Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

donderdag 14 januari 2016 om 11:29
quote:Marels schreef op 14 januari 2016 @ 09:29:
[...]
Ik vond OITNB vermakelijk maar meer ook niet.
Als ik geen tijd teveel gehad had had ik het nooit gekeken. Ik vond het geen hele sterke serie ofzo...Kon na n paar afleveringen niet meer opbrengen verder te kijken. Doe mij maar Prison Break, veel lekkerder om naar te kijken
[...]
Ik vond OITNB vermakelijk maar meer ook niet.
Als ik geen tijd teveel gehad had had ik het nooit gekeken. Ik vond het geen hele sterke serie ofzo...Kon na n paar afleveringen niet meer opbrengen verder te kijken. Doe mij maar Prison Break, veel lekkerder om naar te kijken
Shoot first, ask questions later!
donderdag 14 januari 2016 om 11:32

donderdag 14 januari 2016 om 11:36
quote:Justmaartje123 schreef op 14 januari 2016 @ 10:56:
Ik kom net tot de conclusie dat ik een aantal afleveringen how to get away with murder nog niet heb gezien. Het is een feestdag!
Staat die serie op Netflix? Heb ik nog niet eerder gezien.
Dexter Ik keek eerst alleen. Man en ik hebben series die we samen kijken en series die ieder voor zich kijkt. Nu is hij een paar keer in gevallen bij Dexter en nu wil hij ook mee blijven kijken. We zitten halverwege serie 7. Ik vrees nu al voor het zwarte gat na serie 8.
Ik kom net tot de conclusie dat ik een aantal afleveringen how to get away with murder nog niet heb gezien. Het is een feestdag!
Dexter Ik keek eerst alleen. Man en ik hebben series die we samen kijken en series die ieder voor zich kijkt. Nu is hij een paar keer in gevallen bij Dexter en nu wil hij ook mee blijven kijken. We zitten halverwege serie 7. Ik vrees nu al voor het zwarte gat na serie 8.
donderdag 14 januari 2016 om 12:28
Leuk om te lezen en om ideeën op te doen.
House of cards en Downtown abbey vonden man en ik super!
Verder op netflix geprobeerd maar afgekeurd:
- Orphan Black
- Call te midwife
- Sherlock (maar hadden al twee seizoenen van die andere soortgelijke serie gezien ook in het nu maar dan New York)
Wel leuk, maar nu aan het wachten op het volgende seizoen:
- Marco Polo; geweldig als je van historische series houdt!
- Sense8: vonden wij meteen leuk!
- House of cards! Yeah, bijna!
En wij kijken nu Mad Men. Erg vermakelijk.
House of cards en Downtown abbey vonden man en ik super!
Verder op netflix geprobeerd maar afgekeurd:
- Orphan Black
- Call te midwife
- Sherlock (maar hadden al twee seizoenen van die andere soortgelijke serie gezien ook in het nu maar dan New York)
Wel leuk, maar nu aan het wachten op het volgende seizoen:
- Marco Polo; geweldig als je van historische series houdt!
- Sense8: vonden wij meteen leuk!
- House of cards! Yeah, bijna!
En wij kijken nu Mad Men. Erg vermakelijk.

donderdag 14 januari 2016 om 13:06
quote:Krulliebollie73 schreef op 14 januari 2016 @ 11:36:
[...]
Haaaaaa een medestander die ook nog aan het kijken is
Seizoen 7 was spannend. Ik zit nu halverwege seizoen 8
Hier ook al vrees voor de tragische periode die gaat komen als het echt echt af is. Ik vrees dit weekend.
En wij hebben ook Marels series en gezamelijke series. Dexter is een gezamelijke.
Welk seizoen vond jij tot nu toe het beste?
[...]
Hier ook al vrees voor de tragische periode die gaat komen als het echt echt af is. Ik vrees dit weekend.
En wij hebben ook Marels series en gezamelijke series. Dexter is een gezamelijke.
Welk seizoen vond jij tot nu toe het beste?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 14 januari 2016 om 15:42
donderdag 14 januari 2016 om 18:58

donderdag 14 januari 2016 om 19:04
quote:Marels schreef op 14 januari 2016 @ 13:06:
[...]
Welk seizoen vond jij tot nu toe het beste?Trinity episodes vind ik wel erg spannend geweest. Ook omdat het zo in zijn prive leven doordrong. En de episodes met zijn broer. Jij?
[...]
Welk seizoen vond jij tot nu toe het beste?Trinity episodes vind ik wel erg spannend geweest. Ook omdat het zo in zijn prive leven doordrong. En de episodes met zijn broer. Jij?
donderdag 14 januari 2016 om 21:43
quote:Krulliebollie73 schreef op 14 januari 2016 @ 19:04:
[...]
Trinity episodes vind ik wel erg spannend geweest. Ook omdat het zo in zijn prive leven doordrong. En de episodes met zijn broer. Jij?
Ik vond het seizoen met Trinity eigenlijk niet het beste, maar de seizoensfinale
Seizoen 6 en 7 zijn ook heel erg goed... Eigenlijk kan ik niet echt een "beste" seizoen bedenken...
Maar het meest indrukwekkend was wel de seizoensfinale van seizoen 4 uiteraard (en nee we gaan niet uitspreken wat er dan gebeurt want dat verneukt alles voor wie nog gaat kijken). Maar daar was ik echt even van van slag...
[...]
Trinity episodes vind ik wel erg spannend geweest. Ook omdat het zo in zijn prive leven doordrong. En de episodes met zijn broer. Jij?
Ik vond het seizoen met Trinity eigenlijk niet het beste, maar de seizoensfinale
Seizoen 6 en 7 zijn ook heel erg goed... Eigenlijk kan ik niet echt een "beste" seizoen bedenken...
Maar het meest indrukwekkend was wel de seizoensfinale van seizoen 4 uiteraard (en nee we gaan niet uitspreken wat er dan gebeurt want dat verneukt alles voor wie nog gaat kijken). Maar daar was ik echt even van van slag...
668, the neighbour of the Beast
donderdag 14 januari 2016 om 22:09