Entertainment alle pijlers

Nu nog een man....

08-08-2010 21:33 1106 berichten
...
Alle reacties Link kopieren
ja, Pompi, ik zag het ook! Hoezo desperate!
quote:Pompiedoe schreef op 12 september 2010 @ 23:11:

Zo Arank fleurt helemaal op bij aanblik op Rene ('s portemonnee)Dat heb ik weer ff gemist dan!
Snap niet dat je als date een kledingwinkel in gaat
ik zie wel een brillenwinkel maar nog geen kleren

*edit* nu dus wel........
Die oudste zoon van Jenifer heeft constant hetzelfde shirt aan!
En weer heeft Jen een witte broek aan
Vieze familie!..... stelletje tedders....... juck.....
Huh vies. wat heb ik gemist? Wat zijn tedders?
Ze hebben de hele tijd dezelfde kleren aan Pompi... dat vind ik vies....... owww, tedders..... das een familiewoord Dat betekent vies.

Trusten trouwens en werk ze morgen....
Aaah sooo. Aranka had hetzelfde shirtje aan als op de date met Rob. Ook een tedder? Trusten allemaal, jullie hebben mij allemaal uit een dipje gehaald
Ik heb het niet afgekeken, maar ik weet wel zeker dat die Aranka er met René vandoor gaat. Ik vind haar een echte golddigger, bah.
Ik heb ook gekeken, wel een lange zit tot 23:30. Aranka gaat natuurlijk voor Rene. Nicole voor Mike? en Jenifer... ik weet het niet. Ik vind allebei de mannen niks voor haar.

we zullen het zien volgende week.
It's 5 o'clock somewhere
Even over de kleding: de opnamen van die dates gebeuren op een dag. Maar worden door de hele aflevering 'versneden'. Er is dan door de redaktie vergeten te vertellen dat ze verschillende setjes aan moeten doen.

Heb het gemist maar Nicole voor Mike? Oh, please, vreselijke man.
Als Nicole slim is gaat ze voor Alwin. Die lijkt het me veel serieuzer te menen met haar dan Mike.

Aranka gaat voor Rene. Zeker nadat ze zn huis heeft gezien!

En Jennifer gaat denk ik voor Mike. Denk omdat hij ook kinderen heeft, en dan wellicht toch wat beter met kinderen om weet te gaan dan iemand zonder kinderen.
Ik vind die mannen zo kwijlerig, of ben ik de enige? Blegh, zou er compleet op afknappen.
Ik vind ze ook kwijleballen hoor.

Heb t gisteren niet afgekeken, veeeeeeeeeeeeeeeel te lang, 2 uur naar dat geleuter kijken.

Aranka (wat een náám!!) gaat voor Rijke René. En terecht; die ander is homo en heeft geen villa

Jenifer gaat denk ik voor Mike. Ik vind hem eng; op date gaan bij zijn ouders......O:o En hadden jullie zijn tuinmeubelkussens gezien? Dara knap je toch alleen al op af! Al moet ik zeggen dat ik m toch wel leuker vind dan die vierkante kubuskop met zijn spleet en zijn zweetoksels.

Nicole gaat zekersweten voor Mike. Maar Mike lijkt mij het jaloerse beveiligertypje, die bij t minste of geringste door t lint gaat; de gangen van zijn vriendin nagaat en als er echt iets mis gaat zijn hele gezin omlegd. Ver gedacht, i know, maar ik zie t toch best bij hem gebeuren.
quote:c_estelle schreef op 12 september 2010 @ 22:13:

En zijn ze nu met alle 3 de meiden op Ibiza????

Ze kregen zeker kwantumkorting???

Nee, Aranka op Ibiza, nicole in egypte, jenifer in italie.

Of was dat al bekend intussen?
Ik vraag me af of de mensen die "mee doen" aan dit programma zich ervan bewust zijn dat ze dus vanaf nu "gelinkt" worden aan dat programma. Lijkt me helemaal niks !!

Nicole zal inderdaad wel voor Mike gaan. Een heel fout mannetje en daarnaast een stuk ouder !! Erg jaloers, bezitterig en niet echt slim (sorry:-) Die andere jongen is echt erg leuk. Nicole vind ik ook een beetje een schoolmeisje nog.

Aranka (what a name !!!) gaat natuurlijk voor de RIJKE man die volgens mij langs een snelweg woont. Wat een herrie van verkeer tijdens de opnames bij hem thuis.

Of het werkelijk wat wordt dat valt nog te bezien. Hij heeft drie opgroeiende kinderen. Lijkt me niet geheel onbelangrijk. Dat + het feit dat hij nog maar kort single is.

De politieagente zie je alleen maar in een witte broek (en dan steeds dezelfde :-) Ik zou niet echt blij worden van die mannen overigens. De echte leuke man heeft ze er uitgegooid vorige week. Lieve, integere, serieuze man, leuk huis (vreselijke BLAUWE keuken)

En als we dit hebben "gehad" komt Boer zoekt Vrouw :-)

Zouden jullie werkelijk mee doen/ mee willen doen aan zo'n programma ???
Zie je ik zei het toch...Rob is leuk!

Woont hier om de hoek dus ik zie wel een opening

Die bubbelbaddate van Aranka vond ik niet zo heel romantisch eigenlijk.

Hij wilde de hele tijd zoenen....zij wat minder had ik het idee

NEEEEEEEE......Mike mee op vakantie!

Sufferd!

En Alwin, das dan wel weer leuk...wel zielig voor Jan, ik moest bijna huilen....bijna dan hè, want ik ben natuurlijk een stoere Chick

EN ze gaan Egypte!

Das leuk, spreek ik uit ervaring!!!

Ahhhhhh....Joost niet mee naar Ibiza

Mis je niets aan hoor Joost, Egypte is leuker

Dus dan blijven Rob en Rene over...

Aranka gaat denk ik voor Rene..

Ohh....leuk, ik kan op date met Rob

Remco is leuk van Jen, maar mijn god wat een spleet tussen zijn tanden!

En Mike heb ik eigenlijk geen gevoelletje mee..

Wel leuke vakantieplekken hoor!

Owww...Elwin leuk met die Melissa zeg, samen snorkelen!

Kale Robbie helemaal verliefd op Aranka...schattig!

Alleen denk ik niet dat Aranka verliefd is op Rob...ik denk toch dat die gaat voor het huis in het Gooi

God, Jen weet het gewoon niet...ik vind Remco het beste bij haar passen eigenlijk...

Zondag ben ik er weer bij hoor.

En dan nog even resume van mijn vakantie...

Die was lekker!

Warm, lekker eten en een overschot aan ontzettend leuke mannen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hilarisch om ook weer jullie commentaar te lezen dames!

Moniekk ik denk dat dat wel meevalt hoor, ik weet bijvoorbeeld echt niet meer hoe de dames en heren er van vorig jaar uitzagen

Ik zou over ze struikelen als ik ze zou tegenkomen....

En toch was ik een hard core fan
Hey Sum, u is weer terug?? Geen Rus gescoord???
Hey Es, ik ben weer terug.

Nope geen Rus gescoord (al waren die er wel veul zeg) maar wel een mannenverhaal)

Ga vanavond eerst Pom bellen, die kreeg ik gister niet te pakken en dan zal ik het over de mail werpen.

Hier nog iets gemist aan rellen, mannen en aanverwante zaken?
Nee, hier weinig.... alleen heb nu sorres met mijn lapsletje... zit nu ff op Larf's computer maar ja, hij gaat zo naar bed. Over de mail kan wel, die kan ik op mijn werk ook wel lezen.
Gooi ik de love story over de mail....geen punt!
Jeeeeeh!!!!! Net netbookje gekocht en Pom is weer online!!! Sum lovestory?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven