Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
wat een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaa vanavond hier zeg, pff je zou toch denken dat ze inmiddels de problemen opgelost hebben....
ja, ik dacht dat het over was.
ik denk dat zij het nooit zal redden als ze niet geholpen wordt om dit op een andere manier op te lossen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:coolpack2 schreef op 17 februari 2013 @ 20:19:

Wat een gemier met het forum.

Maar ik vind die euforie als ze mee mogen doen altijd ergens wel een beetje gek. Alsof Wendy persoonlijk het vet komt wegtoveren ofzo.haha als Wendy dat zou kunnen mag ze hier ook wel langs komen :p
Leuk, ik zit weer klaar op de bank!

Even iets heel anders haha: Ik vind de kleur grijs die zij in de slaapkamer hebben erg leuk. Heeft iemand enig idee welke kleur dit kan zijn?
ja, maar uiteindelijk moet ze het toch weer zelf doen - da's een beetje de crux.
ik ga kijken............. post ff niemeer tisweerkutmetutforum
Leuk, ik zit weer klaar op de bank!

Even iets heel anders haha: Ik vind de kleur grijs die zij in de slaapkamer hebben erg leuk. Heeft iemand enig idee welke kleur dit kan zijn?
Ik snap die euforie eerlijk gezegd ook nooit zo als Wendy aanbelt. Dit meisje weet toch al sinds het eind van vorig seizoen dat ze mee mag doen? Dan was ik vast begonnen, als ik haar was...
Ik snap die euforie eerlijk gezegd ook nooit zo als Wendy aanbelt. Dit meisje weet toch al sinds het eind van vorig seizoen dat ze mee mag doen? Dan was ik vast begonnen, als ik haar was...
Haha, gaat goed hier bij Viva

Ik vind het een mooie meid! Denk dat ze heel leuk wordt!
nouja, ze moest door de 'medische keuring' heen zijn.
Oef ik was gewoon 10 kilo zwaarder dan haar maar ik had al die klachten niet hoor. Kon prima fietsen, mijn veters strikken, vrijen, open stellen naar Patrick enz. Kreeg ook vrijwel nooit vreemde opmerkingen van onbekenden. Bijzonder hoe wisselend dat is.
wat een leuke man heeft ze.
Wat ik van Ramillo niet zo heel leuk vind is dat hij om de 3 woorden de naam noemt. Dat doet hij elke keer.. erger me er dood aan..
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 17 februari 2013 @ 20:26:

Oef ik was gewoon 10 kilo zwaarder dan haar maar ik had al die klachten niet hoor. Kon prima fietsen, mijn veters strikken, vrijen, open stellen naar Patrick enz. Kreeg ook vrijwel nooit vreemde opmerkingen van onbekenden. Bijzonder hoe wisselend dat is.Ik las ergens dat je heel veel bent afgevallen, hoe zit het met jouw vel?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zat het net te denken, nu ik haar met die workout zie, IBI. Uithoudingsvermogen is niet goed, maar veters strikken? Maar goed, misschien ligt het aan de verdeling van het gewicht? Geen idee...
En nu Ibi? Ben je veel afgevallen?
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 17 februari 2013 @ 20:26:

Oef ik was gewoon 10 kilo zwaarder dan haar maar ik had al die klachten niet hoor. Kon prima fietsen, mijn veters strikken, vrijen, open stellen naar Patrick enz. Kreeg ook vrijwel nooit vreemde opmerkingen van onbekenden. Bijzonder hoe wisselend dat is.

Vind het ook apart hoor hoe dat van persoon tot persoon kan verschillen.

Vooral omdat zij nog zo jong is.

Heb jij ondanks je overgewicht altijd veel bewogen? Ik denk dat dat ook heel erg meespeelt.
/
Als je nooit sport heb je geen conditie meer. Als je dan ook nog dik bent.. Ik denk dat zij niet veel fietste of aan andere sport deed.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

oh gelukkig, ook een psycholoog, daar zal ze het meeste aan hebben
Eerste gezonde maaltijd in 300 dagen? Euh.... Dat snap ik niet, ik ben er ook niet zo goed in, maar als ik een paar dagen ognezond eet ofzo, snák ik naar een gezonde maaltijd. En anders trekken mijn darmflora het ook niet btw.
Waarom kopen ze geen goede sport bh voor haar?!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
eerste gezonde maaltijd van de komende 300 Cool

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven