Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Nog tips voor een leuke serie?

Tot nu toe gekeken: broadchurch, the fall, making a murderer, oitnb.
Ik wil graag tips voor leuke comedy's. New Girl en modern family vind ik superleuk! Hoop dat jullie goede ideeën hebben
quote:janna-sophie schreef op 31 januari 2016 @ 12:34:

Ik wil graag tips voor leuke comedy's. New Girl en modern family vind ik superleuk! Hoop dat jullie goede ideeën hebbenThe Goldbergs!
quote:Treurniet12 schreef op 31 januari 2016 @ 12:26:

Nog tips voor een leuke serie?

Tot nu toe gekeken: broadchurch, the fall, making a murderer, oitnb.House of Cards, The Brigde, The Missing, Bloodline, The Following
Zo, drie New girls gehad, ga nu toch heel even 5 minuten Luther kijken...

En daarna laatste twee van, eehhh hoe heet die, over die gozer die in de gevangenis gaat

om zn broer te redden.

Vond ik wel leuk, alleen het wordt een beetje langdradig dus ik scip lekker van 6 naar de laatste 2 denk ik...

(ik was gestopt met Netflix maar ik word er toch wel erg blij van...!)
quote:Goede-Fee schreef op 31 januari 2016 @ 16:25:

[...]

House of Cards, The Brigde, The Missing, Bloodline, The FollowingDankjewel voor de suggesties! Ik ben inmiddels begonnen aan The Following
Ik zit Rectify te kijken, trage, fascinerende serie.
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 19:47:

Ik zit Rectify te kijken, trage, fascinerende serie.

Die heb ik gevolgd toen hij vorig jaar door SBS werd uitgezonden. Was inderdaad een trage serie. Ik ga de rest eens bekijken via Netflix, vond het wel fascinerend inderdaad.

Ik kijk nu een luchtige Britse sitcom: Gavin and Stacey. Best wel leuk.
Weet iemand toevallig wanneer de seizoenen van Gilmore Girls op Netflix verschijnen?
Yes, seizoen 2 van de Fall.
Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! Bleh
quote:zomersterre80 schreef op 31 januari 2016 @ 23:57:

Weet iemand toevallig wanneer de seizoenen van Gilmore Girls op Netflix verschijnen?Er staan 7 seizoenen op usa
Shoot first, ask questions later!
Ik ben nu begonnen aan Under the Dome. Wat een spannende serie, had ik niet verwacht. Ik ben in 2 dagen tijd bij aflevering 8. De eerste serie sinds Breaking Bad die ik bingewatch!
It's 5 o'clock somewhere
quote:absor schreef op 02 februari 2016 @ 08:46:

Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! Bleh

Ja dat vond ik nou juist zo goed.

Weet je dat hij ook Mr Grey speelt in 50 shades? (wat een waardeloze film is )

Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! BlehJa dat is de bedoeling denk ik zomaar.

Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! BlehOh heerlijke serie! De eerste afleveringen vond ik echt eng-spannend. Daarna bleef het verhaal sterk maar had je niet meer van die enge scènes.
(dit is een verkapte tvp)

Net klaar met Rectify! Bloedstollende serie, erg goed. Nu ga ik dit topic napluizen op nieuwe kijktips .
Winter is coming...
Ik ben begonnen aan Fargo.

Wat ontzettend lekker.
Is the Killing (USA) er zo een waar je in moet komen? Het kan me nog niet echt boeien.

Ben gisteravond aan de fall begonnen maar kweetnie..... Vind haar steengoed maar hem zo goed ik krijg daar de kriebels van!! Blehooohhh dat vond ik ook zooo eng! Ik keek dat niet net voor ik ging slapen Vooral ook tof dat hij zo normaal is, dat ie thuis zo gezellig en normaal met zijn kinderen doet.. Ben nu met seizoen 2 begonnen en het is fantastisch!
quote:Krulliebollie73 schreef op 31 januari 2016 @ 15:49:

[...]

The Goldbergs!Ik heb een halve aflevering gekeken en het spreekt me niet aan, blijft het zo of wordt het leuker?
Ik vond the Killing echt heel goed!
quote:janna-sophie schreef op 02 februari 2016 @ 17:08:

[...]

Ik heb een halve aflevering gekeken en het spreekt me niet aan, blijft het zo of wordt het leuker?Ik zou 1 aflevering af kijken.. Dat is wel representatief voor de serie. Ik vond het erg leuk maar smaken verschillen..
Ik ben begonnen aan shadowhunters. Ik vond het wel leuk, maar ik zou het niet perse aanraden, het is niet heel goed ofzo. Gewoon prima vermakelijk, als je van dit genre houdt.

Ik ben van plan om morgen iets van de goldbergs te kijken, maar de eerste plaatjes (die je dan ziet als je op de omschrijving klikt) spraken me nog niet echt aan, ik heb het vermoeden dat het niet echt mijn ding is, maar ach.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Ik weet even niet meer wat ik moet kijken, dus ga ik maar weer opnieuw Rupaul kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven