Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

zondag 31 januari 2016 om 16:42
Zo, drie New girls gehad, ga nu toch heel even 5 minuten Luther kijken...
En daarna laatste twee van, eehhh hoe heet die, over die gozer die in de gevangenis gaat
om zn broer te redden.
Vond ik wel leuk, alleen het wordt een beetje langdradig dus ik scip lekker van 6 naar de laatste 2 denk ik...
(ik was gestopt met Netflix maar ik word er toch wel erg blij van...!)
En daarna laatste twee van, eehhh hoe heet die, over die gozer die in de gevangenis gaat
om zn broer te redden.
Vond ik wel leuk, alleen het wordt een beetje langdradig dus ik scip lekker van 6 naar de laatste 2 denk ik...
(ik was gestopt met Netflix maar ik word er toch wel erg blij van...!)

zondag 31 januari 2016 om 20:13
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 19:47:
Ik zit Rectify te kijken, trage, fascinerende serie.
Die heb ik gevolgd toen hij vorig jaar door SBS werd uitgezonden. Was inderdaad een trage serie. Ik ga de rest eens bekijken via Netflix, vond het wel fascinerend inderdaad.
Ik kijk nu een luchtige Britse sitcom: Gavin and Stacey. Best wel leuk.
Ik zit Rectify te kijken, trage, fascinerende serie.
Die heb ik gevolgd toen hij vorig jaar door SBS werd uitgezonden. Was inderdaad een trage serie. Ik ga de rest eens bekijken via Netflix, vond het wel fascinerend inderdaad.
Ik kijk nu een luchtige Britse sitcom: Gavin and Stacey. Best wel leuk.
dinsdag 2 februari 2016 om 09:05

dinsdag 2 februari 2016 om 14:04
quote:absor schreef op 02 februari 2016 @ 08:46:
Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! BlehOh heerlijke serie! De eerste afleveringen vond ik echt eng-spannend. Daarna bleef het verhaal sterk maar had je niet meer van die enge scènes.
Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! BlehOh heerlijke serie! De eerste afleveringen vond ik echt eng-spannend. Daarna bleef het verhaal sterk maar had je niet meer van die enge scènes.
dinsdag 2 februari 2016 om 17:07
quote:absor schreef op 02 februari 2016 @ 08:46:
Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! Blehooohhh dat vond ik ook zooo eng! Ik keek dat niet net voor ik ging slapen Vooral ook tof dat hij zo normaal is, dat ie thuis zo gezellig en normaal met zijn kinderen doet.. Ben nu met seizoen 2 begonnen en het is fantastisch!
Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! Blehooohhh dat vond ik ook zooo eng! Ik keek dat niet net voor ik ging slapen Vooral ook tof dat hij zo normaal is, dat ie thuis zo gezellig en normaal met zijn kinderen doet.. Ben nu met seizoen 2 begonnen en het is fantastisch!

dinsdag 2 februari 2016 om 19:02
dinsdag 2 februari 2016 om 21:44
Ik ben begonnen aan shadowhunters. Ik vond het wel leuk, maar ik zou het niet perse aanraden, het is niet heel goed ofzo. Gewoon prima vermakelijk, als je van dit genre houdt.
Ik ben van plan om morgen iets van de goldbergs te kijken, maar de eerste plaatjes (die je dan ziet als je op de omschrijving klikt) spraken me nog niet echt aan, ik heb het vermoeden dat het niet echt mijn ding is, maar ach.
Ik ben van plan om morgen iets van de goldbergs te kijken, maar de eerste plaatjes (die je dan ziet als je op de omschrijving klikt) spraken me nog niet echt aan, ik heb het vermoeden dat het niet echt mijn ding is, maar ach.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher