Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

woensdag 16 december 2015 om 11:14
How I met your Mother vond ik een soort nieuwe variant op Friends. Wel leuk, kijkt makkelijk weg.
Jessica Jones vond ik geweldig! Je moet natuurlijk wel van marvel houden.
Ben nu net klaar met Orange is the New black (ja lekker laat, ik weet het) heb er echt van genoten. Dus nu op zoek naar iets nieuws...
Jessica Jones vond ik geweldig! Je moet natuurlijk wel van marvel houden.
Ben nu net klaar met Orange is the New black (ja lekker laat, ik weet het) heb er echt van genoten. Dus nu op zoek naar iets nieuws...

woensdag 16 december 2015 om 11:20

woensdag 16 december 2015 om 20:15
woensdag 16 december 2015 om 20:18
Pffff, ik heb de afgelopen anderhalve week Homeland gebinged, straks de laatste aflevering van seizoen 3 gekeken. Ik voel me een junkie, want ik had helemaal geen tijd en tóch al die afleveringen gezien. Dit betekent dat ik vanavond door moet werken, morgen heel vroeg op moet staan en weer de hele dag en avond doorwerken, en vrijdag ook. Gatverdamme, ik ben gewoon blij dat ik er nu van af ben!

donderdag 17 december 2015 om 05:04
Hey leuk topic,
Wij hebben sinds kort ook Netflix en ik keek nooit series omdat ik niet altijd tijd had om te kijken, nu kan ik het achter elkaar kijken en vind het geweldig.
We hebben American horrorstory gekeken, erg leuk!
1 aflevering van oranje is the new black maar man vond er niks aan dus kijken niet samen verder.
En nu the returned, geweldig!
Ik kreeg de tip dexter? Ik hou wel van seriemoordenaar films en dat schijnt te zijn.
Wij hebben sinds kort ook Netflix en ik keek nooit series omdat ik niet altijd tijd had om te kijken, nu kan ik het achter elkaar kijken en vind het geweldig.
We hebben American horrorstory gekeken, erg leuk!
1 aflevering van oranje is the new black maar man vond er niks aan dus kijken niet samen verder.
En nu the returned, geweldig!
Ik kreeg de tip dexter? Ik hou wel van seriemoordenaar films en dat schijnt te zijn.
donderdag 17 december 2015 om 05:45