Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
22-06-2021 23:08
Kijkt er iemand Katla? Ik vind hem eigenlijk te eng, maar wil ook graag kijken.
Ik ben een angsthaas maar vond hem helemaal niet eng! Ik vond het een verrassende serie. Mooie opnames van IJsland.
Elizabethie schreef:
26-06-2021 20:41
Ik ben een angsthaas maar vond hem helemaal niet eng! Ik vond het een verrassende serie. Mooie opnames van IJsland.
Dat laatste sowieso, toch gestopt met kijken.
Lekkere tranentrekker gekeken vanmiddag, Fatherhood.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
26-06-2021 23:00
Die heb ik ook in mijn lijstje staan.
Moiren schreef:
26-06-2021 23:09
Die heb ik ook in mijn lijstje staan.
Ik ook.
Ik ben klaar met the Fall, goede serie inderdaad!
Ik kijk Sex/Life. Niet echt boeiend, over een vrouw die haar vorige lover (een bad boy) niet kan vergeten. Ik kijk het wel uit maar zou het niemand aanraden.
zenga schreef:
27-06-2021 21:04
Ik kijk Sex/Life. Niet echt boeiend, over een vrouw die haar vorige lover (een bad boy) niet kan vergeten. Ik kijk het wel uit maar zou het niemand aanraden.
Zelfde mening.
Cum non tum age
Laatst Catch and Release gekeken. Al n oudere film, maar ik had hem nog nooit gezien.
Leuke film en nu heb ik n crush op de hoofdrolspeler.
Cum non tum age
Ben begonnen met Sanpa. Weer heel bijzonder hoe dat soort raar gedoe/dingen ontstaan.
Nouschi schreef:
26-06-2021 23:00
las veel negatieve recensies .. maar ik heb ook echt wel een paar tranen gelaten :(
Denk dat veel mensen er gewoon té veel van gaan verwachten ..
xLuminous5 schreef:
27-06-2021 21:33
las veel negatieve recensies .. maar ik heb ook echt wel een paar tranen gelaten :(
Denk dat veel mensen er gewoon té veel van gaan verwachten ..
Precies. In zijn genre, prima.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zenga schreef:
27-06-2021 21:04

Ik vind het wel vermakelijk.
Ik ben altijd erg laat met de populaire series, iedereen heeft het vast al gezien, maar ik kijk nu Homeland, vind het erg goed! Eindelijk weer een serie waar ik iedere avond naar uitkijk!
fladder schreef:
30-06-2021 14:26
Ik ben altijd erg laat met de populaire series, iedereen heeft het vast al gezien, maar ik kijk nu Homeland, vind het erg goed! Eindelijk weer een serie waar ik iedere avond naar uitkijk!
Je bent niet de enige, ik ben net begonnen met Wanted :P Geen idee waarom ik daar niet eerder aan begonnen ben.
Cookielover schreef:
30-06-2021 14:27
Je bent niet de enige, ik ben net begonnen met Wanted :P Geen idee waarom ik daar niet eerder aan begonnen ben.
Dat is een goede serie!
Cookielover schreef:
Dat had ik ook!

En ook Ozark heb ik onlangs pas gezien, wat een topserie!
Heb net chicas del cable uitgekeken en waar ik eerst elke aflevering genoot van de kleren, make-up, meubels vind ik het eigenlijk bijna fijn dat ik er nu doorheen ben want vond laatste seizoen niet zo luchtig meer (das geen spoiler toch? :))

Iemand die me iets romantisch aan kan raden qua serie? Liefst Spaans/ Frans/Italiaans?

-- vis a vis na 2 seizoenen mee gekapt want vond chemie tussen hoofdpersonen leuk, maar had gelezen dat er een grote castwissel in 3e seizoen zit en vond het best geweldadig:(
Ik had bewust gewacht met Lupin te kijken omdat ik wist dat het tweede seizoen snel zou komen. Het was het waard, wat een fijne serie! Ik heb hem in twee dagen uitgekeken en kan niet wachten op seizoen drie.
En wat is Omar Sy een fantastische acteur :love:
MIDA schreef:
30-06-2021 21:12
Ik had bewust gewacht met Lupin te kijken omdat ik wist dat het tweede seizoen snel zou komen. Het was het waard, wat een fijne serie! Ik heb hem in twee dagen uitgekeken en kan niet wachten op seizoen drie.
Eens! Geweldige serie!
MIDA schreef:
Wat grappig, dit wilde ik juist posten. Wat een toffe serie was dat! Echt een aanrader.
Cookielover schreef:
Die moet ik ook nog kijken. Ik hoor ook bij de late kijkers.
Moiren schreef:
30-06-2021 18:52
Dat is een goede serie!
Ja, ben alweer klaar met seizoen 1 :hihi:
redbulletje schreef:
30-06-2021 20:02
Dat had ik ook!

En ook Ozark heb ik onlangs pas gezien, wat een topserie!
Ah, die ga ik hierna kijken denk ik :)
MIDA schreef:
Ja heerlijke serie. Heb gisteren in een avond seizoen 2 eindelijk gezien en het was weer leuk, al had ik wel wat meer verwacht denk ik. Vond seizoen een wat spannender. Maar prachtige man inderdaad en geweldige acteur.
Die vriend van hem Benjamin, vond ik ook weer erg leuk. En wat was hij knap met dat staartje ( en zonder bril ) in de laatste aflevering. Die ging even van nerd naar model. :love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven