er verder mee ga.Kwebbeltje91 schreef: ↑19-06-2020 20:59Ik vond Code37 en Tabula Rasa erg goed.
Net een aflevering van Over Water gekeken. Weet nog niet echt wat ik er van moet vinden.
Aanvulling: ik vond het ook storend dat de titel van de aflevering, "Alles komt goed", door verschillende personages zo nadrukkelijk uitgesproken werd al in het begin. Kwam nogal gekunsteld op me over. En dat had ik sowieso wel met de dialogen en/of het spel. Misschien wordt het beter, maar vooralsnog zie ik geen reden om.door te kijken
anoniem_113882 wijzigde dit bericht op 20-06-2020 11:33
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
29.76% gewijzigd
zaterdag 20 juni 2020 om 11:34
Eens.coolpack2 schreef: ↑20-06-2020 11:30Ik heb ook een aflevering Over water gekeken, maar vind het nogal serieus en wat navelstaarderig. Geen personage(s) die ik interessant of gewoon geinig vind. Dus nee, ik denk niet dat ik er verder mee ga.
Aanvulling: ik vond het ook storend dat de titel van de aflevering, "Alles komt goed", door verschillende personages zo nadrukkelijk uitgesproken werd al in het begin. Kwam nogal gekunsteld op me over. En dat had ik sowieso wel met de dialogen en/of het spel. Misschien wordt het beter, maar vooralsnog zie ik geen reden om.door te kijken![]()