Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
beetjegek schreef:
08-07-2021 22:29
Ik vind ............ Maar ...... ( spoiler alert!) ........
En spoilers is nou net wat hier niet mag. Echt waarom nou weer?
Alle reacties Link kopieren
Zojuist Katla afgekeken.
Goede serie en ik vind het totaal niet vaag zoals ik hier geregeld lees, en eng al helemaal niet.
pepexx wijzigde dit bericht op 10-07-2021 20:59
11.31% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik wist niet wat te kijken. Dus Orphan Black opnieuw aangezet.
Keek het toen gelijk met Amerika, dus is alweer een tijd geleden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Seizoen 2 van Biohackers staat erop! Is wel in het Duits. Erg interessant 😊
Altijd zo balen als nieuwe series of seizoenen maar zo kort zijn. Ik heb de afgelopen weken The Kominsky Method, Ginny & Georgia en Young Royals gekeken en die waren veel te snel voorbij :( Gelukkig heb ik nog een paar afleveringen Lucifer en kan ik beginnen aan het nieuwe seizoen van Virgin River. Dan volgende week weer Suits, dat plannen ze gelukkig goed, zodat ook de liefhebbers van niet al te duistere series ook wat te zien hebben.
Ik ben nu Heartbreak high aan het kijken en was nieuwsgierig hoe de acteurs er nu uitzien.

Ik lees dus dat de acteur die Drazic speelde een ongeluk heeft gehad in 2003 waarbij hij een oog heeft verloren, en nu iets van 17 stalen platen in zijn gezicht heeft om zijn gezicht te herstellen

Bizar dan?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik vind virgin river de vorige seizoenen leuk, maar ik erger me toch wel wat aan bepaalde personages.
gizzmo-returns schreef:
11-07-2021 15:48
Ik vind virgin river de vorige seizoenen leuk, maar ik erger me toch wel wat aan bepaalde personages.
Het kabbelt maar voort en alle reacties zijn zo voorspelbaar, althans voor mij. Een beetje meer van hetzelfde zeg maar. Ik kijk bijna alleen nog maar voor de prachtige scenery...
Poep, wie heeft jou gescheten?
ClaireUnderwood schreef:
06-07-2021 12:40
We stuitten gisteren tijdens het scrollen op Sophia, een waargebeurd verhaal van de moord aan de Ierse rivièra op een prachtige Franse rijke dame. In een ruk uitgekeken. De serie bestaat uit drie prachtige gemaakte afleveringen. En wat een verhaal, te bizar voor woorden.

Aanrader!
Is het zo'n echte documentaire, net als night stalker ofzo of echt een gewone geacteerde serie? Klinkt leuk, ga eens kijken, dank je.
Madrid87 schreef:
11-07-2021 16:17
Is het zo'n echte documentaire, net als night stalker ofzo of echt een gewone geacteerde serie? Klinkt leuk, ga eens kijken, dank je.
Docu dacht ik

En leuk is niet de juiste omschrijving bij een moordzaak :proud:
gizzmo-returns schreef:
11-07-2021 16:19
Docu dacht ik

Interessant is een beter woord ja. Documentaire inderdaad, ben er net aan begonnen. Vind dit soort docu's altijd super fascinerend. Heb er al een hoop gezien op Netflix.
Weten jullie ook of er ergens een lijstje te vinden is met series met afleveringen van een half uur? In mijn lunchpauze kijk ik graag iets luchtigs of komedie, maar dat lijkt dun gezaaid. Modern Family, Big Bang Theory en Friends heb ik allemaal al minstens twee keer gezien, en How I met your mother vind ik heel stom. Oh Brooklyn 99 en Grace & Frankie heb ik ook gezien.
KamilleT schreef:
11-07-2021 16:52
Weten jullie ook of er ergens een lijstje te vinden is met series met afleveringen van een half uur? In mijn lunchpauze kijk ik graag iets luchtigs of komedie, maar dat lijkt dun gezaaid. Modern Family, Big Bang Theory en Friends heb ik allemaal al minstens twee keer gezien, en How I met your mother vind ik heel stom. Oh Brooklyn 99 en Grace & Frankie heb ik ook gezien.

Hier staan korte:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ig-weekend
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
gizzmo-returns schreef:
11-07-2021 16:19
Docu dacht ik

Ik heb de serie gezien: intrigerend zou ik het omschrijven.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nu begonnen aan Shadow lijkt me wel wat.

Oktoberfest Beer&Blood had ik iets meer van verwacht.
Elizabethie schreef:
01-07-2021 09:16
Ozark is geweldig! Kan niet wachten op het nieuwe seizoen!

Was sz2 beter dan sz1?
Ik heb Sex/life uit.Wel vermakelijk op zich maar ook ergerlijk vind ik.
louise1 schreef:
11-07-2021 17:40
Ik heb de serie gezien: intrigerend zou ik het omschrijven.
Zeker, heb hem in een ruk uitgekeken, had wel langer mogen zijn van mij. Het bleef enorm boeien. Ingewikkelde zaak.
Nouschi schreef:
11-07-2021 17:08
Hier staan korte:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ig-weekend
Bedankt. Veel heb ik al gezien :) Van Atypical alleen het eerste seizoen, dus die kan ik wel verder kijken. Was best aardig.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 14-07-2021 12:27
98.48% gewijzigd
Laatste seizoen Atypicall gezien en het was wel leuk, maar ben er nu ook wel klaar mee. Veel clichés en eigenlijk ook veel herhaling van situaties en "grappig" gedrag in steeds net andere setting.
Eigenlijk is alleen de verhaallijn van de zus echt interessant naar mijn mening.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Minto schreef:
11-07-2021 22:08
Virgin River, seizoen 3 aan het binge watchen.
Wie nog meer?
Yep, seizoen 3 dit weekend erdoor heen gejast. Lekker dom kijkvoer. ;-D
Hoeveel boeken Virgin River zijn er eigenlijk?
Wat? 21 delen!
O boy.
Wow! :O

Ze kunnen dus nog even voort. Ik denk niet dat ik het dan volhoud. Ik heb nu al een gevoel van 'pff, het wordt me iets teveel van het goede' en 'gekker moet het niet worden'.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Madrid87 schreef:
11-07-2021 21:48
Zeker, heb hem in een ruk uitgekeken, had wel langer mogen zijn van mij. Het bleef enorm boeien. Ingewikkelde zaak.
Oh grappig, ik dacht juist: het wordt wel erg uitgesmeerd, het had wel een beetje korter gekund :) Maar intrigerend verhaal en ook een intrigerend plaatsje, dat West Cork.
.
Volgens mij is deze hier nog niet geplaatst, maar het vierde seizoen van The Last Kingdom is na anderhalf jaar eindelijk vrijgegeven door BBC First en nu op Netflix te zien.

Nu maar hopen dat ze het vijfde en laatste seizoen niet zo achterlijk lang vasthouden.
WTF alleen S4 van black sails staat nog op Netflix :mad: haat het als ze dat doen..

ga maar weer verder met Monarca poging 8 , wel van het weekend Enola Holmes gekeken.... dubbele gevoelens aan de ene kant leuk andere kant erg meh
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven