Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd

zaterdag 10 juli 2021 om 20:18
Zojuist Katla afgekeken.
Goede serie en ik vind het totaal niet vaag zoals ik hier geregeld lees, en eng al helemaal niet.
Goede serie en ik vind het totaal niet vaag zoals ik hier geregeld lees, en eng al helemaal niet.
pepexx wijzigde dit bericht op 10-07-2021 20:59
11.31% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 10 juli 2021 om 21:24
Altijd zo balen als nieuwe series of seizoenen maar zo kort zijn. Ik heb de afgelopen weken The Kominsky Method, Ginny & Georgia en Young Royals gekeken en die waren veel te snel voorbij
Gelukkig heb ik nog een paar afleveringen Lucifer en kan ik beginnen aan het nieuwe seizoen van Virgin River. Dan volgende week weer Suits, dat plannen ze gelukkig goed, zodat ook de liefhebbers van niet al te duistere series ook wat te zien hebben.

zondag 11 juli 2021 om 15:42
Ik ben nu Heartbreak high aan het kijken en was nieuwsgierig hoe de acteurs er nu uitzien.
Ik lees dus dat de acteur die Drazic speelde een ongeluk heeft gehad in 2003 waarbij hij een oog heeft verloren, en nu iets van 17 stalen platen in zijn gezicht heeft om zijn gezicht te herstellen
Bizar dan?
Ik lees dus dat de acteur die Drazic speelde een ongeluk heeft gehad in 2003 waarbij hij een oog heeft verloren, en nu iets van 17 stalen platen in zijn gezicht heeft om zijn gezicht te herstellen
Bizar dan?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

zondag 11 juli 2021 om 16:04
Het kabbelt maar voort en alle reacties zijn zo voorspelbaar, althans voor mij. Een beetje meer van hetzelfde zeg maar. Ik kijk bijna alleen nog maar voor de prachtige scenery...gizzmo-returns schreef: ↑11-07-2021 15:48Ik vind virgin river de vorige seizoenen leuk, maar ik erger me toch wel wat aan bepaalde personages.
Poep, wie heeft jou gescheten?

zondag 11 juli 2021 om 16:17
Is het zo'n echte documentaire, net als night stalker ofzo of echt een gewone geacteerde serie? Klinkt leuk, ga eens kijken, dank je.ClaireUnderwood schreef: ↑06-07-2021 12:40We stuitten gisteren tijdens het scrollen op Sophia, een waargebeurd verhaal van de moord aan de Ierse rivièra op een prachtige Franse rijke dame. In een ruk uitgekeken. De serie bestaat uit drie prachtige gemaakte afleveringen. En wat een verhaal, te bizar voor woorden.
Aanrader!

zondag 11 juli 2021 om 16:47
Interessant is een beter woord ja. Documentaire inderdaad, ben er net aan begonnen. Vind dit soort docu's altijd super fascinerend. Heb er al een hoop gezien op Netflix.gizzmo-returns schreef: ↑11-07-2021 16:19Docu dacht ik
En leuk is niet de juiste omschrijving bij een moordzaak![]()
zondag 11 juli 2021 om 16:52
Weten jullie ook of er ergens een lijstje te vinden is met series met afleveringen van een half uur? In mijn lunchpauze kijk ik graag iets luchtigs of komedie, maar dat lijkt dun gezaaid. Modern Family, Big Bang Theory en Friends heb ik allemaal al minstens twee keer gezien, en How I met your mother vind ik heel stom. Oh Brooklyn 99 en Grace & Frankie heb ik ook gezien.
zondag 11 juli 2021 om 17:08
KamilleT schreef: ↑11-07-2021 16:52Weten jullie ook of er ergens een lijstje te vinden is met series met afleveringen van een half uur? In mijn lunchpauze kijk ik graag iets luchtigs of komedie, maar dat lijkt dun gezaaid. Modern Family, Big Bang Theory en Friends heb ik allemaal al minstens twee keer gezien, en How I met your mother vind ik heel stom. Oh Brooklyn 99 en Grace & Frankie heb ik ook gezien.
Hier staan korte:
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ig-weekend
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 11 juli 2021 om 17:40
Ik heb de serie gezien: intrigerend zou ik het omschrijven.gizzmo-returns schreef: ↑11-07-2021 16:19Docu dacht ik
En leuk is niet de juiste omschrijving bij een moordzaak![]()
Poep, wie heeft jou gescheten?

zondag 11 juli 2021 om 17:57
Was sz2 beter dan sz1?

zondag 11 juli 2021 om 22:06
Bedankt. Veel heb ik al gezienNouschi schreef: ↑11-07-2021 17:08Hier staan korte:
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ig-weekend

zondag 11 juli 2021 om 22:13
Laatste seizoen Atypicall gezien en het was wel leuk, maar ben er nu ook wel klaar mee. Veel clichés en eigenlijk ook veel herhaling van situaties en "grappig" gedrag in steeds net andere setting.
Eigenlijk is alleen de verhaallijn van de zus echt interessant naar mijn mening.
Eigenlijk is alleen de verhaallijn van de zus echt interessant naar mijn mening.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
maandag 12 juli 2021 om 07:07
Yep, seizoen 3 dit weekend erdoor heen gejast. Lekker dom kijkvoer.

Wow!Hoeveel boeken Virgin River zijn er eigenlijk?
Wat? 21 delen!
O boy.

Ze kunnen dus nog even voort. Ik denk niet dat ik het dan volhoud. Ik heb nu al een gevoel van 'pff, het wordt me iets teveel van het goede' en 'gekker moet het niet worden'.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 12 juli 2021 om 07:15
Oh grappig, ik dacht juist: het wordt wel erg uitgesmeerd, het had wel een beetje korter gekund

.
maandag 12 juli 2021 om 07:22
maandag 12 juli 2021 om 08:16