Entertainment alle pijlers

Oh jee met wie prikt Dré vanavond een vorkje mee ?

15-05-2022 20:59 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Bij mama Rachel aan de andijviestamppot met gehaktbal of bij Mo aan de hello fresh . Keuzes keuzes voor onze André.
Alle reacties Link kopieren
Prolo schreef:
16-05-2022 13:59
Hij heeft gewoon contact met haar denk ik. Houdt haar aan het lijntje onder het mom van docu en burn-out
Zou zeker goed kunnen. Dan hangt ie een verhaal op dat Mo erbij is om de docu interessanter te maken.
En de docu is nodig want er moet geld verdiend worden.

De docu is voor kijkers natuurlijk het leukst als er zoveel mogelijk relatiegedoe in voorkomt,want beelden van zijn voorspoedig verlopende zangcarrière zijn er niet om de tijd mee te vullen
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
15-05-2022 20:59
Bij mama Rachel aan de andijviestamppot met gehaktbal of bij Mo aan de hello fresh . Keuzes keuzes voor onze André.
Had ie maar bij Sarah en de luxe restaurants/catering moeten blijven…
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
16-05-2022 14:10
Had ie maar bij Sarah en de luxe restaurants/catering moeten blijven…
Sarah wilde teveel van zijn spotlight stelen denk ik kan onze jongen niet tegen .
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
16-05-2022 13:45
Dat denk ik ook.
Maar wie weet hoe lang A2 haar aan het lijntje heeft gehouden door te appen? Ook als hij met Mo is, heeft A2 wel een tweede telefoon… A2 heeft altijd een vrouw als back-up.

Sarah zou beter haar zegeningen kunnen tellen: fijne familie, genoeg vrienden, in tegenstelling tot Mo heeft ze A2 niet nodig; ze is financieel onafhankelijk, ze heeft nu een mooi appartement waar ze is ingetrokken (in tegenstelling tot A2 die nog altijd geen eigen woonruimte heeft en óf bij moeders, óf bij zijn nieuwste liefde bivakkeert.
Ze kan het gedoe over de docu overlaten aan haar vader en zijn juristen en A2 de rest van haar leven negeren en haar eigen weg zoeken.
En niet te vergeten: Sarah mag blij zijn van A2 af te zijn; iemand met zijn verslavingsgevoeligheid wil je echt niet in je naaste omgeving hebben.

Een relatie met A2 is toxic en vragen om ellende; al zijn vriendinnen waren zichtbaar zwaar gestrest en niet zichzelf tijdens de relatie.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Nou Sarah is absoluut niet financieel onafhankelijk!
Haar uitgavenpatroon overstijgt een modaal inkomen meerder malen en dat verdient ze bij de chica’s niet . Woonlasten zijn op naam van stiefpapa gok ik zo .
Mo evenmin hoor maar Sarah zeker niet
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dus dat er wel degelijk iemand een dealtje heeft gemaakt met de privé voor de foto’s. Niet Monique, maar Rachel… die wist vast waar ze zaten, heeft een dealtje gesloten en probeert Andre er van te overtuigen dat Monique hierachter zit. Want zij wil natuurlijk absoluut niet dat die twee weer samen komen
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
16-05-2022 14:20
Nou Sarah is absoluut niet financieel onafhankelijk!
Haar uitgavenpatroon overstijgt een modaal inkomen meerder malen en dat verdient ze bij de chica’s niet . Woonlasten zijn op naam van stiefpapa gok ik zo .
Mo evenmin hoor maar Sarah zeker niet
Nee zeker niet onafhankelijk maar ze heeft geen relatie nodig om haar uitgaven te dekken.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
NM1717 schreef:
16-05-2022 14:53
Ik denk dus dat er wel degelijk iemand een dealtje heeft gemaakt met de privé voor de foto’s. Niet Monique, maar Rachel… die wist vast waar ze zaten, heeft een dealtje gesloten en probeert Andre er van te overtuigen dat Monique hierachter zit. Want zij wil natuurlijk absoluut niet dat die twee weer samen komen
Dat hele gedoe met elkaar wederzijds bestoken met reportages in de bladen en steken onder water op IG, doodvermoeiend.
Voor alle betrokkenen echter een verdienmodel; zo blijven ze relevant.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
16-05-2022 14:03
(Ik heb er nada verstand van:) Kan dat geen getatoeëerde lipcontour zijn!
Je ziet wel de ‘snor’ bij de bovenlip.
Verder ziet ze er ongefilterd prima uit idd!

Beter dan Mo ongefilterd. Ik schrok echt van de foto's in de Prive, of zij shopt zichzelf echt een paar maatjes minder of Prive heeft er een paar maatjes bij geshopt.

Van Andre is niet veel over, ik denk dat hij alweer een vluchtplan aan het voorbereiden is om uit de verstikkend armen van Mo te ontsnappen. Die vrouw geeft echt niet op.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 15:08
Beter dan Mo ongefilterd. Ik schrok echt van de foto's in de Prive, of zij shopt zichzelf echt een paar maatjes minder of Prive heeft er een paar maatjes bij geshopt.

Van Andre is niet veel over, ik denk dat hij alweer een vluchtplan aan het voorbereiden is om uit de verstikkend armen van Mo te ontsnappen. Die vrouw geeft echt niet op.
Zo moeilijk is het niet om uit de armen van Mo/andere love-interest/moeder Rachel te blijven.
Zorg voor zelfstandige woonruimte, pak therapie op en ga -alleen- met je zoon op stap/vakantie/bankhangen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
16-05-2022 15:15
Zo moeilijk is het niet om uit de armen van Mo/andere love-interest/moeder Rachel te blijven.
Zorg voor zelfstandige woonruimte, pak therapie op en ga -alleen- met je zoon op stap/vakantie/bankhangen.
Eerlijk gezegd? ik ben het hier helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Ex van Rachel mag 3 jaar achter tralies zijn zonden overdenken.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 15:16
Eerlijk gezegd? ik ben het hier helemaal mee eens.
:high5:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 15:17
Ex van Rachel mag 3 jaar achter tralies zijn zonden overdenken.
Kan die dan denken :-) ?

Is de zoveelste keer dat ie de bajes in vliegt.
Zo'n beetje zijn natuurlijke habitat intussen dus.


*hoopt dat ze nu geen stelletje motor-engelen voor haar deur aantreft*
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 13:15
Gaat Sarah kamperen? Dat gaat echt hilarisch worden.

Lieve mensen we gaan een goed Hazes jaar tegemoet!
That's for sure 🤣

Oh, wat een foto van Mo 🙈

Sarah heeft geen deet nodig, die bulten filtert ze gewoon weg.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
16-05-2022 15:31
That's for sure 🤣

Oh, wat een foto van Mo 🙈

Sarah heeft geen deet nodig, die bulten filtert ze gewoon weg.
Ik denk ook dat we een soort van strijd om aandacht krijgen van Sarah en Mo en dat Andre ondertussen weg tijgert over de vloer op weg naar zijn nieuwe liefje.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 15:43
Ik denk ook dat we een soort van strijd om aandacht krijgen van Sarah en Mo en dat Andre ondertussen weg tijgert over de vloer op weg naar zijn nieuwe liefje.
Wat voor outfit zou hij daarbij dragen!?
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 15:17
Ex van Rachel mag 3 jaar achter tralies zijn zonden overdenken.
Rachel tijdens hun ‘relatie’: ‘ik vraag nooit wat Klaas doet, gek he?’
:bonk:
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
16-05-2022 15:25
Kan die dan denken :-) ?

Is de zoveelste keer dat ie de bajes in vliegt.
Zo'n beetje zijn natuurlijke habitat intussen dus.


*hoopt dat ze nu geen stelletje motor-engelen voor haar deur aantreft*


Of die zijn al langs geweest aan de auto te zien 🙈
Alle reacties Link kopieren
Francientje schreef:
16-05-2022 09:38
Op de foto van 1 april reageert ze, het wordt wel eens tijd dat ah3 zijn oma Rachel mag zien o_o
:rofl:

Man, wat een soap.
Onder een fake account je ex-schoondochter lastig vallen.
mdh schreef:
16-05-2022 13:52
En vandaag direct een giftige reactie terug als iemand haar ontmaskerd…
Zo en de reactie van Hennie daar weer op O_O .
mdh schreef:
16-05-2022 15:15
Zo moeilijk is het niet om uit de armen van Mo/andere love-interest/moeder Rachel te blijven.
Zorg voor zelfstandige woonruimte, pak therapie op en ga -alleen- met je zoon op stap/vakantie/bankhangen.
Helemaal mee eens…
minnimouse schreef:
16-05-2022 15:59
:rofl:

Man, wat een soap.
Onder een fake account je ex-schoondochter lastig vallen.
En dat nog op het account van de vader van je ex-schoondochter. Ingewikkeld allemaal, je moet goed wakker zijn om het allemaal te volgen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 15:16
Eerlijk gezegd? ik ben het hier helemaal mee eens.
Ik ook maar we weten ook dat dit nooit gaat gebeuren . Kan hij gewoon niet . Hij heeft al eerder een blauwe maandag op zichzelf gewoond ( lees met Djarno ) heel huis ingericht paar weken later weer bij Monique/Bridget/Sarah
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
16-05-2022 15:49
Rachel tijdens hun ‘relatie’: ‘ik vraag nooit wat Klaas doet, gek he?’
:bonk:
Ja heel gek Rachel heel gek maar in jouw geval snapte ik het wel . Gevalletje wat niet weet wat niet deert . Jammer voor zijn slachtoffers maar ja kleinigheidje blijf je houden denkt Rachel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven