Entertainment alle pijlers

Nintendo switch - online?

21-04-2021 09:13 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Nintendo switch sinds kort en ik zie dat je iets kunt doen met een online abonnement.
Maar ik kom er nog niet helemaal achter of dat nou zo zinnig is.
Kun je dan bepaalde dure spellen ‘gratis’ spelen? Of moet je alsnog het kaartje kopen en kun je met de online modus meer dingen doen binnen dat spel?

Kortom, is het een aanrader om dat abonnement te nemen of is het onzin en kunnen we beter losse spellen kopen?
En in dat geval: tips voor leuke games voor een 8 en 10 jarige?
Alle reacties Link kopieren
jumper1 schreef:
21-04-2021 19:53
Vraag kun je met dit extra abonnement ook bij de just dance liedjes die niet op de versie van een editie staan? Nu staan er veel liedjes achter een slotje :mrgreen:
Volgens mij kan je online wel liedjes vrij spelen inderdaad. Maar ik weet het niet helemaal zeker, dochter speelt het.

Ik vind animal crossing dus echt heerlijk! Beetje je eiland onderhouden, geld verdienen en zooi kopen, outfits samenstellen, vissen en insecten vangen, rondzwemmen, ouwehoeren met bewoners. Ik speelde het vroeger al op de GameCube en was echt uren zoet! En nu nog steeds. Dochter vind het ook leuk, maar speelt wel minder dan ik :)

Ik wil eigen die ring fit nog. Lijkt me best leuk om te doen, beetje thuis actief bezig zijn! Maar hij is zo duur :-[
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
21-04-2021 20:00
Volgens mij kan je online wel liedjes vrij spelen inderdaad. Maar ik weet het niet helemaal zeker, dochter speelt het.

Ik vind animal crossing dus echt heerlijk! Beetje je eiland onderhouden, geld verdienen en zooi kopen, outfits samenstellen, vissen en insecten vangen, rondzwemmen, ouwehoeren met bewoners. Ik speelde het vroeger al op de GameCube en was echt uren zoet! En nu nog steeds. Dochter vind het ook leuk, maar speelt wel minder dan ik :)

Ik wil eigen die ring fit nog. Lijkt me best leuk om te doen, beetje thuis actief bezig zijn! Maar hij is zo duur :-[
Is het vergelijkbaar met die app? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik het niet leuk vind. Ik wil het graag leuk vinden 🤣
Alle reacties Link kopieren
jumper1 schreef:
21-04-2021 19:53
Vraag kun je met dit extra abonnement ook bij de just dance liedjes die niet op de versie van een editie staan? Nu staan er veel liedjes achter een slotje :mrgreen:
Nee, je hebt een apart just dance abonnement nodig, maar dan weer geen switch online abo. Je kunt dat just dance abo afsluiten voor een maand, 3 maanden of een jaar geloof ik. Ik heb dat genomen, je krijgt er echt enorm veel liedjes bij daarmee. In eerste instantie had ik een maand om het uit te proberen, dat zou je ook kunnen doen. Ik vind het zo leuk, lekker door de huiskamer dansen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wattenbolleke schreef:
21-04-2021 21:11
Is het vergelijkbaar met die app? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik het niet leuk vind. Ik wil het graag leuk vinden 🤣
Nee, totaal niet! Die app heb ik er meteen weer af gegooid. Vond daar geen reet aan :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven