Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:malty schreef op 23 mei 2016 @ 18:55:

Iemand al iets van residue gezien?

Verhaal klinkt best spannend..

Of dramaworld? klinkt ook best leuk.Ik heb net de eerste twee afleveringen van Dramaworld gezien, was wel aardig. De afleveringen duren maar een kwartiertje, dus het is leuk voor even tussendoor.
quote:Daaromniet schreef op 23 mei 2016 @ 18:26:

Zo wat ik heb ik netflix gemist zeg. Heb 3 wkn zonder internet gezeten. Stomme Online!

Kan er weer tegenaan vanavond.Ow gelukkig. 3 weken zonder?? Bizar lang.
Iemand Rectify al gezien? Ben bij de 40e aflevering, maar vind het nog een beetje saai.
Rectify vonden wij wel goed, het is inderdaad wat traag maar ik vond het niet storend.
quote:Severus_Snape schreef op 23 mei 2016 @ 20:34:

Net in een week tijd de hele serie Call the Midwife gekeken. Wat een fantastische serie. Gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten op het nieuwe seizoen...O, wanneer dan?
quote:dolfje schreef op 23 mei 2016 @ 22:07:

Rectify vonden wij wel goed, het is inderdaad wat traag maar ik vond het niet storend.Heerlijk juist, dat trage.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Net in een week tijd de hele serie Call the Midwife gekeken. Wat een fantastische serie. Gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten op het nieuwe seizoen...Ik vind dat zo'n heerlijke serie. Ik heb het laatste seizoen al gezien, dus ik moet nog veel langer wachten
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
@EHR volgens mij komt seizoen 4 1 juni op Netflix.

@ Moirai oh ik ben al aan het aftellen tot 1 juni...laat staan nog langer. Ik vind het ook een geweldige serie. De tijd waarin het zich afspeelt, de manier van verhaal vertellen en filmen. Heerlijk.
"After all this time?" "Always."
Mijn vriend en ik zijn verslaafd aan Homeland!
Wel veel fijne nieuwe seizoenen in aantocht dan, Call the midwife, Bloodline en OITNB ook in juni.
quote:Moirai schreef op 23 mei 2016 @ 22:23:

[...]

Ik vind dat zo'n heerlijke serie. Ik heb het laatste seizoen al gezien, dus ik moet nog veel langer wachten Ik ook
Net het eerste seizoen van 30 degrees in February gekeken. Mwah. Had aan het einde echt zoiets van 'ja hoor...'

Ik geef seizoen 2 nog een kans, binnenkort aflevering 1 kijken. Weet nog niet of ik hem af ga kijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Tiepvaut schreef op 23 mei 2016 @ 22:31:

Mijn vriend en ik zijn verslaafd aan Homeland!

1e aflevering gezien heb nu hetzelfde probleem, je wordt bedankt....

Wilde eerder aan Reign beginnen, is dat wat? (Eerst ff homeland afkijken want wil weten hoe het afloopt )
quote:himalaya schreef op 23 mei 2016 @ 22:46:

Net het eerste seizoen van 30 degrees in February gekeken. Mwah. Had aan het einde echt zoiets van 'ja hoor...'

Ik geef seizoen 2 nog een kans, binnenkort aflevering 1 kijken. Weet nog niet of ik hem af ga kijken.

Ik vond hem práchtig, deel 2 ook!

Maar ik ben dan ook TH fan.

Het acteerwerk is werkelijke subliem.
Geen bijzonderheden
Geen serie, maar wel opvallend: Heeft Netflix Bambi II toegevoegd, maar I staat er dan weer niet op
quote:KyloRen schreef op 24 mei 2016 @ 11:33:

[...]

1 was toegevoegd, maar de week erna was ie alweer weg. Is met meerdere Disney-films gebeurd Ah nee! Had wel gezien dat Fantasia ook ineens weg was
quote:yasmijn schreef op 24 mei 2016 @ 10:55:

[...]

Ik vond hem práchtig, deel 2 ook!

Maar ik ben dan ook TH fan.

Het acteerwerk is werkelijke subliem.Wij hebben sinds deze week ook Netflix en die wil ik inderdaad ook zien.
Ik vind Netflix erg tegenvallen, heb alle leuke series en films al gezien (of ben in té kieskeurig?)
Wat een goed nieuws dat het nieuwe seizoen van Call the midwife eraan komt! Echt mijn favoriete serie tot nu toe.

Op dit moment kijk ik Jane the Virgin, enorm cheesy maar toch ook wel geinig. Samen met man kijk ik Suits (hartje Harvey!) en House of cards. En voor de vrolijke noot modern Family. Man kijkt ook nog Breaking bad, maar daar waag ik mij maar niet aan.
Ikhierhuh, qua films vind ik het ook niet veel soeps helaas.
quote:Schabolleke schreef op 24 mei 2016 @ 12:20:

Wat een goed nieuws dat het nieuwe seizoen van Call the midwife eraan komt! Echt mijn favoriete serie tot nu toe.

Op dit moment kijk ik Jane the Virgin, enorm cheesy maar toch ook wel geinig. Samen met man kijk ik Suits (hartje Harvey!) en House of cards. En voor de vrolijke noot modern Family. Man kijkt ook nog Breaking bad, maar daar waag ik mij maar niet aan.Tis echt een vet serie!! Doen.

Net in een week tijd de hele serie Call the Midwife gekeken. Wat een fantastische serie. Gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten op het nieuwe seizoen...Is die ook op Netflix? Ik heb de dvds. Echt geweldige serie! Tranen met tuiten elke keer.
Hebben jullie meegekregen dat Nashville stopt? ABC heeft de opnames voor het vijfde seizoen afgeblazen. De waardering voor de show neemt af. Dat begrijp ik wel, het laatste seizoen was wat minder sterk. Hayden Panettiere (Juliette) was lang uit de running door een postnatele depressie en dat er een maandenlange mid-seasonstop was viel ook slecht bij de kijkers.

Toch vind ik het heel erg jammer want ik vond het een heerlijke serie, de enige die mij echt kon boeien op Netflix en er is niks dat erop lijkt. Ze proberen een andere producent te vinden. Ik hoop dat het lukt.

Ik moet de laatste afleveringen van na de stop nog kijken, daarvoor moet ik mijn Netflix abo nieuw leven inblazen. Ik twijfel nu of ik dat moet doen. Kom ik er weer lekker in, terwijl ik al weet dat het ophoudt en de verhaallijnen losse eindjes blijven.

.
quote:Daantje1970 schreef op 23 mei 2016 @ 22:04:

Iemand Rectify al gezien? Ben bij de 40e aflevering, maar vind het nog een beetje saai.Mijn vriend en ik hebben een paar afleveringen gekeken maar we zijn afgehaakt omdat het zo traag verloopt.
Ik zie nou dat ik 40e aflevering heb geschreven, maar bedoel de 4e. Ik kijk het nog even aan en anders stop ik ook. Ik hou niet zo van traagheid. En niet alleen bij series.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven