Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Haha, jullie zijn druk bezig Ik heb pas 1 aflevering gezien en ben halverwege de tweede.
Kennen jullie 30 degrees in february? Mooie Zweedse serie!
quote:janna-sophie schreef op 19 juni 2016 @ 11:35:

Kennen jullie 30 degrees in february? Mooie Zweedse serie!Ja die is echt super!
Ik ga vanavond weer kijken, ik ben bij aflevering 4 nog steeds. Morgen heb ik een paar uurtjes thuis alleen. Ik ben dus als een gek van alles aan het doen in huis nu. Normaal doe ik dat dan maar ik ga echt even verder kijken dan.

30 degrees stata op lijstje om daarna te gaan kijken.
Eerst Orphan Black afkijken. En dan volgende week lekker OITNB.
quote:janna-sophie schreef op 19 juni 2016 @ 11:35:

Kennen jullie 30 degrees in february? Mooie Zweedse serie!Deel 2 is er ook al, beide seizoenen in één ruk uitgekeken.
Geen bijzonderheden
Pfff ik vind het (definitieve) einde van The Following echt niet leuk. Ik had iets heel anders verwacht :(
Ja er zou een seizoen 4 komen maar ja, kijkcijfers he?

Hopelijk komt Netflix of een andere partij nog met dat seizoen maar vrees het ergste.
quote:pink1966 schreef op 17 juni 2016 @ 10:31:

Ik dacht eigenlijk dat ze 1 voor 1 kwamen.

Wel leuk om ze achter elkaar te zien.

Ik kijk na een serie ongeveer 3 afleveringen achter elkaar en dan vind ik het wel genoeg.

Heb in een Netflix nieuwsbrief gelezen dat er 2 uur per dag achter elkaar na Netflix wordt gekeken.

Mijn man kijkt liever nog meer achter elkaar en als we series samen kijken zeg ik tegen hem kijk jij dan maar door ,kijk ik hem wel andere keer.

Dit wil hij dan weer niet.

Hoe lang kijken jullie?

Kijk heel wisselend, als ik t druk heb ms een uurtje op een dag of als ik niet echt in een serie zit of als ik wacht op een volgend seizoen.

Maar kan ook van die marrathon dagen hebben.

Zit nu helemaal in Homeland, vanavond tot in de late uurtjes kijken.

Hebben jullie daar al naar gekeken, of nog teeds?

Weer dat t wat ouder is maar dacht dat t me niet aan zou spreken maar behalve t onderwerp terrorisme vind ik die Romance tussen Carrie en Brody ook boeiend.

En je weet niet precies of die Brody nou eigenlijk wel is wat ie beweerd te zijn.
quote:cilly2 schreef op 18 juni 2016 @ 22:35:

Zo ik heb vierkante ogen, heb alle afleveringen van oitnb gezien. Was weer leuk. De rest van het weekend moet ikverplicht naar buiten haha

Verslavend is dat he? Ik heb dat probleem altijd als ik een serie boeiend vind. Zit dan hele avonden of vrije dagen te kijken. Je hoeft ook niks te doen, het loopt gewoon door als je niet op stop drukt.

Eigenlijk is het echt niet goed voor mijn nachtrust....
quote:femke104 schreef op 16 juni 2016 @ 07:46:

Outlander! Helaas staat alleen het eerste seizoen erop.

Maar gelukkig via hbo kan ik het tweede seizoen kijken!Een Schotse Bouquet reeks
quote:Donna1971 schreef op 19 juni 2016 @ 13:11:

[...]

Kijk heel wisselend, als ik t druk heb ms een uurtje op een dag of als ik niet echt in een serie zit of als ik wacht op een volgend seizoen.

Maar kan ook van die marrathon dagen hebben.

Zit nu helemaal in Homeland, vanavond tot in de late uurtjes kijken.

Hebben jullie daar al naar gekeken, of nog teeds?

Weer dat t wat ouder is maar dacht dat t me niet aan zou spreken maar behalve t onderwerp terrorisme vind ik die Romance tussen Carrie en Brody ook boeiend.

En je weet niet precies of die Brody nou eigenlijk wel is wat ie beweerd te zijn.

Wij kijken nu S4, daar waren we ergens gestopt. Waarom? Geen idee!

Tip: gewoon verder kijken.

Na dit staat OITNB op het programma. Hoop dat dit wel een beter seizoen wordt dan de vorige, die vond ik een beetje tegenvallen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ben halverwege oitnb en vind het heel goed. Veel beter dan het vorige hoor,Georgette...
Ik heb nog niemand gehoord over Black Sails - een piratenserie. Jemig, wat een gave serie!

