Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!



en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
fladder schreef:
09-12-2020 21:39
Ik heb ineens plotseling alles van better call Saul af! En nu geen idee wat te kijken! Vond het een erg goede serie. Beter dan breaking bad.
Wie weet er iets goeds? Ik houd wel van een beetje misdaad, maar wel met diepgang en een goed verhaal.
Topboy ( summerhouse) vond ik ook geweldig.

Prison Break heeft een goed verhaal (gaat blijkbaar wel 31 december van Netflix af, maar als je het bij s1 en s2 houdt, red je het misschien nog). Vis à Vis kan anders ook, wel wat minder diepgang. La Casa de Papel heeft natuurlijk ook een goed verhaal.
Misschien Fauda of Kalifat

Of 24, maar dat is niet een beetje misdaad, maar heel veel misdaad :)
fladder schreef:
09-12-2020 21:39
Ik heb ineens plotseling alles van better call Saul af! En nu geen idee wat te kijken! Vond het een erg goede serie. Beter dan breaking bad.
Wie weet er iets goeds? Ik houd wel van een beetje misdaad, maar wel met diepgang en een goed verhaal.
Topboy ( summerhouse) vond ik ook geweldig.
Marcella.
-World- schreef:
10-12-2020 19:00
Prison Break heeft een goed verhaal (gaat blijkbaar wel 31 december van Netflix af, maar als je het bij s1 en s2 houdt, red je het misschien nog). Vis à Vis kan anders ook, wel wat minder diepgang. La Casa de Papel heeft natuurlijk ook een goed verhaal.
Misschien Fauda of Kalifat

Of 24, maar dat is niet een beetje misdaad, maar heel veel misdaad :)
Kut, net aan PB begonnen.
LīlyRose schreef:
10-12-2020 19:22
Kut, net aan PB begonnen.

Haal je makkelijk joh. Alleen seizoen 1 is leuk.
RikM schreef:
10-12-2020 19:23
Haal je makkelijk joh. Alleen seizoen 1 is leuk.
Ik zit in 2 of 3. Geloof 2. Ooit 1 gezien net kind, maar bleek toch minder geschikt voor een jongetje van 11 dan ik van te voren had ingeschat :hihi:
Alles na seizoen 1 is rekken, rekken en nog eens rekken. Daar hou ik nooit zo van.

Eigenlijk was het de bedoeling dat het na seizoen 1 klaar zou zijn (en dat was wat mij betreft perfect geweest), maar de serie was zo populair dat ze doorgingen.
Die fout wordt vaak gemaakt. Heel vaak.
Vers topic: entertainment/netflix-deel-7/list_messages/471619
Wilde net vragen of je een nieuwe wilde openen!
Ik voelde het al :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven