Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Tickel daar zat ik ook naar te kijken, maar wel een lieve zoon
quote:Tickel schreef op 10 februari 2013 @ 20:47:

[...]

Ik bedoel als uiteindelijk gewicht.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Rainbow01 schreef op 10 februari 2013 @ 20:45:

[...]

6 jaarIk vind wel dat hij erg in dat verdriet blijft hangen hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Daarom denk ik dat hij straks zo weer in zn oude patroon vervalt
quote:patries88 schreef op 10 februari 2013 @ 20:48:

[...]

Helemaal mee eens! Er zou volgens mij veel meer psychologische begeleiding nog moeten zijn.

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die drang puur lichamelijk is.

Ik kijk dit programma voor het eerst, krijgen ze er geen psychologische hulp erbij?

Die zal hij toch zeker nodig hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Rainbow01 schreef op 10 februari 2013 @ 20:49:

Daarom denk ik dat hij straks zo weer in zn oude patroon vervaltDat denk ik ook eerlijk gezegd.
quote:Wikkie1977 schreef op 10 februari 2013 @ 20:47:

Toch vind ik het zorgelijk dat hij nog steeds drang heeft naar het vele eten. En ik vind het advies; 'gewoon afwachten en dan verdwijnt je drang naar overeten vanzelf wel' erg matig .Ja, eens. Die behoefte komt ergens vandaan, je wil een bepaald gevoel uit die eetbuien halen. De truc is om te leren hoe je dat gevoel uit andere dingen kan halen. Daar zou hij inderdaad wel wat begeleiding bij mogen krijgen.
Hij is/was cartoonist in de Magna Plaza in Amsterdam. Ik vond hem al erg bekend voorkomen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 februari 2013 @ 20:50:

[...]

Ik kijk dit programma voor het eerst, krijgen ze er geen psychologische hulp erbij?

Die zal hij toch zeker nodig hebben.*Breekt ff in* Ik las laatst dat ze regelmatig psychologische hulp krijgen, maar dat daar maar een klein stukje van wordt uitgezonden i.v.m. privacy.
quote:Tickel schreef op 10 februari 2013 @ 20:49:

[...]

Ik vind wel dat hij erg in dat verdriet blijft hangen hoor.Serieus? Jij bent zeker nog niet een dierbaar iemand verloren?
Blessure kan ook niet anders, zoveel sporten
quote:ninon schreef op 10 februari 2013 @ 20:54:

[...]

*Breekt ff in* Ik las laatst dat ze regelmatig psychologische hulp krijgen, maar dat daar maar een klein stukje van wordt uitgezonden i.v.m. privacy.Hij zat net ook bij de psycholoog.
uhm.. die voedingscoach.. mag ook wel wat kilo's kwijt.
quote:naatie schreef op 10 februari 2013 @ 20:55:

[...]

Serieus? Jij bent zeker nog niet een dierbaar iemand verloren?Ja serieus, en ja ik heb iemand dierbaar verloren. Ik ben moederloos. Hoezo?
Ik kan me zo goed voorstellen dat ie af en toe boos kan worden om het feit dat hij niet gewoon kan eten wat hij wil. Sommige mensen kunnen alles eten wat ze willen, lijkt me heerlijk!
quote:newimprovedkitty schreef op 10 februari 2013 @ 20:56:

uhm.. die voedingscoach.. mag ook wel wat kilo's kwijt.

Ik meen me iets te herinneren dat ze bij de vorige serie vertelde dat die mensen die bij die kliniek werkenallemaal "ex-obesitas" waren.

Correct me if i'm wrong...

Ik dacht trouwens wel hetzelfde als jou
Nou, daar gaat mijn stelling, zit hij weer bij de psycholoog. Gaat ff bronnen checken
je mag toch 1 xp week een snackdag of gaat dat voor hem niet op
quote:Rainbow01 schreef op 10 februari 2013 @ 20:59:

je mag toch 1 xp week een snackdag of gaat dat voor hem niet opalleen een frietje mss niet erg, maar een grote friet, kroket en hamburger is weer wat te veel

je mag toch 1 xp week een snackdag of gaat dat voor hem niet opVolgens mij is dat niet heel handig bij iemand die geen maat kan houden. En hij heeft een blessure, dat werkt ook niet mee.
quote:patries88 schreef op 10 februari 2013 @ 20:58:

[...]

Ik meen me iets te herinneren dat ze bij de vorige serie vertelde dat die mensen die bij die kliniek werkenallemaal "ex-obesitas" waren.

Correct me if i'm wrong...

Ik dacht trouwens wel hetzelfde als jou ah dat zou het wel verklaren..
Supermario

je mag toch 1 xp week een snackdag of gaat dat voor hem niet op

Ik kan me voorstellen dat je af en toe iets lekkers mag maar een wekelijkse snackdag?

Lijkt me niet dat het dan de bedoeling is dat je hele repen chocola of zakken chips eet.

Zonde van de rest van de week!
Was er verder nog iets Naatie?
ik zie wel een heel bekend patroon hoor. Ik ben ook met afvallen bezig, en de eerste 3-4 maanden gaat het prima, val ik ook mooi af. Maar dan..... Dan wordt het steeds moeilijker, wil je weer iets lekkers hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven