Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
woensdag 13 januari 2016 om 18:50
quote:Marels schreef op 13 januari 2016 @ 18:47:
[...]
Ik heb daar mijn man voor.
Als ik zeg; "waar kén ik die toch van?" krijg ik gelijk van hem de naam van de betreffende acteur en gemiddeld een stuk of 3 films waar die persoon in gespeeld heeft Oh, da's wel handig zo'n wandelende wikipedia
[...]
Ik heb daar mijn man voor.
Als ik zeg; "waar kén ik die toch van?" krijg ik gelijk van hem de naam van de betreffende acteur en gemiddeld een stuk of 3 films waar die persoon in gespeeld heeft Oh, da's wel handig zo'n wandelende wikipedia
Shoot first, ask questions later!

woensdag 13 januari 2016 om 18:56
quote:dolfje schreef op 13 januari 2016 @ 18:51:
Ik ben zo'n wandelende Wikipedia
Ik heb daar de imdb app voor op mn telefoon alleen doe ik dan net alsof ik het zelf wist
Hoe 'eng' is dexter eigenlijk? Het spreekt mij wel aan, maar vriend vindt alles wat maar een beetje na detective neigt stom en wil niet meekijken en ik ben nogal bang aangelegd
Ik ben zo'n wandelende Wikipedia
Ik heb daar de imdb app voor op mn telefoon alleen doe ik dan net alsof ik het zelf wist
Hoe 'eng' is dexter eigenlijk? Het spreekt mij wel aan, maar vriend vindt alles wat maar een beetje na detective neigt stom en wil niet meekijken en ik ben nogal bang aangelegd
woensdag 13 januari 2016 om 19:05

woensdag 13 januari 2016 om 19:10
quote:Lilith75 schreef op 13 januari 2016 @ 18:01:
Dexter , was mijn eerste serie op Netflix en ik blijf erbij de beste , maar heb nou eenmaal een zwak voor Michael C.
Hier nog 1
Ik ben sinds vorige week met ray donovan bezig, helaas maar 2 seizoenen op netflix. Seizoen 1 schiet op als je met griep ligt
Dexter , was mijn eerste serie op Netflix en ik blijf erbij de beste , maar heb nou eenmaal een zwak voor Michael C.
Hier nog 1
Ik ben sinds vorige week met ray donovan bezig, helaas maar 2 seizoenen op netflix. Seizoen 1 schiet op als je met griep ligt

woensdag 13 januari 2016 om 19:19
quote:Starshine schreef op 13 januari 2016 @ 18:38:
[...]
dat weet ik, maar er zijn een aantal series (SoA onder andere) die maar tot het een na laatste seizoen gaan. Dat begrijp ik niet. De serie is afgelopen in 2014 dus waarom is niet gewoon alles beschikbaar?Geld en rechten. Als ze het kunnen en mogen uitzenden voor een goede prijs doen ze dat heus wel. Hoe meer er wel op staat hoe beter.
[...]
dat weet ik, maar er zijn een aantal series (SoA onder andere) die maar tot het een na laatste seizoen gaan. Dat begrijp ik niet. De serie is afgelopen in 2014 dus waarom is niet gewoon alles beschikbaar?Geld en rechten. Als ze het kunnen en mogen uitzenden voor een goede prijs doen ze dat heus wel. Hoe meer er wel op staat hoe beter.

woensdag 13 januari 2016 om 20:06
Ik kan het even niet vinden hoor, op Netflix.
Zo te lezen heb ik een afwijkende smaak of zo. Veel series waarover ik hier lees vind ik variëren van mwoah tot echt niet om aan te zien.
Ik ben nu Narco's aan het kijken, met mijn vriend samen en alleen heb ik het hele Downton Abbey gebeuren maar weer eens opnieuw gekeken. Helaas maar vier series beschikbaar.
En nu weet ik het dus niet meer.
Ik vind het ook jammer dat Netflix zo achterloopt met sommige series.
Downton Abbey bijvoorbeeld, tenmínste serie vijf had er toch wel al op moeten staan.
Vind ik dan.
Zo te lezen heb ik een afwijkende smaak of zo. Veel series waarover ik hier lees vind ik variëren van mwoah tot echt niet om aan te zien.
Ik ben nu Narco's aan het kijken, met mijn vriend samen en alleen heb ik het hele Downton Abbey gebeuren maar weer eens opnieuw gekeken. Helaas maar vier series beschikbaar.
Downton Abbey bijvoorbeeld, tenmínste serie vijf had er toch wel al op moeten staan.
Vind ik dan.
woensdag 13 januari 2016 om 20:09
quote:Eleonora-1 schreef op 13 januari 2016 @ 20:06:
Vind ik dan.
Mijn laatste waren Call the Midwife en Life Unexpected. Allebei erg leuk.
Die al gezien?
Vind ik dan.
Mijn laatste waren Call the Midwife en Life Unexpected. Allebei erg leuk.
Die al gezien?
668, the neighbour of the Beast

woensdag 13 januari 2016 om 20:11
quote:dolfje schreef op 13 januari 2016 @ 18:53:
Mij kon Dexter trouwens niet boeien. Heb het 2x een kans gegeven maar nee het was niks voor mij.
Maar gelukkig zijn er nog genoeg (teveel ) andere series.
Ik hou heel veel van Marels maar vond Dexter verschrikkelijk.
Net als Six Feet Under.
En dat lag niet aan de acteur. Hoewel ik daar ook niks mee heb maar ook die serie kon me totaal niet blij maken en ik heb twee hele seizoenen doorgeworsteld.
Op het castingbureau waar ik werkte was het zo'n beetje verplichte kost en mijn baas vond dat de beste serie ooit gemaakt.
Mij heeft het werkelijk niet één keer geraakt.
Mij kon Dexter trouwens niet boeien. Heb het 2x een kans gegeven maar nee het was niks voor mij.
Maar gelukkig zijn er nog genoeg (teveel ) andere series.
Net als Six Feet Under.
En dat lag niet aan de acteur. Hoewel ik daar ook niks mee heb maar ook die serie kon me totaal niet blij maken en ik heb twee hele seizoenen doorgeworsteld.
Op het castingbureau waar ik werkte was het zo'n beetje verplichte kost en mijn baas vond dat de beste serie ooit gemaakt.

woensdag 13 januari 2016 om 20:13
quote:Eleonora-1 schreef op 13 januari 2016 @ 20:11:
[...]
Net als Six Feet Under.
ik ook van jou Lé!
Six Feet Under heb ik nog niet gezien, dat zou alleen maar zijn om mijn Michael C. Hall fetisj voor te kunnen zetten
Wat vind jij goed qua series dan?
[...]
Net als Six Feet Under.
ik ook van jou Lé!
Six Feet Under heb ik nog niet gezien, dat zou alleen maar zijn om mijn Michael C. Hall fetisj voor te kunnen zetten
668, the neighbour of the Beast

woensdag 13 januari 2016 om 20:22
quote:Marels schreef op 13 januari 2016 @ 20:13:
[...]
ik ook van jou Lé!
Ik heb net True Detective gekeken.
Vond ik fantastisch. Net als Sherlock en House of Cards.
The Knick, nóg beter, maar dat was via HBO (filmnet) dus niet via Netflix.
Ik was ontzettend gek op The Soprano's bijvoorbeeld maar loop ook niet weg voor kostuumdrama's als The Borgia's, hoewel dat een beetje aan de glamoureuze kant was.
Downton vind ik beeldig. Veel te geromantiseerd om realistisch te zijn maar heerlijk om bij weg te zwijmelen.
[...]
ik ook van jou Lé!
Ik heb net True Detective gekeken.
Vond ik fantastisch. Net als Sherlock en House of Cards.
The Knick, nóg beter, maar dat was via HBO (filmnet) dus niet via Netflix.
Ik was ontzettend gek op The Soprano's bijvoorbeeld maar loop ook niet weg voor kostuumdrama's als The Borgia's, hoewel dat een beetje aan de glamoureuze kant was.
Downton vind ik beeldig. Veel te geromantiseerd om realistisch te zijn maar heerlijk om bij weg te zwijmelen.
woensdag 13 januari 2016 om 20:26

woensdag 13 januari 2016 om 20:48
quote:Marels schreef op 13 januari 2016 @ 20:26:
Wat is House of Cards eigenlijk precies voor iets? Dat zie ik vaak voorbij komen.
Downton Abbey heb ik nog nooit gekeken, kan ik nog wel eens doen, maar dat is volgens mij ook wijventv van de bovenste plank he?
Sherlock lijkt me ook nog leuk
House of Cards gaat over politiek. Amerikaanse politiek. Lobby's, achterkamertjespolitiek, deals, corruptie etc. Met de fantastische Kevin Spacey in de hoofdrol.
Sherlock is zeg maar vrij ingewikkeld detectivewerk.
Ik vind het enig.
Komt ook door Benedict Cumberbatch.
Downton.....ja, dat gaat over een adelijke familie zo rond de tijd dat de Titanic zinkt. Hun perikelen, de eerste wereldoorlog, de industriele revolutie etc. En hun personeel. Heel belangrijk.
Erg leuk, als je van Engelse stiff upper lipp toestanden houdt.
Ik ken niet één meneer die het kijkt maar dat zegt natuurlijk niks.
Wat is House of Cards eigenlijk precies voor iets? Dat zie ik vaak voorbij komen.
Downton Abbey heb ik nog nooit gekeken, kan ik nog wel eens doen, maar dat is volgens mij ook wijventv van de bovenste plank he?
Sherlock lijkt me ook nog leuk
House of Cards gaat over politiek. Amerikaanse politiek. Lobby's, achterkamertjespolitiek, deals, corruptie etc. Met de fantastische Kevin Spacey in de hoofdrol.
Sherlock is zeg maar vrij ingewikkeld detectivewerk.
Ik vind het enig.
Komt ook door Benedict Cumberbatch.
Downton.....ja, dat gaat over een adelijke familie zo rond de tijd dat de Titanic zinkt. Hun perikelen, de eerste wereldoorlog, de industriele revolutie etc. En hun personeel. Heel belangrijk.
Erg leuk, als je van Engelse stiff upper lipp toestanden houdt.
Ik ken niet één meneer die het kijkt maar dat zegt natuurlijk niks.