Stoere piraten, geweld, sex, intriges - ik heb in 1 ruk de 2 seizoenen afgekeken en kijk uit naar seizoen 3.

Ik ben helemaal smoor van kapitein Charles Vane - wat een stoere, megasexy piraat!
quote:Mystery schreef op 19 juni 2016 @ 20:27:

Ik heb nog niemand gehoord over Black Sails - een piratenserie. Jemig, wat een gave serie!

Stoere piraten, geweld, sex, intriges - ik heb in 1 ruk de 2 seizoenen afgekeken en kijk uit naar seizoen 3.

Ik ben helemaal smoor van kapitein Charles Vane - wat een stoere, megasexy piraat!

Heeel veel blz terug heb ik het laten vallen, toen was het net op Netflix geloof ik en meteen uitgekeken Echt een hele gave serie en ik hoop dat ze nog wat seizoenen erbij gaan maken!

Ik ben fan van Billy Bones, groot, gespierd en stoer maar toch een lief gezicht en Charles Vane staat op een goede 2e plek, echt een foute maar woest aantrekkelijke man.

De serie Vikings schijnt ook in deze categorie te vallen (en ook veel mooie acteurs/actrices), hopelijk komt die ook nog eens op Netflix!!
Black sails kijken wij samen en mijn vriend vind het echt super leuk en ik vind het matig leuk. Het verhaal en de intriges gaan mij allemaal te langzaam en er is geen echte spanning. Maar goed, het idee is leuk en de personages zijn soms erg oogstrelend
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Hier ook verslaafd aan netflix, the killing, outlander, house of cards. Maar wat ik me laatst afvroeg, bij bv series als the killing, the following, denken jullie ook niet wat voor enorm zieke geest moet erachter zitten om zulke verhaallijnen te schrijven? Er is dus iemand die dat allemaal heeft bedacht...ik krijg er af en toe de koude rillingen van.. Dan moet er toch iets niet helemaal goed met je zijn?
quote:pinky8 schreef op 20 juni 2016 @ 15:06:

Hier ook verslaafd aan netflix, the killing, outlander, house of cards. Maar wat ik me laatst afvroeg, bij bv series als the killing, the following, denken jullie ook niet wat voor enorm zieke geest moet erachter zitten om zulke verhaallijnen te schrijven? Er is dus iemand die dat allemaal heeft bedacht...ik krijg er af en toe de koude rillingen van.. Dan moet er toch iets niet helemaal goed met je zijn?Mahw. Jij kijkt het dus hoe ziek ben jij dan wel niet.
Ik baal dat ik ooit het startabbo het opgezegd omdat ik een tijdje amper keek. Van 4 schermen voor 8 euro naar 2 schermen voor 9 euro nu.

En ze zijn beiden in gebruik door mijn kinderen..Nu kan ik geen OITNB kijken op mijn laptop.

Dan heb ik goed nieuws voor je mijn oude abonnement is sinds deze maand omgezet naar nieuwe vorm twee schermen 9 euro ...

Hoef je geen spijt meer te hebben

quote:Goede-Fee schreef op 20 juni 2016 @ 15:11:

Ik baal dat ik ooit het startabbo het opgezegd omdat ik een tijdje amper keek. Van 4 schermen voor 8 euro naar 2 schermen voor 9 euro nu.

En ze zijn beiden in gebruik door mijn kinderen..Nu kan ik geen OITNB kijken op mijn laptop.

Het leven is geen lolletje maar een krentebolletje
quote:thee_muts schreef op 20 juni 2016 @ 15:21:

Dan heb ik goed nieuws voor je mijn oude abonnement is sinds deze maand omgezet naar nieuwe vorm twee schermen 9 euro ...

Hoef je geen spijt meer te hebben

[...]

Ow dat is dan weer niet fijn voor jou!
Ik kom er wel overheen quote:Goede-Fee schreef op 20 juni 2016 @ 15:23:

[...]

Ow dat is dan weer niet fijn voor jou!
quote:thee_muts schreef op 20 juni 2016 @ 15:41:

Ik kom er wel overheen

[...]

Jaja dat zeg je nu wel ..
Sst ... Ben er een week ziek van geweest daarna nog intensieve therapie maar kan nu zeggen het gaat wel weer quote:Goede-Fee schreef op 20 juni 2016 @ 15:42:

[...]

Jaja dat zeg je nu wel ..
OITNB afgekeken. Het is gewoon afgelopen maar nog lang niet klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven