Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Kalliope schreef op 05 september 2012 @ 22:01:

1500kcal + zoveel sporten? Laat meds 't maar niet horen... Die stijgert op haar achterbenen als ze het hoort.
quote:Kalliope schreef op 05 september 2012 @ 22:01:

1500kcal + zoveel sporten? Laat meds 't maar niet horen... En precies daarom komen ze op een gegeven moment weer aan.
quote:Liezze schreef op 05 september 2012 @ 22:00:

[...]

Zouden ze stiekem hartstikke handig zijn? Dat we gewoon de uitvinding van de eeuw missen, omdat wij ze niet hebben Wat zijn dat voor een dingen, die mis ik weer.
quote:Summerdance schreef op 05 september 2012 @ 22:01:

[...]

Waar koop je die dingen eigenlijk?

De Blokker, de Wibra, de HEMA?Geen idee!
quote:coolpack2 schreef op 05 september 2012 @ 22:02:

zij wordt inderdaad mooi, leuk zegIk breek even in , ik zag haar gisteren toevallig bij Koffietijd (ik, ziek thuis, dus koffietijd ), maar ik vond dat ze er nog steeds mooi uitziet. Mooi gezicht heeft ze. (ik verklap zo verder niets )
quote:S0LEIL schreef op 05 september 2012 @ 22:03:

[...]

En precies daarom komen ze op een gegeven moment weer aan.En ze moeten blijven sporten. Wat overigens heerlijk is.
quote:steph schreef op 05 september 2012 @ 22:04:

[...]

Wat zijn dat voor een dingen, die mis ik weer.Van die stoffen hoesjes voor om de bovenkant van je wasmachine. Snapje?
En dan laten ze een bos tieten de lucht in?
Ze zien er goed uit allebei.
quote:Liezze schreef op 05 september 2012 @ 22:06:

[...]

Van die stoffen hoesjes voor om de bovenkant van je wasmachine. Snapje?Ideaal, geen idee waar je ze koopt.
Dit haar vind ik dan weer wat minder. Beetje te 'pittig kort'.
Haar ogen zijn echt prachtig!
Vind het zo leuk voor Cathelijne en Alexander.
quote:coolpack2 schreef op 05 september 2012 @ 22:07:

Dit haar vind ik dan weer wat minder. Beetje te 'pittig kort'.Dat heb ik ook
Heerlijk samenwonen.
Wat een rappe harries allemaal met dat samenwonen
Leuk stel!

Even vraagje: waarom blijven die bovenbenen toch zo dik als mensen toch zoveel zijn afgevallen?

En zullen die mensen niet met afgunst kijken naar Wendy die zomaar met haar slanke ranke lijfje hun leven komt binnenhuppelen....
quote:coolpack2 schreef op 05 september 2012 @ 22:07:

Dit haar vind ik dan weer wat minder. Beetje te 'pittig kort'.Ze had eerst toch een donkere boblijn? Dat stond haar idd beter!
Hoe vertel je je kinderen later waar je elkaar hebt leren kennen. In een afvalprogramma.
quote:louisavuitton schreef op 05 september 2012 @ 22:10:

Leuk stel!

Even vraagje: waarom blijven die bovenbenen toch zo dik als mensen toch zoveel zijn afgevallen?

En zullen die mensen niet met afgunst kijken naar Wendy die zomaar met haar slanke ranke lijfje hun leven komt binnenhuppelen....Zo gemeen die bovenbenen.
quote:louisavuitton schreef op 05 september 2012 @ 22:10:

Leuk stel!

En zullen die mensen niet met afgunst kijken naar Wendy die zomaar met haar slanke ranke lijfje hun leven komt binnenhuppelen....Volgens mij hebben ze allemaal nog heel veel vel over hangen daar.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, het kapsel van de finale of kort ervoor?

Tja, bovenbenen. Daar kreeg ik zelfs op 14-jarige leeftijd zonder een grammetje vet al opmerkingen over. Precaire toestand
quote:Tickel schreef op 05 september 2012 @ 22:12:

[...]

Volgens mij hebben ze allemaal nog heel veel vel over hangen daar.Dat zagen we vorige week wel.
Danny het is je eigen schuld. Je bent nog niet stabiel.
dachtie dat z'n t-shirt een kleurplaat was of lijkt het maar zo?

Ah en daar was de blote man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven