Entertainment alle pijlers

OMG Nos nieuws

17-01-2013 09:13 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit daar ook al iemand te zwetsen over Silvie en v.d. Vaart, hemeltjelief, als ik roddel wil zien kijk ik wel boulevard hoor....dat hoef ik op de vroege morgen niet te zien.
Tja, dan kun je het beter hier ook niet melden.
Ja, ik word ook een beetje moe van dat gezwets over de wel-niet scheiding. Ik snap niet dat je niet eerst het eea uitvecht voor je naar de media gaat. Leuk voor dat mannetje ook, het hele schoolplein is op de hoogte van de vuile was.
Gelukkig bemoeit Rutte zich er nog nét niet mee, dat deed ie toen wel met Jan en Yolanthe dat ze uit elkaar gingen.

Maar op het nieuws ging het over wat de mediasites te vermelden had.
OMG.

Ik kan geen topic aanklikken of het gaat weer over Raf en Sylvie .
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2013 @ 09:26:

OMG.

Ik kan geen topic aanklikken of het gaat weer over Raf en Sylvie .Koffie?
quote:redband schreef op 17 januari 2013 @ 09:25:

Gelukkig bemoeit Rutte zich er nog nét niet mee, dat deed ie toen wel met Jan en Yolanthe dat ze uit elkaar gingen.

Maar op het nieuws ging het over wat de mediasites te vermelden had.Was dat niet Balkenende?
quote:Fatty schreef op 17 januari 2013 @ 09:17:

Tja, dan kun je het beter hier ook niet melden.

Hoezo, ik schrijf toch m.b.t. het NOS nieuws, het is niet alleen gedoe over Silvie, regelmatig zitten ze daar te zeiken over dingen die er niet werkelijk toe doen.

Meestal switch ik naar RTL4, die houden hun nieuws ten minste zakelijk 's morgens.
quote:clandestina schreef op 17 januari 2013 @ 09:27:

[...]

Was dat niet Balkenende?

Een van de twee iedergeval.

Even gegoogeld, was inderdaad Balkenende.
van de problemen bij SNS Reaal wordt het nederlandse volk ook niet vrolijk natuurlijk.

gelukkig zijn er raf en sylvie.
wij slapen nooit.
quote:redband schreef op 17 januari 2013 @ 09:25:

Maar op het nieuws ging het over wat de mediasites te vermelden had.Nee joh, dat was Balkenende! Maar dat neemt niet weg dat het te triest voor woorden is. Pffft, een voetballer en een presentatrice die uit elkaar gaan (of niet?) in het NOS journaal.......ik ga ze dan toch meteen een stuk minder serieus nemen. Zijn morgen Ton en Heleen aan de beurt?
quote:redband schreef op 17 januari 2013 @ 09:27:

[...]

Koffie?Ja lekker! Koekje bij?

ja, dat vond ik echt een politiek dieptepunt ..
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 januari 2013 @ 09:31:

[...]

Ja lekker! Koekje bij?

[afbeelding]Lekker!
OMG ik dacht dat er iets ernstigs gebeurd was.

Tsssssssss (ik ben sjagerijnig).
Haha ik rekende ook op iets vreselijks. Dan is dit wel een domper.
quote:missmicky schreef op 17 januari 2013 @ 09:49:

OMG ik dacht dat er iets ernstigs gebeurd was.

Tsssssssss (ik ben sjagerijnig).Ach, hier is het al weer over hoor, waar maak ik me druk om?!
quote:redband schreef op 17 januari 2013 @ 09:29:

[...]

Een van de twee iedergeval.

Even gegoogeld, was inderdaad Balkenende.

Maar die had wel persoonlijk contact met Jan Smit hier en daar, bij evenementen. Dat maakt voor mij wel verschil op één of andere manier.

Wat een onzin dat dat bij de NOS komt. Die mensen interesseren me ook nog eens he-le-maal niks.
quote:biekoe schreef op 17 januari 2013 @ 09:30:

[...]

Nee joh, dat was Balkenende! Maar dat neemt niet weg dat het te triest voor woorden is. Pffft, een voetballer en een presentatrice die uit elkaar gaan (of niet?) in het NOS journaal.......ik ga ze dan toch meteen een stuk minder serieus nemen. Zijn morgen Ton en Heleen aan de beurt? Was dat bij Eva en Bram ook eigenlijk? Dat ging natuurlijk wel over een ex-collega, das toch belangrijk
Ben benieuwd wanneer het item, Ton&Heleen zich aandient.

Dat is toch ook in het landsbelang ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

quote:Eindeloos schreef op 17 januari 2013 @ 15:36:

Nee, Ton is geen voetballer.

Heleen is geen shopping Queen.

Heleen heeft geen rondvliegende weelderige extensions en woeste plaknagels.

Ze moeten eerst maar eens zien te tippen aan Syl & Raf.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ja ik vond het ook echt stom dat ze de scheiding op het NOS Journaal meldden, waar gaat het heen. Ik kijk juist al het nieuws op 1 omdat me dat betrouwbaarder lijkt (en het niet maar een kwartier duurt met reclame ertussen ook nog) dan van een commerciële zender, krijg je alsnog dit. En volgens mij is het bij rtl4 net zo.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven