Entertainment alle pijlers

Nick tegen Simon

04-02-2012 20:40 895 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook vanavond? Bij gebrek aan andere trash
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er een bloemetje in, Zon
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Summer of 69
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2012 @ 20:50:

Ik zie er een bloemetje in, ZonLucky you
Vette kinderwagen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een stom programma, is dat erg?
Alle reacties Link kopieren
Sjeezus die tieten van katja, halleluja. Krijg de nijging om het korset los te rijgen... Geef die vrouw wat lucht!! Nou ja in deze rok zal ze iig niet zo snel op de desk staan!
Mee opgegroeid... Bryan Adams, JonBonJovi, Queen.. AbbA, kinderen voor kinderen, klassiek en Take That, Backstreet Boys enzo
mambo nr 5
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2012 @ 20:52:

Ik vind het een stom programma, is dat erg?Trashwaardig heet dat, Leil, trashwaardig
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer moet een trashprogramma leuk zijn???
Ik vind hier dingen van.
Big Spender
Big spender!
Publiek allemaal een Pipo neus.... zitten onder rood licht!!
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2012 @ 20:55:

Sinds wanneer moet een trashprogramma leuk zijn??? GMTA
An mij hep je niks!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gedeelte met die filmpjes niet leuk. Mensen voor de gek houden, bah
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 18 februari 2012 @ 20:48:

[...]



33 weken en 2 dagen Oef, meid nog eventjes.
Ja, ik moet nog ffies Steph. Ik wacht met smart tot ie gaat indalen in de hoop dat mijn ribben wat rust krijgen. Of dat ie met 37/38 weken komt. Maar ja, gezond ter wereld komen is het belangrijkste!
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 februari 2012 @ 20:58:

Ik vind het gedeelte met die filmpjes niet leuk. Mensen voor de gek houden, bah Vind dat ook niet zo Ik kan ook helemaal niet lachen om banana split enzo.
Alle reacties Link kopieren
Maar dit vind ik dan weer hylarisch
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Raspberry26 schreef op 18 februari 2012 @ 20:52:

Sjeezus die tieten van katja, halleluja. Krijg de nijging om het korset los te rijgen... Geef die vrouw wat lucht!! Nou ja in deze rok zal ze iig niet zo snel op de desk staan!Hohoho- de avond is nog niet om
Ik vind dat Nick wel veel kan met zijn stem hoor....
Alle reacties Link kopieren
ben ik de enige trouwens die van mening is dat ze Angela moeten bijzetten in de Ik-Heb-Mijn-Beste-Tijd-Gehad-Stop-Met-Uitmelken- kast?
Ik vind dat officieel is bewezen dat Ansjela niet meer bij stem is.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer. Ik vind Angela zo leuk
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven