Entertainment alle pijlers

Nieuwe Boeren; wie kijkt?

01-01-2021 21:50 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg na tien minuten al jeuk. Egootjes die zich meteen willen laten gelden en vooral veel onnozelheid. Bang voor koeien, domme opmerking over het paard.
En waarom staan die koeien in hemelsnaam aan een kort kettinkje vast in een grupstal?
Wat vreselijk dieronvriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er gewonnen?

Ik kon niet kijken vanavond
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke aflevering en wat een leuk einde. Vooral voor Jethro. Die heeft zichzelf van een hele positieve kan laten zien.

Voor degene die de uitslag nog niet wil weten moet nu stoppen met lezen.

Sabine is er met een duel tegen thijs uitgegaan. De overgebleven kandidaten hadden de keuze uit twee kaarten. Een rode en een witte. Als iedereen voor de witte kaart koos werd de pot door vier verdeeld. Kozen er 1 of 2 kandidaten voor rood dan kregen zij de pot. Werden er drie rode gedraaid kreeg degene met de witte kaart de pot. Vier rode kreeg niemand de pot. Uiteindelijk zijn er 4 witte kaarten gedraaid en werd de pot door vieren gedeeld. Een mooi einde.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook leuk dat de uitslag zo was, ze hebben het toch met zijn allen moeten doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat verrassend! Leuk einde zo. Hier had ik op gehoopt en wel zo sympathiek. Ik had verwacht dat die ene dame toch rood zou geven, maar gelukkig.

In het begin van de aflevering deden een paar dames vrij naar tegen Jethro, echt pesterig gedrag vond ik het. Maar op het einde trokken ze allemaal bij.

Calvijn, wil je niet terugkijken op uitzending gemist? Best een leuke aflevering en de moeite waard van het kijken.

Ik hoop dat de omroep hier een vervolg aan gaat geven.
Alle reacties Link kopieren
‘En Jehtro is 360 graden veranderd!’

Nou doos, dan blijft dus alles hetzelfde. En Anita herhaalde het ook nog een keer, die had ook niet opgelet bij wiskunde.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
04-03-2021 21:59
Same here. Hunted afgelopen, Nieuwe boeren ook... Zucht. :nope:
Ja hier ook. Wat nu kijken?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
04-03-2021 23:27
‘En Jehtro is 360 graden veranderd!’

Nou doos, dan blijft dus alles hetzelfde. En Anita herhaalde het ook nog een keer, die had ook niet opgelet bij wiskunde.
Haha, dat hoorde ik ook. Ik hoor het trouwens wel vaker mensen zeggen. Ook niet opgelet bij wiskunde.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
04-03-2021 23:27
‘En Jehtro is 360 graden veranderd!’

Nou doos, dan blijft dus alles hetzelfde. En Anita herhaalde het ook nog een keer, die had ook niet opgelet bij wiskunde.
Dat riepen wij hier ook... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Zag ik Romy nu ook in Checkpoint?
https://www.npostart.nl/checkpoint/06-0 ... ON_1323245
Dat is ze toch?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
06-03-2021 11:40
Zag ik Romy nu ook in Checkpoint?
https://www.npostart.nl/checkpoint/06-0 ... ON_1323245
Dat is ze toch?

Zeker weten. Ken het programma verder niet.
Alle reacties Link kopieren
En nou ook al in een NS reclame. Klik op NS.nl dan lees meer, en dan de onderste foto.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
06-03-2021 13:00
En nou ook al in een NS reclame. Klik op NS.nl dan lees meer, en dan de onderste foto.

Deze :)
Afbeelding


Nouja, kennelijk ambieert ze werk in de media of wil ze bekend worden. Op zich niks mis mee, wel grappig om te zien.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
06-03-2021 13:09
Deze :)
Afbeelding


Nouja, kennelijk ambieert ze werk in de media of wil ze bekend worden. Op zich niks mis mee, wel grappig om te zien.
Dank je. Plaatjes plakken is nog steeds niet mijn ding ;)

Ik zie nu op haar Instagram account dat ze ook ingeschreven staat bij een modellenbureau en dat ze ingeschreven staat bij de TVacademy, de springplank voor jonge tv-makers.

Zeker niets mis mee als ze dat graag wil.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft natuurlijk wel de looks ervoor.
(niet mijn stijl maar voor genoeg anderen wel denk ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven