Entertainment alle pijlers

Oh jee met wie prikt Dré vanavond een vorkje mee ?

15-05-2022 20:59 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Bij mama Rachel aan de andijviestamppot met gehaktbal of bij Mo aan de hello fresh . Keuzes keuzes voor onze André.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Klaas gewoon op vakantie vertrokken moet kunnen natuurlijk :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
16-05-2022 16:33
Zo en de reactie van Hennie daar weer op O_O .
Wat voor giftige reactie?
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
16-05-2022 16:43
En dat nog op het account van de vader van je ex-schoondochter. Ingewikkeld allemaal, je moet goed wakker zijn om het allemaal te volgen ;-D
Ik ben niet wakker dan haha.
Welke vader?
minnimouse schreef:
16-05-2022 17:07
Ik ben niet wakker dan haha.
Welke vader?
Op het insta account van de vader van Monique. Op een foto die hij geplaatst heeft op 1 april heeft Hennie (Rachel) een reactie geplaatst, daar is ook weer een giftige tegenreactie op gekomen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-05-2022 17:04
Wat voor giftige reactie?
Op de foto van 1 april reageerde Hennie dat het tijd werd dat A3 zijn oma Rachel mag zien.
Ene Marie vind dit duidelijk was dat een reactie van Rachel of “van één van haar kontenlikkers” (ik quote maar even ;-D )
Hennie beschuldigt Marie in gelijksoortige bewoordingen ( maar dan in het kwadraat) ervan bij ‘moeke Westenberg’ in …..

Heel verheffend allemaal :facepalm:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
16-05-2022 16:57
Oh en Klaas gewoon op vakantie vertrokken moet kunnen natuurlijk :facepalm:
#LOL hij bedankt -al wandelend langs een Spaanse boulevard- zijn “Instavolgers” voor hun steun en ontkent en passant de aantijgingen door te stellen dat hij allang geen lid meer was en stelt dat de “veroordeling hard binnenkomt”.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 13:15
Gaat Sarah kamperen? Dat gaat echt hilarisch worden.

Lieve mensen we gaan een goed Hazes jaar tegemoet!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 15:08
Beter dan Mo ongefilterd. Ik schrok echt van de foto's in de Prive, of zij shopt zichzelf echt een paar maatjes minder of Prive heeft er een paar maatjes bij geshopt.

Van Andre is niet veel over, ik denk dat hij alweer een vluchtplan aan het voorbereiden is om uit de verstikkend armen van Mo te ontsnappen. Die vrouw geeft echt niet op.
Ik vind Mo op de Prive foto's ook een stuk dikker dan op haar eigen ig account. Viel me meteen op !
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels volgt niet alleen Mo, maar ook Sarah weddingplanner Hella Huizinga op IG :mrgreen:
mdh wijzigde dit bericht op 16-05-2022 18:45
4.35% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
16-05-2022 17:38
Ik vind Mo op de Prive foto's ook een stuk dikker dan op haar eigen ig account. Viel me meteen op !
Ik vind haar op de paparazzi foto’s er eigenlijk veel beter uitzien dan die rare filter foto’s die ze zelf plaatst.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
16-05-2022 17:39
Inmiddels volgt niet alleen Mo, naar ook Sarah weddingplanner Hella Huizinga op IG :mrgreen:
Dat is echt sneu
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2, ik lees pas net de topictitel echt; 🤣 Helemaal passend!

Ik zag maar 1 foto van de paparazzi, zijn er meer?
mdh schreef:
16-05-2022 17:39
Inmiddels volgt niet alleen Mo, naar ook Sarah weddingplanner Hella Huizinga op IG :mrgreen:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
16-05-2022 17:39
Inmiddels volgt niet alleen Mo, maar ook Sarah weddingplanner Hella Huizinga op IG :mrgreen:
Eerst trouwt de ene, na 3 maanden volgt de scheiding en weer 3 maanden later trouwt de andere?

Ze kunnen zich natuurlijk ook allemaal bekeren tot de islam en officieel verhuizen naar 't buitenland.
Dan maken ze er gewoon een dubbel huwelijk van.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
16-05-2022 18:29
Dat is echt sneu
Inderdaad.
Terwijl je vader met zijn juristen overleg heeft over de docu van Videoland, terwijl je zelf net hebt verklaard dat je met A2 alleen maar leugens krijgt, en dan toch zo obsessief met A2 en Mo bezig zijn dat je hun eventuele weddingplanner gaat volgen.
Ok, als A2 Sarah aan het lijntje heeft gehouden, kan ik me voorstellen dat ze boos is, maar dit gaat niet helpen om eroverheen te komen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Tvp :cheer: :popcorn:
...
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
16-05-2022 18:45
Eerst trouwt de ene, na 3 maanden volgt de scheiding en weer 3 maanden later trouwt de andere?
Officieel hebben ze geen van tweeën een relatie… :-D

Maar ja, anticiperen op snelle verandering van relatiestatus kan geen kwaad als je met A2 te maken hebt.
Ik zou de dames adviseren alvast een goede scheidingsadvocaat te gaan volgen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Auto's kapot en Saar op oorlogspad? 1 + 1 = 2?
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
16-05-2022 17:38
Ik vind Mo op de Prive foto's ook een stuk dikker dan op haar eigen ig account. Viel me meteen op !
Geloof dat ze dat zelf ook vindt want ze is ineens weer aan het trainen geslagen.

Dat is wel het nadeel van jezelf dun shoppen, je gaat er zelf in geloven totdat je foto's van jezelf ziet die door anderen zijn gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
16-05-2022 18:50
Inderdaad.
Terwijl je vader met zijn juristen overleg heeft over de docu van Videoland, terwijl je zelf net hebt verklaard dat je met A2 alleen maar leugens krijgt, en dan toch zo obsessief met A2 en Mo bezig zijn dat je hun eventuele weddingplanner gaat volgen.
Ok, als A2 Sarah aan het lijntje heeft gehouden, kan ik me voorstellen dat ze boos is, maar dit gaat niet helpen om eroverheen te komen.
Het is wel een feit dat Andre niet echt hele stabiele vrouwen date.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 19:53
Het is wel een feit dat Andre niet echt hele stabiele vrouwen date.
Ik denk dat stabiele vrouwen helemaal geen zin hebben in A2 en alle heisa eromheen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 13:15
Gaat Sarah kamperen? Dat gaat echt hilarisch worden.

Lieve mensen we gaan een goed Hazes jaar tegemoet!
:HA:
We beginnen al goed met een verhit voorjaar!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Och jee Rachel plaatst een foto met het kindje van Djarno op schoot . Toch erg je kleinkinderen niet mogen zien door je eigen toedoen.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
16-05-2022 17:39
Inmiddels volgt niet alleen Mo, maar ook Sarah weddingplanner Hella Huizinga op IG :mrgreen:
Sneu.
Alle reacties Link kopieren
En Sarah is (met Bjorn neem ik aan) geland op Ibiza.
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven