Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Ik kijk nu The Kennedy's. Goede serie!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
[quote]Goede-Fee schreef op 23 december 2015 @ 17:55:

[...]
anoniem_57282 wijzigde dit bericht op 23-12-2015 20:36
Reden: foutje
% gewijzigd
For better and worse!!!!
Ben nu Client List aan 't kijken, staan 2 seizoenen van op. Heerlijk voor 't kerstweekend!
Shoot first, ask questions later!
Hmmmmm hannibal
Iemand (ook) al begonnen aan making a murderer?

Ik ben nu bij aflevering 3. Ik ben er helemaal naar van. Wat een heftige en goede serie tot nu toe.

Linkje:

http://m.imdb.com/title/tt5189670/
Er staat bij dat 't een documentaire is. Hou zelf meer van drama series.
Is idd documentaire over een periode van 10 jaar. Het verhaal is echter zo in beeld gebracht dat het kijkt als een real life thriller serie
Even als tip: rond de jaarwisseling gaan er weer heel wat series en films verdwijnen van netflix vanwege rechten. Hier een lijst er van.
Vind dat 't vooral lang duurt voor ze weer nieuwe dingen online zetten. Heb 't nu 2 maanden, maar er zijn niet veel nieuwe series online gekomen in de tussentijd en series waarvan al 'n nieuw seizoen uit is worden niet up to date gehouden (Downton bijv)
Ik heb netflix voor een maandje. Meteen een lijstje gemaakt.

Wie heeft er 'Annika Bengtzon' gezien? Dit is een Scandinavische serie, gemaakt door de producenten v Millennium.

Met Making a Murderer ga ik beginnen.
quote:tulpje1977 schreef op 28 december 2015 @ 20:43:

Iemand (ook) al begonnen aan making a murderer?

Ik ben nu bij aflevering 3. Ik ben er helemaal naar van. Wat een heftige en goede serie tot nu toe.

Linkje:

http://m.imdb.com/title/tt5189670/

Wij hebben gister alle afleveringen bekeken. Ik ben er echt beroerd van, heb er vannacht ook niet goed van geslapen. Man en ik hebben het er vandaag nog meermaals over gehad.

Echt een must wat mij betreft, krijgt van de criticasters gemiddeld een 9,2 en dat is zeker terecht.
quote:redbuIIetje schreef op 28 december 2015 @ 21:08:

Vind dat 't vooral lang duurt voor ze weer nieuwe dingen online zetten. Heb 't nu 2 maanden, maar er zijn niet veel nieuwe series online gekomen in de tussentijd en series waarvan al 'n nieuw seizoen uit is worden niet up to date gehouden (Downton bijv)

Daar hadden we het net nog over in het Walking Dead topic. Die serie gaat er in januari in zijn geheel af, terwijl mensen al een jaar zitten te wachten op het nieuwe seizoen dat al groots was aangekondigd.

"Ze" kunnen daar niets aan doen. Netflix is afhankelijk van licenties en rechten. Als een productie of uitzendmaatschappij besluit om die in te trekken of er een "embargo" op te zetten, kan en mag Netflix niets uitzenden

De licenties verschillen per land, ik maak gebruik van de Amerikaanse variant en daar halen ze zelden iets vanaf.
Dragisa, kun je een Nederlands account omzetten naar een Amerikaanse?
quote:daneli schreef op 28 december 2015 @ 23:06:

Dragisa, kun je een Nederlands account omzetten naar een Amerikaanse?

Dat kan met een VPN of een DNOS proxy. Je blijft gewoon je Nederlandse account houden en betalen, maar omdat je je internet verkeer min of meer omleidt via een buitenlandse server ( in dit geval dus een amerikaanse) krijg je het Amerikaanse aanbod te zien. Die server gebruik ik alleen tijdens netflix.

Klinkt ingewikkeld, maar is is redelijk makkelijk. Ik zou HIER even kijken.

Side note: dit is niet illegaal, echter staan in de voorwaarden van Netflix dat je Netflix alleen mag gebruiken in het land waar je je abbo hebt afgesloten, dus kunnen ze je account opschorten. Echter is dat in de geschiedenis van Netflix nog nooit gebeurd, en wordt er ook niet op gecontroleerd, want er wordt tenslotte gewoon betaald door de gebruiker. Die regel staat er in om filmproducenten tevreden te houden.
Ik heb ff een paar blz doorgelezen maar heb niemand nog gehoord over ' Sense8'

Leukste serie die ik dit jaar heb gezien
Oja, nog een side note: niet betalen voor een VPN extensie. Als je even goed rond zoekt barst het van de gratis mogelijkheden.
Dank je voor de uitleg! Ik ga het eens uitpluizen.
quote:biobitch1984 schreef op 28 december 2015 @ 23:18:

Ik heb ff een paar blz doorgelezen maar heb niemand nog gehoord over ' Sense8'

Leukste serie die ik dit jaar heb gezienJa, ik vind het ook een leuke serie! Ik wacht op een vervolg
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Dragisa schreef op 28 december 2015 @ 23:18:

[...]

Dat kan met een VPN of een DNOS proxy. Je blijft gewoon je Nederlandse account houden en betalen, maar omdat je je internet verkeer min of meer omleidt via een buitenlandse server ( in dit geval dus een amerikaanse) krijg je het Amerikaanse aanbod te zien. Die server gebruik ik alleen tijdens netflix.

Klinkt ingewikkeld, maar is is redelijk makkelijk. Ik zou HIER even kijken.

Side note: dit is niet illegaal, echter staan in de voorwaarden van Netflix dat je Netflix alleen mag gebruiken in het land waar je je abbo hebt afgesloten, dus kunnen ze je account opschorten. Echter is dat in de geschiedenis van Netflix nog nooit gebeurd, en wordt er ook niet op gecontroleerd, want er wordt tenslotte gewoon betaald door de gebruiker. Die regel staat er in om filmproducenten tevreden te houden.En Netflix heeft ook al zelf gezegd dat ze zsm (als de rechten het toe laten) sowieso overal hetzelfde aanbod te willen aanbieden.
quote:Daaromniet schreef op 28 december 2015 @ 22:50:

Wie heeft er 'Annika Bengtzon' gezien? Dit is een Scandinavische serie, gemaakt door de producenten v Millennium.

Met Making a Murderer ga ik beginnen.Is het kijken waard, net als The bridge enz.
Ben nu bezig met Helix. Vind het wel leuk. Dan Call the midwife verder kijken en dan zien wel wel weer eens verder. Ik word er een beetje onrustig als ik een paar series tegelijk volg..
It's 5 o'clock somewhere

Met Making a Murderer ga ik beginnen.Scandinavische series zijn over her algemeen erg goed. Dichte en Arne Dahl zijn ook deemoedige waard.
quote:Dragisa schreef op 28 december 2015 @ 23:23:

Oja, nog een side note: niet betalen voor een VPN extensie. Als je even goed rond zoekt barst het van de gratis mogelijkheden.Heb je 'n linkje van 'n betrouwbare gratis VPN waardoor je geen rotzooi binnen haalt? Ben er namelijk helemaal niet in thuis.
quote:Aurelle91 schreef op 05 mei 2015 @ 11:19:

Orphan Black

Ik heb deze week alledrie de seizoenen gekeken. Ik vond het intrigerend.

Ik wacht met spanning op seizoen 4, deze start in april.

Met Making a Murderer ga ik beginnen.Dat is toch over die misdaadjournaliste? Ik vond het leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven