Entertainment alle pijlers

Oei Yvon

02-05-2012 13:00 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Servies Yvon Jaspers leidt tot boete VARA

Oei Yvon! Je eigen servies aanprijzen bij DWDD heeft ons (de belastingbetaler) 50.000 euro gekost. Hoe ga je dit weer goedmaken?
Heeft Yvon Jaspers SEKS? Nee toch, susv? Zeg me dat het niet zo is!
Gut Yvon, dat is nou al de tweede keer dat ik lees dat mensen je willen melden vanwege misbruik van een naam.
quote:-susv- schreef op 02 mei 2012 @ 13:18:

We kunnen jou ook melden wegens misbruik naam.Willem, ben je weer terug jongen?
Het is zelfs al de vierde die daarover begint giulietta. Dat doen ze als ze geen echte argumenten meer hebben.
Het zal je grootste probleem maar zijn, wat een heerlijk leven heb je dan.
Misbruik van naam kan niet, yvonjaspers is de echte Yvon Jaspers.
Ik vind de echte Yvon Jaspers zo nadrukkelijk "echt" zijn, dat het weer hartstikke nep wordt.
Dat heb ik ook altijd Lucretiatox.
quote:giuliettacapuletti schreef op 02 mei 2012 @ 13:08:

Ik ook.Ik ook.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:yvonjaspers schreef op 02 mei 2012 @ 13:15:

Ik zeg niks... [afbeelding]Hihi
Ik vind Yvon juist wel leuk mag dat ook
Yvon Jaspers strijkt per jaar ¤ 199.780 op. Bij de publieke omroep nota bene. Voor een handvol truttige programma's.
quote:meeske schreef op 02 mei 2012 @ 14:18:

Ik vind Yvon juist wel leuk mag dat ook Het mag wel, maar het hoeft niet. Het hoeft niet. Daar kan Nederland niet vaak genoeg aan herinnerd worden.
quote:evygreat schreef op 02 mei 2012 @ 15:16:

Yvon Jaspers strijkt per jaar ¤ 199.780 op. Bij de publieke omroep nota bene. Voor een handvol truttige programma's.Maar voor dat geld moet je wel oprechte interesse kunnen faken voor het liefdesleven van Boer Bietsuiker. Ik doe het haar niet na.
quote:lucretiatox schreef op 02 mei 2012 @ 16:07:

[...]

Maar voor dat geld moet je wel oprechte interesse kunnen faken voor het liefdesleven van Boer Bietsuiker. Ik doe het haar niet na.
quote:lucretiatox schreef op 02 mei 2012 @ 16:07:

[...]

Maar voor dat geld moet je wel oprechte interesse kunnen faken voor het liefdesleven van Boer Bietsuiker. Ik doe het haar niet na.Thee tegen het scherm.
Wie het servies niet heeft kunnen bemachtigen, kan nu ook terecht bij Intratuin.

Ik vind het niet zo Hollands gezellig dat wij met zijn allen 50.000 euro kwijt zijn. Het servies van Yvon zou bij deze verboden moeten worden!

Woerden, Voorjaar 2012 -

Vanaf medio april maken Intratuin en Yvon Jaspers het leven voor binnen en buiten nog aangenamer. De tv-persoonlijkheid heeft in samenwerking met het tuincentrum een eigen productlijn ontwikkeld. Deze is vanaf 19 april exclusief verkrijgbaar bij alle Intratuin-vestigingen in Nederland. Het assortiment van ‘Natuurlijk Yvon’ spreekt een breed publiek aan, heeft een frisse uitstraling, is een tikkeltje romantisch en straalt pure Hollandse gezelligheid uit.

De producten van ‘Natuurlijk Yvon’ zijn een waardige aanvulling op het assortiment van Intratuin. De lijn bestaat uit items voor binnen en buiten; van prachtige schalen en taartvormen, theepotten en mokken tot aan leuke kussens, vogelhuisjes, gieters, emmertjes, kistjes en lantaarns. Allemaal met hetzelfde gevoel en dezelfde uitstraling. De collectie gaat elk seizoen met de laatste trends mee en je ziet dan ook de verschillende kleurenthema’s terugkomen in elk product. Met de producten van Natuurlijk Yvon is het eenvoudig, inspirerend en betaalbaar om het interieur steeds weer een andere uitstraling te geven. Warm en behaaglijk in het najaar en de winter. Fris en luchtig in het voorjaar in de zomer.

Yvon Jaspers is zeer verheugd dat ‘Natuurlijk Yvon’ exclusief bij Intratuin wordt aangeboden. “Op zoek naar de sfeer van weleer. Dat is een belangrijk uitgangspunt geweest bij de geboorte van ‘Natuurlijk Yvon’. Op zoek naar het nostalgische gevoel van toen we nog kinderen waren. Met moeders en oma’s die het fruit uit de tuin in weckpotten deden voor de winter. Die taarten bakten van zure appels en thee zetten van verse munt. Met aandacht en liefde gemaakt. Dat geldt ook voor Natuurlijk Yvon: aandacht en liefde, voor jezelf en je omgeving.”
Tjoh. Ik wist niet eens dat ze een servies had, laat staan dat andere dat dan ook kunnen kopen.

En ik wil al helemaal niet weten hoe het er uit ziet.
Aandacht en liefde voor de eigen portemonnee vooral.

Links lullen, rechts vullen.
quote:lucretiatox schreef op 02 mei 2012 @ 13:29:

Ik vind de echte Yvon Jaspers zo nadrukkelijk "echt" zijn, dat het weer hartstikke nep wordt.En zeer irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven