Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
donderdag 21 januari 2016 om 16:18
quote:Ladida schreef op 21 januari 2016 @ 15:35:
Ik was erg positief verrast door 'How to get away with murder'
In het begin is het wel even goed opletten geblazen, maar het verhaal vond ik echt heel erg goed en spannend!Bestaat de serie uit 1 seizoen of is het na deze weer wachten wanneer Netflix het er op zet?
Ik was erg positief verrast door 'How to get away with murder'
In het begin is het wel even goed opletten geblazen, maar het verhaal vond ik echt heel erg goed en spannend!Bestaat de serie uit 1 seizoen of is het na deze weer wachten wanneer Netflix het er op zet?

donderdag 21 januari 2016 om 16:48
quote:leen65 schreef op 21 januari 2016 @ 09:49:
[...]
Even correctie, de franse, orginele serie staat ook op de nederlandse netflix. Stond er eerder op als de amerikaanse versie. Ik heb beide gezien en vond de franse versie stukken beter. Veel beter geacteerd en geregisseerd.Gaan we die ook nog eens kijken. Ook maar1 seizoen van? Vond het een leuke () serie, jammer dat er dan maar 1van is
[...]
Even correctie, de franse, orginele serie staat ook op de nederlandse netflix. Stond er eerder op als de amerikaanse versie. Ik heb beide gezien en vond de franse versie stukken beter. Veel beter geacteerd en geregisseerd.Gaan we die ook nog eens kijken. Ook maar1 seizoen van? Vond het een leuke () serie, jammer dat er dan maar 1van is
vrijdag 22 januari 2016 om 22:59
quote:Miskotto schreef op 22 januari 2016 @ 21:38:
Waarom vind ik Pretty Little Liars niet leuk??? Het lukt me maar niet om erin te te komen en dat terwijl velen toch een hoge pet op hebben van PLLSmaken verschillen, ik heb dat ook met meerdere series die mensen hier geweldig vinden maar ik er niets aan vind.
Waarom vind ik Pretty Little Liars niet leuk??? Het lukt me maar niet om erin te te komen en dat terwijl velen toch een hoge pet op hebben van PLLSmaken verschillen, ik heb dat ook met meerdere series die mensen hier geweldig vinden maar ik er niets aan vind.
Girls compete with each other, women empower one another
vrijdag 22 januari 2016 om 23:04
zaterdag 23 januari 2016 om 19:16
quote:dolfje schreef op 22 januari 2016 @ 23:04:
[...]
Ik vond er ook niks aan. Dus hop door naar een volgende serie er zijn er tenslotte genoeg.
Nou en of, breek me de bek niet open, ik geniet er met volle teugen van. Ik ben elke vrijdag vrij, ik verheug me al vanaf donderdag middag op het moment dat ik alleen thuis ben, lekker Netflixen.
Arme Videoland kan niet tegen de Netflixreus op.
[...]
Ik vond er ook niks aan. Dus hop door naar een volgende serie er zijn er tenslotte genoeg.
Nou en of, breek me de bek niet open, ik geniet er met volle teugen van. Ik ben elke vrijdag vrij, ik verheug me al vanaf donderdag middag op het moment dat ik alleen thuis ben, lekker Netflixen.
Arme Videoland kan niet tegen de Netflixreus op.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

zaterdag 23 januari 2016 om 19:28

zondag 24 januari 2016 om 14:21

zondag 24 januari 2016 om 14:28
quote:Poltergeist2016 schreef op 24 januari 2016 @ 14:10:
Dat is inderdaad voor de basic versie zag ik .
Ik ben even aan het kijken hoe het allemaal werkt.
Voor mij is het wel belangrijk dat het Nederlands ondertiteld is. Ik kan het Engels wel redelijk volgen, maar Nederlands ondertiteling is wel net zo prettig.Is het voor jou alleen? Ik heb (met mijn partner) de basis dus en ik kan op verschillende apparaten in huis kijken. Als je geen heel gezin hebt wat tegelijkertijd verschillende dingen wil kijken heb je toch genoeg aan de goedkoopste.
Dat is inderdaad voor de basic versie zag ik .
Ik ben even aan het kijken hoe het allemaal werkt.
Voor mij is het wel belangrijk dat het Nederlands ondertiteld is. Ik kan het Engels wel redelijk volgen, maar Nederlands ondertiteling is wel net zo prettig.Is het voor jou alleen? Ik heb (met mijn partner) de basis dus en ik kan op verschillende apparaten in huis kijken. Als je geen heel gezin hebt wat tegelijkertijd verschillende dingen wil kijken heb je toch genoeg aan de goedkoopste.
zondag 24 januari 2016 om 14:34
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 januari 2016 @ 14:28:
[...]
Is het voor jou alleen? Ik heb (met mijn partner) de basis dus en ik kan op verschillende apparaten in huis kijken. Als je geen heel gezin hebt wat tegelijkertijd verschillende dingen wil kijken heb je toch genoeg aan de goedkoopste.
Dat denk ik ook.
Ik heb het abonnement van vier schermen tegelijkertijd, maar er wordt door vijf mensen gebruik van gemaakt. Met het abonnement voor twee schermen zaten we elkaar wel eens in de weg. Nu gebeurt dat nooit meer.
[...]
Is het voor jou alleen? Ik heb (met mijn partner) de basis dus en ik kan op verschillende apparaten in huis kijken. Als je geen heel gezin hebt wat tegelijkertijd verschillende dingen wil kijken heb je toch genoeg aan de goedkoopste.
Dat denk ik ook.
Ik heb het abonnement van vier schermen tegelijkertijd, maar er wordt door vijf mensen gebruik van gemaakt. Met het abonnement voor twee schermen zaten we elkaar wel eens in de weg. Nu gebeurt dat nooit meer.
Het Viva forum is papaja.

zondag 24 januari 2016 om 14:36
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 januari 2016 @ 14:28:
[...]
Is het voor jou alleen? Ik heb (met mijn partner) de basis dus en ik kan op verschillende apparaten in huis kijken. Als je geen heel gezin hebt wat tegelijkertijd verschillende dingen wil kijken heb je toch genoeg aan de goedkoopste.Als je een hd televisie hebt zou ik voor het 2de pakket gaan. Dan kijk je in HD
[...]
Is het voor jou alleen? Ik heb (met mijn partner) de basis dus en ik kan op verschillende apparaten in huis kijken. Als je geen heel gezin hebt wat tegelijkertijd verschillende dingen wil kijken heb je toch genoeg aan de goedkoopste.Als je een hd televisie hebt zou ik voor het 2de pakket gaan. Dan kijk je in HD
zondag 24 januari 2016 om 14:38

zondag 24 januari 2016 om 14:44
quote:NymphadoraTonks schreef op 24 januari 2016 @ 14:38:
[...]
Bedoel je met het 2e pakket het abonnement van 11,99? Dan heb je HD + Ultra HD.
Bij het abonnement van 7,99 heb je HD.
Basic Standaard Premium
¤ 7,99 ¤ 9,99 ¤11,99
Volgens de site van netflix heeft standaard en premium hd en basic niet.
[...]
Bedoel je met het 2e pakket het abonnement van 11,99? Dan heb je HD + Ultra HD.
Bij het abonnement van 7,99 heb je HD.
Basic Standaard Premium
¤ 7,99 ¤ 9,99 ¤11,99
Volgens de site van netflix heeft standaard en premium hd en basic niet.

zondag 24 januari 2016 om 14:57
Ik vind de SD kwaliteit dikke prima. Ik heb een grote, goede tv en heb nu mooi beeld.
Hoeft voor mij niet scherper dan dit.
Dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur dat snap ik maar beginnen met het goedkoopste abo zou mijn tip zijn. Je kunt altijd uitbreiden als het toch niet scherp genoeg is voor je.
Hoeft voor mij niet scherper dan dit.
Dat is natuurlijk persoonlijke voorkeur dat snap ik maar beginnen met het goedkoopste abo zou mijn tip zijn. Je kunt altijd uitbreiden als het toch niet scherp genoeg is voor je.