Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
dinsdag 19 januari 2016 om 20:06
dinsdag 19 januari 2016 om 20:38
quote:Krulliebollie73 schreef op 19 januari 2016 @ 10:56:
Marels: Einde seizoen 7 van Dexter is niet geheel onverwacht alleen de manier waarop wel... Om het lekker cryptisch te houden. Op naar seizoen 8. Ben heel benieuwd hoe aflevering 1 begint, hoe ze de laatste aflevering van seizoen 7 opruimen zeg maar.
Er zijn ook weer nieuwe aflevringen van Pretty little liars. Merk dat echt we moet inkomen.
Viva-Amber; seizoen 3 van the following staat niet op de nederlandse Netflix. Waar kijk jij die?
Ohjoh, ik dacht dat je al aan seizoen 8 was.
Mja, eind seizoen 7 was wel aardig maar vrij voorspelbaar.
Seizoen 8 is wat meer soap-achtig maar bouwt heerlijk op naar de climax, zeg maar.
Gisteren dus de eerste aflevering van Hemlock Grove, daar ben ik niet helemaal weg van nog geloof ik. Wat een vage toestand zeg.
Even afhankelijk van wat man wil of we nog verder kijken of het gelijk maar opgeven.
Marels: Einde seizoen 7 van Dexter is niet geheel onverwacht alleen de manier waarop wel... Om het lekker cryptisch te houden. Op naar seizoen 8. Ben heel benieuwd hoe aflevering 1 begint, hoe ze de laatste aflevering van seizoen 7 opruimen zeg maar.
Er zijn ook weer nieuwe aflevringen van Pretty little liars. Merk dat echt we moet inkomen.
Viva-Amber; seizoen 3 van the following staat niet op de nederlandse Netflix. Waar kijk jij die?
Seizoen 8 is wat meer soap-achtig maar bouwt heerlijk op naar de climax, zeg maar.
Gisteren dus de eerste aflevering van Hemlock Grove, daar ben ik niet helemaal weg van nog geloof ik. Wat een vage toestand zeg.
Even afhankelijk van wat man wil of we nog verder kijken of het gelijk maar opgeven.
668, the neighbour of the Beast

woensdag 20 januari 2016 om 12:27
Twee seizoenen Rectify gekeken, er is al een 3e seizoen maar wanneer deze op Netflix komt is afwachten.
Rectify is wel een aanrader!
Ik ga binnenkort weer een wat oudere serie kijken met veel seizoenen het liefst klaar, dat wachten op een nieuw seizoen begin ik wel een beetje zat te worden.
En aangezien ik nog best veel te kijken heb is het geen probleem te starten met een al wat langer lopende serie.
Nu alleen nog bedenken welke serie het gaat worden.
Ik ga binnenkort weer een wat oudere serie kijken met veel seizoenen het liefst klaar, dat wachten op een nieuw seizoen begin ik wel een beetje zat te worden.
En aangezien ik nog best veel te kijken heb is het geen probleem te starten met een al wat langer lopende serie.

woensdag 20 januari 2016 om 12:44
quote:Marels schreef op 19 januari 2016 @ 20:38:
[...]
vanavond manlief maar porren om te beginnen met seizoen 8.
Rectify gekeken.. 1 aflevering gezien maar leuk genoeg om verder te gaan.
[...]
Rectify gekeken.. 1 aflevering gezien maar leuk genoeg om verder te gaan.

woensdag 20 januari 2016 om 12:45
(Nog) niet op Netflix maar vanavond begint op NPO3 de serie Mr Robot:
http://www.npo.nl/npo3/mr-robot-zie-je-op-npo-3
Grote aanrader!
Op Netflix kijk ik nu de serie Survivors:
http://www.imdb.com/title/tt1258189/
http://www.npo.nl/npo3/mr-robot-zie-je-op-npo-3
Grote aanrader!
Op Netflix kijk ik nu de serie Survivors:
http://www.imdb.com/title/tt1258189/

woensdag 20 januari 2016 om 12:50
quote:Lilith75 schreef op 20 januari 2016 @ 12:27:
Twee seizoenen Rectify gekeken, er is al een 3e seizoen maar wanneer deze op Netflix komt is afwachten.
Wat vond jij goed aan Rectify?
Ik heb het nog niet gezien maar ben wel benieuwd.....
Ik kijk nu Downton Abbey vanaf het begin.
Heerlijk om te zien. Er vallen me ineens allemaal andere dingen op!

woensdag 20 januari 2016 om 13:07
quote:Eleonora-1 schreef op 20 januari 2016 @ 12:50:
[...]
Heerlijk om te zien. Er vallen me ineens allemaal andere dingen op!Heerlijke serie DA. Ben erg benieuwd wat je opvalt?
[...]
Heerlijk om te zien. Er vallen me ineens allemaal andere dingen op!Heerlijke serie DA. Ben erg benieuwd wat je opvalt?

woensdag 20 januari 2016 om 18:33
quote:Eleonora-1 schreef op 20 januari 2016 @ 12:50:
[...]
Moest er even inkomen, maar het blijft boeien, het is geen snelle hap, en juist dat slow maakt het goed.
Onderhuidse spanningen, twijfel, wanhoop alles wat die familie meemaakt maak je zelf ook mee, althans zo heb ik het ervaren.
Het zou zomaar echt gebeurt kunnen zijn.
Ken je Bloodline? qua sfeer kun je de serie daarmee vergelijken.
[...]
Moest er even inkomen, maar het blijft boeien, het is geen snelle hap, en juist dat slow maakt het goed.
Onderhuidse spanningen, twijfel, wanhoop alles wat die familie meemaakt maak je zelf ook mee, althans zo heb ik het ervaren.
woensdag 20 januari 2016 om 21:36
woensdag 20 januari 2016 om 22:35
quote:Marels schreef op 19 januari 2016 @ 20:38:
[...]
Even afhankelijk van wat man wil of we nog verder kijken of het gelijk maar opgeven.Wij hebben net toevallig een stukje van de eerste aflevering gekeken en het meteen op gegeven.
[...]
Even afhankelijk van wat man wil of we nog verder kijken of het gelijk maar opgeven.Wij hebben net toevallig een stukje van de eerste aflevering gekeken en het meteen op gegeven.

woensdag 20 januari 2016 om 23:11
quote:Lilith75 schreef op 20 januari 2016 @ 18:33:
[...]
Nee, ken ik ook niet....
O ja, een keer een aflevering van gezien maar niet helemaal met mijn aandacht er bij.
[...]
Nee, ken ik ook niet....
O ja, een keer een aflevering van gezien maar niet helemaal met mijn aandacht er bij.
donderdag 21 januari 2016 om 09:22
quote:Krulliebollie73 schreef op 20 januari 2016 @ 12:44:
[...]
Rectify gekeken.. 1 aflevering gezien maar leuk genoeg om verder te gaan.Rectify gekeken, heerlijk! echt prachtige serie, helaas staat serie 3 er niet op, misschien toch maar downloaden. Wil graag verder kijken!
[...]
Rectify gekeken.. 1 aflevering gezien maar leuk genoeg om verder te gaan.Rectify gekeken, heerlijk! echt prachtige serie, helaas staat serie 3 er niet op, misschien toch maar downloaden. Wil graag verder kijken!
donderdag 21 januari 2016 om 09:49
quote:tulpje1977 schreef op 17 januari 2016 @ 18:43:
Dan prijs ik mezelf gelukkig want ik heb nog helemaal niks gezien van breaking bad, homeland of OITNB. En van Dexter heb ik nog maar 1 seizoen gezien. Dus ik heb nog genoeg te kijken
Ik kijk nu the returned:
http://m.imdb.com/title/tt2521668/
Erg spannend! Ik kijk de originele franse versie. Die staat op de Amerikaanse Netflix. Op de Nederlandse Netflix staat de Amerikaanse remake.Even correctie, de franse, orginele serie staat ook op de nederlandse netflix. Stond er eerder op als de amerikaanse versie. Ik heb beide gezien en vond de franse versie stukken beter. Veel beter geacteerd en geregisseerd.
Dan prijs ik mezelf gelukkig want ik heb nog helemaal niks gezien van breaking bad, homeland of OITNB. En van Dexter heb ik nog maar 1 seizoen gezien. Dus ik heb nog genoeg te kijken
Ik kijk nu the returned:
http://m.imdb.com/title/tt2521668/
Erg spannend! Ik kijk de originele franse versie. Die staat op de Amerikaanse Netflix. Op de Nederlandse Netflix staat de Amerikaanse remake.Even correctie, de franse, orginele serie staat ook op de nederlandse netflix. Stond er eerder op als de amerikaanse versie. Ik heb beide gezien en vond de franse versie stukken beter. Veel beter geacteerd en geregisseerd.
It's never too late start living!

donderdag 21 januari 2016 om 10:44
quote:leen65 schreef op 21 januari 2016 @ 09:49:
[...]
Even correctie, de franse, orginele serie staat ook op de nederlandse netflix. Stond er eerder op als de amerikaanse versie. Ik heb beide gezien en vond de franse versie stukken beter. Veel beter geacteerd en geregisseerd.Ik was er idd al achtergekomen
[...]
Even correctie, de franse, orginele serie staat ook op de nederlandse netflix. Stond er eerder op als de amerikaanse versie. Ik heb beide gezien en vond de franse versie stukken beter. Veel beter geacteerd en geregisseerd.Ik was er idd al achtergekomen