Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
How I met your Mother vond ik een soort nieuwe variant op Friends. Wel leuk, kijkt makkelijk weg.

Jessica Jones vond ik geweldig! Je moet natuurlijk wel van marvel houden.

Ben nu net klaar met Orange is the New black (ja lekker laat, ik weet het) heb er echt van genoten. Dus nu op zoek naar iets nieuws...
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 11:09:

Als het illegaal is kan je het beter weghalen.Het is via een betaald account. dus denk ik niet. anders haal ik idd weg.
I love you,because you join on my weirdness
quote:tasminiondevil76 schreef op 16 december 2015 @ 11:18:

[...]

Het is via een betaald account. dus denk ik niet. anders haal ik idd weg.

Maar wat je download is niet legaal toch?

Je moet het zelf weten. Volgens mij staat er een perma op.
Drop Dead Diva zit er weer compleet op en inclusief seizoen 6.

Van de week begonnen met Once Upon a Time en ik vond aflevering 1 al verassend goed, in elk geval goed genoeg om door te willen kijken.
quote:Arizona15 schreef op 16 december 2015 @ 11:19:

Drop Dead Diva zit er weer compleet op en inclusief seizoen 6.

Van de week begonnen met Once Upon a Time en ik vond aflevering 1 al verassend goed, in elk geval goed genoeg om door te willen kijken.Ik geloof dat wij na seizoen 3 zijn afgehaakt.
Oh echt, wordt die slechter?
quote:Arizona15 schreef op 16 december 2015 @ 11:29:

Oh echt, wordt die slechter?Vonden wij wel. We ergerden ons op een gegeven moment ontzettend aan bepaalde hoofdrolkarakters (elke keer hetzelfde) en de verhaallijn werd een beetje vergezocht. Vonden wij
Oh jammer, ik ga wel kijken en zie wel tot hoe ver ik kom
quote:absor schreef op 06 december 2015 @ 18:57:

Voor de luther fans.... Rond kerst komt hij terug met een dubbele laatste special!! ( bbc)

Maar ook op Netflix?
quote:Goede-Fee schreef op 16 december 2015 @ 11:58:

[...]

Maar ook op Netflix?Ik heb zelf nog niet gekeken, maar volgens een vriend van me staat hij er al op. Pin me er niet op vast. Ik ga vanavond zelf ook vast even kijken.
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 11:20:

[...]

Ik geloof dat wij na seizoen 3 zijn afgehaakt.

Wij zijn ook afgehaakt, het bleef maar door gaan met die sprookjes. Werd echt langdradig.

Wij kijken nu Homeland, mr Robot, the affair, blindspot en Chicago Fire en Med (PD ligt even stil )
Pffff, ik heb de afgelopen anderhalve week Homeland gebinged, straks de laatste aflevering van seizoen 3 gekeken. Ik voel me een junkie, want ik had helemaal geen tijd en tóch al die afleveringen gezien. Dit betekent dat ik vanavond door moet werken, morgen heel vroeg op moet staan en weer de hele dag en avond doorwerken, en vrijdag ook. Gatverdamme, ik ben gewoon blij dat ik er nu van af ben!
Ik wacht trouwens met smart op het nieuwe seizoen van Bloodline.
quote:gemini2011 schreef op 16 december 2015 @ 19:47:

[...]

Ik heb zelf nog niet gekeken, maar volgens een vriend van me staat hij er al op. Pin me er niet op vast. Ik ga vanavond zelf ook vast even kijken.Nee niks te zien. Nou ik ga er wel op letten vanaf nu.
quote:dolfje schreef op 16 december 2015 @ 20:19:

Ik wacht trouwens met smart op het nieuwe seizoen van Bloodline.Ja ik ook!
Ik mis trouwens wel wat ordentabjes. Dus dat je de films die je op je lijst zet in categorieën onder kan verdelen. Zoals films, series, met kind, enz.
Jeej, ik zag dat seizoen 3 van Miss Fisher's Murder Mysteries vanaf 31 december op netflix staat!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Net aflevering 13 (en dat is gelijk het einde van het 1e seizoen) van Jessica Jones gezien.

Heerlijk!

Ik hoop op snel een 2e seizoen.
Ik ben vanavond begonnen met het kijken van Sherlock.

Irritante vent, lelijke man om naar te kijken, maar het kon me wel gelijk boeien. In tegenstelling tot Suits, Rita, How I Met Your Mother en Jessica Jones.
quote:Goede-Fee schreef op 16 december 2015 @ 11:58:

[...]

Maar ook op Netflix?

Ik heb m op de bbc gezien!

Spannend weer.

Tweede deel moet nog komen.
Nu we moeten wachten op de volgende seizoenen van Orange Is the New Black en Orphan Black zijn we begonnen met Pretty Little Liars. Vind het tot nu toe wel een hele leuke serie!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Oeh, ik lees How I Met Your Mother. Vind ik ook erg leuk!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Hey leuk topic,

Wij hebben sinds kort ook Netflix en ik keek nooit series omdat ik niet altijd tijd had om te kijken, nu kan ik het achter elkaar kijken en vind het geweldig.

We hebben American horrorstory gekeken, erg leuk!

1 aflevering van oranje is the new black maar man vond er niks aan dus kijken niet samen verder.

En nu the returned, geweldig!

Ik kreeg de tip dexter? Ik hou wel van seriemoordenaar films en dat schijnt te zijn.
Ik heb net serie 1 gezien van American Horror story. Ik vond de combi van spanning en humor leuk. Ik kijk nu serie 2, 1 deel gezien. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:dolfje schreef op 16 december 2015 @ 20:19:

Ik wacht trouwens met smart op het nieuwe seizoen van Bloodline.Ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven