Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
maandag 4 januari 2016 om 17:43
quote:Daaromniet schreef op 04 januari 2016 @ 16:41:
River al genoemd? Een Engelse detective serie met goede reviews.
Die ga ik proberen, nog nooit van gehoord.
En sherlock lekker verder kijken
Onee toch niet, ik zag ergens voorbijkomen dat sherlock seizoen 4 was begonnen, maar dat staat nog niet op netflix.
Iemand die rectify al heeft gezien?
River al genoemd? Een Engelse detective serie met goede reviews.
Onee toch niet, ik zag ergens voorbijkomen dat sherlock seizoen 4 was begonnen, maar dat staat nog niet op netflix.
Iemand die rectify al heeft gezien?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
maandag 4 januari 2016 om 18:03
quote:Giglia1 schreef op 04 januari 2016 @ 17:29:
[...]
Omdat ik 'm nu kijk Vreemd, ik dacht dat ik op de Amerikaanse Netflix zat (zit in 't Caribisch gebied nu) maar blijkbaar dus niet. Ik weet niet of het aanbod hier per regio of per land verschilt eigenlijk.Ja, verschilt wel per land, maar ik las dat Downton op dit moment nergens te zien is (althans seizoen 5) wegens rechten.
[...]
Omdat ik 'm nu kijk Vreemd, ik dacht dat ik op de Amerikaanse Netflix zat (zit in 't Caribisch gebied nu) maar blijkbaar dus niet. Ik weet niet of het aanbod hier per regio of per land verschilt eigenlijk.Ja, verschilt wel per land, maar ik las dat Downton op dit moment nergens te zien is (althans seizoen 5) wegens rechten.
Shoot first, ask questions later!
maandag 4 januari 2016 om 18:25
quote:redbuIIetje schreef op 04 januari 2016 @ 18:03:
[...]
Ja, verschilt wel per land, maar ik las dat Downton op dit moment nergens te zien is (althans seizoen 5) wegens rechten.Nou ja ik weet niet precies hoe dat zit met die rechten, maar ik kan het vanaf hier dus wel zien. Als je seizoen 5 graag wilt kijken dan kan ik je wel PM'en in welk land ik zit, zodat je via hola kunt kijken.
[...]
Ja, verschilt wel per land, maar ik las dat Downton op dit moment nergens te zien is (althans seizoen 5) wegens rechten.Nou ja ik weet niet precies hoe dat zit met die rechten, maar ik kan het vanaf hier dus wel zien. Als je seizoen 5 graag wilt kijken dan kan ik je wel PM'en in welk land ik zit, zodat je via hola kunt kijken.
maandag 4 januari 2016 om 18:43
quote:Giglia1 schreef op 04 januari 2016 @ 18:25:
[...]
Nou ja ik weet niet precies hoe dat zit met die rechten, maar ik kan het vanaf hier dus wel zien. Als je seizoen 5 graag wilt kijken dan kan ik je wel PM'en in welk land ik zit, zodat je via hola kunt kijken.Doe maar, ik ben wel benieuwd of ik 'm dan ook kan zien! Zitten er daar ook engelse subtitles bij zoals bij de Amerikaanse netflix?
[...]
Nou ja ik weet niet precies hoe dat zit met die rechten, maar ik kan het vanaf hier dus wel zien. Als je seizoen 5 graag wilt kijken dan kan ik je wel PM'en in welk land ik zit, zodat je via hola kunt kijken.Doe maar, ik ben wel benieuwd of ik 'm dan ook kan zien! Zitten er daar ook engelse subtitles bij zoals bij de Amerikaanse netflix?
maandag 4 januari 2016 om 19:19
quote:Roxy21 schreef op 04 januari 2016 @ 17:43:
[...]
Iemand die rectify al heeft gezien?Er is inderdaad een special van Sherlock op BBC geweest. Was leuk, speelde zich af in 1890. Maar het echte seizoen duurt nog wel even.
[...]
Iemand die rectify al heeft gezien?Er is inderdaad een special van Sherlock op BBC geweest. Was leuk, speelde zich af in 1890. Maar het echte seizoen duurt nog wel even.
maandag 4 januari 2016 om 20:19
maandag 4 januari 2016 om 20:23
quote:himalaya schreef op 04 januari 2016 @ 20:19:
[...]
Bij Netflix? Net gezocht via de zoekfunctie maar ik kon hem niet vinden.http://www.netflix.com/br ... ?jbv=70157371&jbp=2&jbr=6
3 seizoenen
[...]
Bij Netflix? Net gezocht via de zoekfunctie maar ik kon hem niet vinden.http://www.netflix.com/br ... ?jbv=70157371&jbp=2&jbr=6
3 seizoenen

maandag 4 januari 2016 om 20:25
quote:himalaya schreef op 04 januari 2016 @ 20:19:
[...]
Bij Netflix? Net gezocht via de zoekfunctie maar ik kon hem niet vinden.Staan 3 seizoenen van op. http://www.netflix.com/se ... ?jbv=70157371&jbp=2&jbr=0
[...]
Bij Netflix? Net gezocht via de zoekfunctie maar ik kon hem niet vinden.Staan 3 seizoenen van op. http://www.netflix.com/se ... ?jbv=70157371&jbp=2&jbr=0
maandag 4 januari 2016 om 22:11