Nostalgie uit de dansschool en de disco!
zondag 6 november 2011 om 15:59
Van Ich Bin Wie Du via Oerend Hard naar Reet Petite
Klassiekers, liefst met de originele videoclip uit de tijd dat de haren nog lang waren, de lucht nog schoon was en de sex nog vies was. Laat de juweeltjes met dat hoge 'ohja!'-gehalte maar komen!
Hang de discobol maar op en sluit het lichtorgel maar aan!
Klassiekers, liefst met de originele videoclip uit de tijd dat de haren nog lang waren, de lucht nog schoon was en de sex nog vies was. Laat de juweeltjes met dat hoge 'ohja!'-gehalte maar komen!
Hang de discobol maar op en sluit het lichtorgel maar aan!
zondag 6 november 2011 om 16:42
quote:techniek schreef op 06 november 2011 @ 16:40:
kan iemand me vertellen hoe ik zo'n linkje plak? Dan doe ik ook gezellig mee! je gaat naar youtube, kiest liedje uit, klikt op delen en copied de link
dan ga je naar je reageerschermpje hier, klikt op het 5e icoontje van rechts, zet je linkje in het popupschermpje, klikt op ok, dan krijg je nog een schermpje waar je de titel in kunt zetten en dan weer op ok en verzenden
kan iemand me vertellen hoe ik zo'n linkje plak? Dan doe ik ook gezellig mee! je gaat naar youtube, kiest liedje uit, klikt op delen en copied de link
dan ga je naar je reageerschermpje hier, klikt op het 5e icoontje van rechts, zet je linkje in het popupschermpje, klikt op ok, dan krijg je nog een schermpje waar je de titel in kunt zetten en dan weer op ok en verzenden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 6 november 2011 om 16:43
quote:techniek schreef op 06 november 2011 @ 16:40:
kan iemand me vertellen hoe ik zo'n linkje plak? Dan doe ik ook gezellig mee!
Op youtube een muziekje zoeken, onder het filmpje het knopje 'delen' indrukken, de link die dan verschijnt kopieëren, vervolgens hieronder bij 'reageren' op het vakje met de schakelketting drukken en de link plakken.
En klaar is Klara.
Let's Boogie!
kan iemand me vertellen hoe ik zo'n linkje plak? Dan doe ik ook gezellig mee!
Op youtube een muziekje zoeken, onder het filmpje het knopje 'delen' indrukken, de link die dan verschijnt kopieëren, vervolgens hieronder bij 'reageren' op het vakje met de schakelketting drukken en de link plakken.
En klaar is Klara.
Let's Boogie!
zondag 6 november 2011 om 16:47
quote:hoedje schreef op 06 november 2011 @ 16:40:
De ultime disco!
Ooooooooh zo lekker!
En deze dan
http://www.youtube.com/watch?v=arxhW1RgDDo
De ultime disco!
Ooooooooh zo lekker!
En deze dan
http://www.youtube.com/watch?v=arxhW1RgDDo