Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Moirai schreef op 23 juni 2016 @ 22:39:

Niet spoileren please.Er is toch niemand die wat zegt? Of mag dit ook al niet
quote:Marels schreef op 23 juni 2016 @ 22:34:

Nog iemand die iZombie kijkt?

Ik vind m erg vermakelijk.Ik vond hem ook leuk! Wat ik niet verwacht had.
quote:RegenDruppie schreef op 23 juni 2016 @ 22:37:

[...]

Ja, echt. Was ook in shock van de laatste twee afleveringen.

Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat het is afgelopen voor nu. Weer een jaar wachten.

Vandaag maar eens beginnen met 30 degrees.
quote:RegenDruppie schreef op 24 juni 2016 @ 07:43:

[...]

Er is toch niemand die wat zegt? Of mag dit ook al niet Eerlijk, ik vind het niet leuk. Nu weet ik dat er iets heftigs gaat gebeuren, waardoor ik met andere verwachtingen kijk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 24 juni 2016 @ 15:18:

[...]

Eerlijk, ik vind het niet leuk. Nu weet ik dat er iets heftigs gaat gebeuren, waardoor ik met andere verwachtingen kijk.Dat heb ik ook zo vaak gezegd in het Twd topic.
Maar serieus, zijn er series die niet met de leukste/ontroerendste/spannendste afleveringen eindigen?

Ik vind het pas een spoiler bij een spannende serie als iemand bekend maakt dat op het einde dat alles goed is en iedereen gelukkig.

OT: Ik kijk nu naar Dexter, maar dat heeft vast iedereen al zo ongeveer bekeken.
quote:Moirai schreef op 24 juni 2016 @ 15:18:

[...]

Eerlijk, ik vind het niet leuk. Nu weet ik dat er iets heftigs gaat gebeuren, waardoor ik met andere verwachtingen kijk.

ik las laatst ergens dat ze onderzoek hadden gedaan of het je plezier vergalt als je al weet hoe iets afloopt. Twee groepen keken naar dezelfde film. 1 Groep was al verteld wat er ging gebeuren, de andere groep niet. De groep die het al wist had meer plezier en vond het leuker om te zien.

Ik ben bij aflevering 6 van laatste seizoen OITNB en ik weet al wat er gaat gebeuren en ik kan er nu al van genieten om dat te zien Voor mij verhoogt het de pret om dingen al te weten.
quote:jopee schreef op 24 juni 2016 @ 20:44:

[...]

ik las laatst ergens dat ze onderzoek hadden gedaan of het je plezier vergalt als je al weet hoe iets afloopt. Twee groepen keken naar dezelfde film. 1 Groep was al verteld wat er ging gebeuren, de andere groep niet. De groep die het al wist had meer plezier en vond het leuker om te zien.

Ik ben bij aflevering 6 van laatste seizoen OITNB en ik weet al wat er gaat gebeuren en ik kan er nu al van genieten om dat te zien Voor mij verhoogt het de pret om dingen al te weten.Dat kan. Ik vind het niet leuk.
Ik ook echt niet maar cliffhangers zijn er altijd aan einde van seizoen en dan een jaar wachten is gewoon kut. Geldt voor elke serie en je zegt dan verder echt helemaal niks. Dat lijkt me logisch.
En weet nog steeds niet wat ik nu moet gaan kijken 30 degrees nog geen zin in..
Ik kijk nu samen met vriend Elementary.

Was even zoeken op Netflix tot waar we gezien hadden op gewone tv maar nu bingen we lekker door, 3e afl. van vanavond nu begonnen.

[...]

Ik ben bij aflevering 6 van laatste seizoen OITNB en ik weet al wat er gaat gebeuren en ik kan er nu al van genieten om dat te zien Voor mij verhoogt het de pret om dingen al te weten.Ik wil er toch graag zelf voor kiezen niets te weten.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 juni 2016 @ 21:10:

Ik kijk nu samen met vriend Elementary.

Was even zoeken op Netflix tot waar we gezien hadden op gewone tv maar nu bingen we lekker door, 3e afl. van vanavond nu begonnen.Heerlijke serie!
quote:Lapflop schreef op 24 juni 2016 @ 16:17:

Maar serieus, zijn er series die niet met de leukste/ontroerendste/spannendste afleveringen eindigen?

Ik vind het pas een spoiler bij een spannende serie als iemand bekend maakt dat op het einde dat alles goed is en iedereen gelukkig.

OT: Ik kijk nu naar Dexter, maar dat heeft vaste iedereen al zo ongeveer bekeken.

Maar voel je vrij om al je Dexter hersenspinsels te delen hier.

Ik ben een Dexter fanatic. Waar ben je?
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 24 juni 2016 @ 21:44:

[...]

Maar voel je vrij om al je Dexter hersenspinsels te delen hier.

Ik ben een Dexter fanatic. Waar ben je?Seizoen 2. Ik weet nogsteeds niet zo goed wat ik er van moet vinden!
OITNB aanrader of niet?

Vriend heeft hem helemaal gekeken en vond dat ik ook moest kijken. Nu heb ik seizoen 4 een beetje met hem meegekeken maar vond het maar mwa. Vriend zegt dat ik er in moest komen en dus vaker kijken.
Bij Dexter vond ik de eerste 2 seizoenen geweldig, maar 3 kwam ik niet doorheen. Geen idee waarom...
Ik vond seizoen drie van Dexter zeker niet het beste.

Heb alle seizoenen gezien, vond het helemaal geweldig.

OITNB heb ik gekeken toen ik een maand ziek thuis zat. Heb dus een maand op de bank liggen netflixen en dan was het best vermakelijk. Had toch niks beters te doen.

Nu ik weer fulltime werk zou ik er zoveel tijd niet meer in steken. Zo leuk is het niet.
quote:Peacy schreef op 24 juni 2016 @ 22:12:

OITNB aanrader of niet?

Vriend heeft hem helemaal gekeken en vond dat ik ook moest kijken. Nu heb ik seizoen 4 een beetje met hem meegekeken maar vond het maar mwa. Vriend zegt dat ik er in moest komen en dus vaker kijken.Je moet niks maar ik zou zeker gaan kijken als ik jou was.
En als je het doet zou ik na seizoen 2 stoppen, ik vond seizoen 3 volgens mij echt vervelend.

En ik werd die Piper zo zat he...

[...]

Ik ben bij aflevering 6 van laatste seizoen OITNB en ik weet al wat er gaat gebeuren en ik kan er nu al van genieten om dat te zien Voor mij verhoogt het de pret om dingen al te weten.

Ik vraag me af of dat werkelijk altijd zo werkt? Ik denk dat het eerder met iemands verwachting heeft te maken, als je er van tevoren al vanuit gaat dat je een spoiler (welke dan ook) erg vind is het ook erg. Als je minder moeite hebt met spoilers (de mensen die zelf op zoek gaan naar spoilers o.a.) dan zal dat inderdaad zo werken denk ik.

De enige spoilers die ik vervelend vind zijn de spoilers die hmm hoe zeg ik dat, de spanning wegnemen of echt de afloop verklappen (en dan bedoel ik dat je écht weet wat er gebeurd tot in de details, dus niet dat je alleen maar weet dat er iets spannends gaat gebeuren, dat vind ik echt geen spoiler).

Tijd voor die spoiler tag hier op dit forum, dan is daar ook geen gedoe meer over want schijnbaar legt iedereen het woord spoiler anders uit.
quote:Marels schreef op 24 juni 2016 @ 22:25:

En als je het doet zou ik na seizoen 2 stoppen, ik vond seizoen 3 volgens mij echt vervelend.

En ik werd die Piper zo zat he...Ik zou gewoon doorkijken.
Ik twijfel nog of ik het nieuwe seizoen ga kijken...

Denk dat ik liever eerst het nieuwe seizoen Call the Midwife kijk, dat vond ik veel leuker.

Ik vond OITNB best vermakelijk hoor, maar niet heel briljant ofzo.
Oké, dat maakt het er niet makkelijker op. Zal eens kijken van het weekend.
Heb voor mijn gevoel de leukste series al wel gezien. En na outlander redt het de rest niet meer. 30 degrees irritant dat er zweeds gesproken wordt. Call the midwife kon me ook niet boeien. Zelfs OITNB nieuwe seizoen heeft het niet meer.

Hopelijk volgende week PLL weer elke week.

En een nieuw seizoen van Once upon a time zou fijn zijn.

En natuurlijk seizoen 2 van outlander nu bezig met boek 4.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven