Entertainment alle pijlers

nummer gezocht

29-06-2012 21:43 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een heel los schot, hopelijk in de roos maar ik ben op zoek naar een nummer. Had dit nummer tijden geleden op casettebandje maar door verhuizing kwijt geraakt.

Niet al te lang geleden mijn overige cassettebandjes afgedraaid maar kan het nummer niet meer vinden, titel onbekend? beetje chicane achtig met wat ik mij nog herinner tekst if you were my girlfriend of iets in die trant.

Nogmaals heel los schot maar hopelijk iemand die weet waar ik naar op zoek ben ook al is de info erg minimaal.
Wat voor een soort muziek? Ballad, pop, rock, R&B?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hoe lang geleden ongeveer?
is dit hem?
Geen idee wie chicane is, maar Prince had ooit een nummer If I was your girlfriend.
Emerson heeft een nummer met If you were my girl, A1 ook.
AZN Dreamers?

Kevin Lyttle?

JC Chasez?

Pleasure P ?
Had geen reacties verwacht want is erg vaag ik weet het, had het nummer ooit op radio gehoord, snel opgenomen maar nu ben ik het bandje kwijt, het is lounge achtig a la chicane maar ik weet verder de titel dus niet meer. Heel irritant, in ieder geval allemaal bedankt voor het meedenken.
De link die ik heb geplakt is van Frankie, ook oud, en gewoon gegoogeld..
Hier kun je het lied neuriën en dan de link met de opname hier plaatsen.

Als we de melodie horen is het makkelijker.

http://vocaroo.com/
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Kan het deze zijn?

http://www.youtube.com/watch?v=4GuqB1BQVr4
Nelly ft n sync - girlfriend?

F you were my girlfriend, i"ll be u'r shiney star!
Bedoel je deze?

Sorry link plaatsen mislukt met mijn iPad, bedoel 'you were my girlfriend' van Ibiza Chillout, klinkt aardig Chicane achtig..
Groove Armada - My friend ? Dat is dat liedje van een tonic (royal club) reclame. Best wel loungy.
oh! ik denk dat dat hetzelfde liedje is als waar ik naar zoek... ik dacht dat het zo iets ging: all that really matters was you were my girlfriend, and baby, that´s all that mattered to me.

En van de clip staat me vaag bij dat het met zo´n 80mm camera gemaakt was en dat je een meisje in een zwembad zag...
quote:fruitellie007 schreef op 29 juni 2012 @ 23:14:

Nelly ft n sync - girlfriend?

F you were my girlfriend, i"ll be u'r shiney star!Deze heb ik ook in mijn hoofd
quote:ecornelius schreef op 04 juli 2012 @ 17:35:

oh! ik denk dat dat hetzelfde liedje is als waar ik naar zoek... ik dacht dat het zo iets ging: all that really matters was you were my girlfriend, and baby, that´s all that mattered to me.

En van de clip staat me vaag bij dat het met zo´n 80mm camera gemaakt was en dat je een meisje in een zwembad zag...Dat is bijna zeker weten het nummer wat ik al noemde (link lukte niet) zoek maar op YouTube op Ibiza Chillout - You were my girlfriend.
quote:evi82 schreef op 04 juli 2012 @ 18:38:

[...]

Dat is bijna zeker weten het nummer wat ik al noemde (link lukte niet) zoek maar op YouTube op Ibiza Chillout - You were my girlfriend.Driewerf hoera voor evi82!!! Dat is ´m inderdaad!!! zo´n lekker nummer...zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven