Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Ik heb niet alle antwoorden gelezen dus sorry als ik spuit-elf ben.

Het is geen serie, maar ik heb erg genoten van de documentaire "Mortified nation". Dit is een beweging in Amerika, in meerdere steden zijn theaters waarin mensen op een podium de meest genante stukjes uit hun tienerdagboeken voorlezen, of uit een werkstuk of een nooit verstuurde liefdesbrief. De documentaire begint hilarisch, maar wordt later ook soms tragisch en soms heel mooi. Ze laten ook alles er omheen zien, de mensen die het bedacht hebben, interviewtjes met mensen die meedoen en waarom. Veel kijkplezier!
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:KitKeller schreef op 07 februari 2016 @ 14:00:

[...]

Als je daarvan houdt zou ik zeker 'the Scapegoat' niet overslaan!

Dank voor de tip want ik houd ook erg van kostuumdrama's! Ben in een gat gevallen na Downton Abbey seizoen 1 t/m 6 (laatste twee seizoenen niet op Netflix)

-EDIT- shit, nu ik het opzoek: die heb ik al gezien. Ik kan titels niet meer zo goed onthouden, komen er teveel voorbij
You can never have too many hats, gloves and shoes
Net laatste afleveringen van The Fall gezien, super goede serie kijk nu al uit naar het vervolg.
Wij zijn gisteren begonnen met Rectify,geloof dat ik het hier gelezen heb. Vind het wel boeien tot nu toe na 3 afleveringen.

Zijn bijna door Ray Donovan heen,dat vind ik wel jammer.
Top of the Lake, aanrader!
Wij kijken ook Modern Family met ons gezin. Erg leuke serie, zijn aan seizoen 5 bezig, laatste die op Netflix staat

Ik vind alle karakters erg goed gespeeld, maar moet het meeste lachen om Jay (zie toch ook nog een beetje Al Bundy in hem terug).
quote:Lilith75 schreef op 10 februari 2016 @ 20:47:

Net laatste afleveringen van The Fall gezien, super goede serie kijk nu al uit naar het vervolg.Ja goed is deze serie he? Zal er nog een vervolg komen? Ik hoop het, echt van begin tot eind genoten.
Even raad gevraagd, ik ben aan Walking dead begonnen maar wat een enge stukken konen er in voor!😱

Is het een griezel serie? Want als dat zo is ga ik er niet verder, ik slaap al zo slecht.
Girls compete with each other, women empower one another
quote:nini28 schreef op 11 februari 2016 @ 21:02:

Even raad gevraagd, ik ben aan Walking dead begonnen maar wat een enge stukken konen er in voor!😱

Is het een griezel serie? Want als dat zo is ga ik er niet verder, ik slaap al zo slecht.Het gaat over zombies hè........ Ja genoeg bloed te komen dus
quote:nini28 schreef op 11 februari 2016 @ 21:02:

Is het een griezel serie? Want als dat zo is ga ik er niet verder, ik slaap al zo slecht.

Ik ben voor alles bang, maar the walking dead kan ik aan en vind ik zelfs geweldig! Af en toe kijk ik wel ff weg, heel eerlijk.

Maar ja zombies, dus officieel wel horror ja. Hoewel het mijn inziens meer over de menselijke verhoudingen gaat.
quote:hazelnoot schreef op 11 februari 2016 @ 18:59:

[...]

Ja goed is deze serie he? Zal er nog een vervolg komen? Ik hoop het, echt van begin tot eind genoten.Er komt een seizoen 3,later dit jaar. Ze zijn bezig met de opnames
Voor de daredevil fans, seizoen 2 is vanaf 18 maart op Netflix
quote:hazelnoot schreef op 11 februari 2016 @ 18:59:

[...]

Ja goed is deze serie he? Zal er nog een vervolg komen? Ik hoop het, echt van begin tot eind genoten.Ja er komt nog een seizoen.
Ik kijk nu Rectify.

Vind het wel aardig, maar meer ook niet.
quote:tulpje1977 schreef op 11 februari 2016 @ 21:27:

Voor de daredevil fans, seizoen 2 is vanaf 18 maart op Netflix Staat hier al dik gedrukt in de agenda. Ik ben super fan
quote:Merlijne schreef op 11 februari 2016 @ 21:12:

[...]

Ik ben voor alles bang, maar the walking dead kan ik aan en vind ik zelfs geweldig! Af en toe kijk ik wel ff weg, heel eerlijk.

Maar ja zombies, dus officieel wel horror ja. Hoewel het mijn inziens meer over de menselijke verhoudingen gaat.

+1

Ik vind dat ze je ook laten wennen aan gorigheid.

Dat ik begon met kijken, vond ik de eerste scene al eng/spannend, maar daar zou ik nou om lachen.

Wel jammer dat we al halverwege seizoen 6 zitten en op Netflix staat maar t/m s4. Maar dat vind ik sowieso een nadeel van Netflix.
The Walking Dead vind ik persoonlijk een van de beste series ever.
quote:Jonari schreef op 12 februari 2016 @ 00:24:

Ik kijk nu Rectify.

Vind het wel aardig, maar meer ook niet.

Boeide mij ook niet.

Ik ben een beetje uitgenetflixt geloof ik.
quote:Arizona15 schreef op 12 februari 2016 @ 10:27:

The Walking Dead vind ik persoonlijk een van de beste series ever.
quote:Merlijne schreef op 11 februari 2016 @ 21:12:

[...]

Ja de psychologie erachter is echt goed. Ik vind dat het echt tot nadenken zet. De zombies zijn niet het engste in zo'n geval maar de andere mensen.

Had het er gisteren nog met een collega over maar ik kon haar niet overtuigen om eens te kijken.
Jessica Jones! Ik heb het hele seizoen in 5 dagen uitgekeken Kan niet wachten op het volgende seizoen! Wel echt een Marvel serie.

"Ever since her short-lived stint as a superhero ended in tragedy, Jessica Jones has been rebuilding her personal life and career as a hot-tempered, sardonic private detective in Hell's Kitchen, New York City. Plagued by self-loathing and a wicked case of PTSD, Jessica battles demons from within and without, using her extraordinary abilities as an unlikely champion for those in need... especially if they're willing to cut her a check"
quote:dolfje schreef op 12 februari 2016 @ 11:38:

[...]

Ja de psychologie erachter is echt goed. Ik vind dat het echt tot nadenken zet. De zombies zijn niet het engste in zo'n geval maar de andere mensen.

Had het er gisteren nog met een collega over maar ik kon haar niet overtuigen om eens te kijken.

ja dat probeer ik ook steeds, maar de meeste mensen die nu nog niet kijken, vinden het jakkiebah-eng en zijn gewoon niet over te halen.

Maar goed, begin gewoon met aflevering 1 en ik weet zeker dat je het zo spannend vind dat je meteen het hele seizoen afkijkt.

Veel plezier en de groeten aan Daryl
Ik probeer ook mensen in mijn omgeving te "bekeren", maar helaas. Ik gun het ze zo, maar helaas
hahahaha door jullie ga ik toch doorzetten.

Vond de eerste twee afleveringen echt goor en eng van Walking dead.
Girls compete with each other, women empower one another
Ik weet nog dat ik vorig jaar non stop achter elkaar op Netflix Walking Dead keek.

Toen ik bij mijn nieuwe baan begon en door de gangen liep zat ik echt te kijken wat een goede schuilplaats zou zijn als de zombie pleuris zou uitbreken.

Deze serie liet mij nadenkenk hoe ik zou reageren als er een ramp zou gebeuren en dat is volgens mij de essentie van WD. Niet zozeer de zombies maar meer hoe je als mens gaat overleven in een wereld die veranderd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven