Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

maandag 23 mei 2016 om 22:02
quote:malty schreef op 23 mei 2016 @ 18:55:
Iemand al iets van residue gezien?
Verhaal klinkt best spannend..
Of dramaworld? klinkt ook best leuk.Ik heb net de eerste twee afleveringen van Dramaworld gezien, was wel aardig. De afleveringen duren maar een kwartiertje, dus het is leuk voor even tussendoor.
Iemand al iets van residue gezien?
Verhaal klinkt best spannend..
Of dramaworld? klinkt ook best leuk.Ik heb net de eerste twee afleveringen van Dramaworld gezien, was wel aardig. De afleveringen duren maar een kwartiertje, dus het is leuk voor even tussendoor.

maandag 23 mei 2016 om 22:23
quote:Severus_Snape schreef op 23 mei 2016 @ 20:34:
Net in een week tijd de hele serie Call the Midwife gekeken. Wat een fantastische serie. Gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten op het nieuwe seizoen...Ik vind dat zo'n heerlijke serie. Ik heb het laatste seizoen al gezien, dus ik moet nog veel langer wachten
Net in een week tijd de hele serie Call the Midwife gekeken. Wat een fantastische serie. Gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten op het nieuwe seizoen...Ik vind dat zo'n heerlijke serie. Ik heb het laatste seizoen al gezien, dus ik moet nog veel langer wachten
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
maandag 23 mei 2016 om 22:29

maandag 23 mei 2016 om 22:46

dinsdag 24 mei 2016 om 10:55
quote:himalaya schreef op 23 mei 2016 @ 22:46:
Net het eerste seizoen van 30 degrees in February gekeken. Mwah. Had aan het einde echt zoiets van 'ja hoor...'
Ik geef seizoen 2 nog een kans, binnenkort aflevering 1 kijken. Weet nog niet of ik hem af ga kijken.
Ik vond hem práchtig, deel 2 ook!
Maar ik ben dan ook TH fan.
Het acteerwerk is werkelijke subliem.
Net het eerste seizoen van 30 degrees in February gekeken. Mwah. Had aan het einde echt zoiets van 'ja hoor...'
Ik geef seizoen 2 nog een kans, binnenkort aflevering 1 kijken. Weet nog niet of ik hem af ga kijken.
Ik vond hem práchtig, deel 2 ook!
Maar ik ben dan ook TH fan.
Het acteerwerk is werkelijke subliem.
Geen bijzonderheden

dinsdag 24 mei 2016 om 12:20
Wat een goed nieuws dat het nieuwe seizoen van Call the midwife eraan komt! Echt mijn favoriete serie tot nu toe.
Op dit moment kijk ik Jane the Virgin, enorm cheesy maar toch ook wel geinig. Samen met man kijk ik Suits (hartje Harvey!) en House of cards. En voor de vrolijke noot modern Family. Man kijkt ook nog Breaking bad, maar daar waag ik mij maar niet aan.
Op dit moment kijk ik Jane the Virgin, enorm cheesy maar toch ook wel geinig. Samen met man kijk ik Suits (hartje Harvey!) en House of cards. En voor de vrolijke noot modern Family. Man kijkt ook nog Breaking bad, maar daar waag ik mij maar niet aan.
dinsdag 24 mei 2016 om 12:26
quote:Schabolleke schreef op 24 mei 2016 @ 12:20:
Wat een goed nieuws dat het nieuwe seizoen van Call the midwife eraan komt! Echt mijn favoriete serie tot nu toe.
Op dit moment kijk ik Jane the Virgin, enorm cheesy maar toch ook wel geinig. Samen met man kijk ik Suits (hartje Harvey!) en House of cards. En voor de vrolijke noot modern Family. Man kijkt ook nog Breaking bad, maar daar waag ik mij maar niet aan.Tis echt een vet serie!! Doen.
Op dit moment kijk ik Jane the Virgin, enorm cheesy maar toch ook wel geinig. Samen met man kijk ik Suits (hartje Harvey!) en House of cards. En voor de vrolijke noot modern Family. Man kijkt ook nog Breaking bad, maar daar waag ik mij maar niet aan.Tis echt een vet serie!! Doen.
dinsdag 24 mei 2016 om 12:41
dinsdag 24 mei 2016 om 12:52
Hebben jullie meegekregen dat Nashville stopt? ABC heeft de opnames voor het vijfde seizoen afgeblazen. De waardering voor de show neemt af. Dat begrijp ik wel, het laatste seizoen was wat minder sterk. Hayden Panettiere (Juliette) was lang uit de running door een postnatele depressie en dat er een maandenlange mid-seasonstop was viel ook slecht bij de kijkers.
Toch vind ik het heel erg jammer want ik vond het een heerlijke serie, de enige die mij echt kon boeien op Netflix en er is niks dat erop lijkt. Ze proberen een andere producent te vinden. Ik hoop dat het lukt.
Ik moet de laatste afleveringen van na de stop nog kijken, daarvoor moet ik mijn Netflix abo nieuw leven inblazen. Ik twijfel nu of ik dat moet doen. Kom ik er weer lekker in, terwijl ik al weet dat het ophoudt en de verhaallijnen losse eindjes blijven.
Toch vind ik het heel erg jammer want ik vond het een heerlijke serie, de enige die mij echt kon boeien op Netflix en er is niks dat erop lijkt. Ze proberen een andere producent te vinden. Ik hoop dat het lukt.
Ik moet de laatste afleveringen van na de stop nog kijken, daarvoor moet ik mijn Netflix abo nieuw leven inblazen. Ik twijfel nu of ik dat moet doen. Kom ik er weer lekker in, terwijl ik al weet dat het ophoudt en de verhaallijnen losse eindjes blijven.
.