Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

vrijdag 5 februari 2016 om 17:13

zondag 7 februari 2016 om 14:00
zondag 7 februari 2016 om 20:24
Ik volg sinds gisteren de serie Scream, dat is zeg maar de film Scream maar dan in serie vorm. Ik ben niet zo van de teenage series maar tot nu toe vind ik hem spannend, natuurlijk krijgen we pas eind seizoen 6 te zien wie de moordenaar is, maar als ze tot die tijd de spanning erin kunnen houden dan vind ik het best.
Tja en verder Modern Family, echt een hilarische comedy, is deze serie ooit op tv uitgezonden?
Tja en verder Modern Family, echt een hilarische comedy, is deze serie ooit op tv uitgezonden?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

zondag 7 februari 2016 om 20:26
quote:Miskotto schreef op 07 februari 2016 @ 20:24:
Ik volg sinds gisteren de serie Scream, dat is zeg maar de film Scream maar dan in serie vorm. Ik ben niet zo van de teenage series maar tot nu toe vind ik hem spannend, natuurlijk krijgen we pas eind seizoen 6 te zien wie de moordenaar is, maar als ze tot die tijd de spanning erin kunnen houden dan vind ik het best.
Tja en verder Modern Family, echt een hilarische comedy, is deze serie ooit op tv uitgezonden? Ja, op meerdere zenders en al een paar keer herhaald. Momenteel wordt het uitgezonden op Comedy Central.
Tja en verder Modern Family, echt een hilarische comedy, is deze serie ooit op tv uitgezonden? Ja, op meerdere zenders en al een paar keer herhaald. Momenteel wordt het uitgezonden op Comedy Central.