Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Collision schreef:
07-11-2018 14:21
Ze kunnen straks wel een eigen dorp stichten :lol:
Haha ik ben uit verveling even gaan rekenen.
Als alle Duggars + aanhang in hun woonplaats zouden wonen (+/- 3700 inwoners) dan zouden ze nu 1,1% van de bevolking zijn (41 mensen)
Als alle kinderen gemiddeld 8 kinderen krijgen zouden ze 5,2% van de bevolking zijn en als elk kind er 19 zou krijgen zelfs 10,8% :proud:
Dat gaat niet gebeuren maar toch :proud:
Hahahaha Apple :rofl:
AnAppleADay schreef:
07-11-2018 14:54
Haha ik ben uit verveling even gaan rekenen.
Als alle Duggars + aanhang in hun woonplaats zouden wonen (+/- 3700 inwoners) dan zouden ze nu 1,1% van de bevolking zijn (41 mensen)
Als alle kinderen gemiddeld 8 kinderen krijgen zouden ze 5,2% van de bevolking zijn en als elk kind er 19 zou krijgen zelfs 10,8% :proud:
Dat gaat niet gebeuren maar toch :proud:

:rofl:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Hier een link met meer over de bruiloft van John en Abbie. Met foto’s. https://www.usmagazine.com/celebrity-ne ... s-wedding/

Ik vind dat ze er prachtig uit zien! Heel mooie jurk! Toch een ander beeld dan de eerdere foto. Mooie bruidsmeisjes jurken ook.
Life is always rocky when you're a gem.
Opaque schreef:
08-11-2018 08:13
Hier een link met meer over de bruiloft van John en Abbie. Met foto’s. https://www.usmagazine.com/celebrity-ne ... s-wedding/

Ik vind dat ze er prachtig uit zien! Heel mooie jurk! Toch een ander beeld dan de eerdere foto. Mooie bruidsmeisjes jurken ook.

Oohh er staat "they discribed there first kiss as husband and wife as...." bla bla bla

Zou dat beteken dat ze al gezoent hebben? :proud:
LunchLover schreef:
08-11-2018 08:53
Oohh er staat "they discribed there first kiss as husband and wife as...." bla bla bla

Zou dat beteken dat ze al gezoent hebben? :proud:

Dat denk ik niet. Ga er maar gewoon van uit van niet.

Ik vind het mooie foto's en een mooie jurk, al lijken al die jurken wel wat op elkaar he, of ligt dat aan mij?
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter die lollipop-ring. :-D
Prachtige jurk. Eindelijk eens een bruiloft waar niet 80% van bruidmeisjesuit Duggar bestaat.
Inderdaad. Alleen Jana was een bruidsmeisje, de rest ken ik niet geloof ik.
Wel leuk dat Jana erbij was als tweelingzus van John.

Hoe vaak zou Jana al bruidsmeisje zijn geweest ondertussen? Iemand een idee?
LAgirl82 schreef:
08-11-2018 16:47
Inderdaad. Alleen Jana was een bruidsmeisje, de rest ken ik niet geloof ik.
Wel leuk dat Jana erbij was als tweelingzus van John.

Hoe vaak zou Jana al bruidsmeisje zijn geweest ondertussen? Iemand een idee?

238 x

:idee:
Mooie jurk! Die bordjes zijn wel echt gruwelijk zeg :sick:
Ik had ergens gelezen dat er op de 20e een aflevering kwam van John & Abbie's bruiloft. Ik kan de aflevering helaas niet vinden (oké oké mijn skills zijn niet top, maar op mijn vaste website staat-ie niet). Iemand meer geluk hiermee?
Hier de wedding webisode van John David en Abbie:

https://www.youtube.com/watch?v=1OHv0Ll7OyU

Leuk om het verschil te zien tussen de John David uit het fragment van mei 2017 en die van nu. De liefde doet hem goed. :)
Akeleila schreef:
22-11-2018 00:55

Leuk om het verschil te zien tussen de John David uit het fragment van mei 2017 en die van nu. De liefde doet hem goed. :)

Ik ga hem vanmiddag kijken! Ik zag gisteren counting on en vind hem daar er zo triest uit zien. Idd enorm verschil met nu! Hij is zo'n blij ei nu :proud:
Akeleila schreef:
22-11-2018 00:55
Hier de wedding webisode van John David en Abbie:

https://www.youtube.com/watch?v=1OHv0Ll7OyU

Die kusjes die hij haar geeft voor de echte kus..... echt zo lief en schattig :applause:
Jaa dankjewel voor de link! Ik had al gezocht maar kon niets vinden. Was zo benieuwd naar deze bruiloft!
Collision schreef:
22-11-2018 16:27
Die kusjes die hij haar geeft voor de echte kus..... echt zo lief en schattig :applause:

Ja echt hè :love:
Ze hebben wel goed hun best gedaan om Josh, Jill en Derrick uit zicht te houden.

Ik vind het een mooi koppel, maar diegene die hun trouwde vind ik wel een beetje creepy, jullie niet?
Josh was the best man, dus ja die stond wel op het podium neem ik aan?
"I'll take your name as my new identity"? Die had ik nog nooit eerder gehoord bij de Duggars. :?:
LAgirl82 schreef:
24-11-2018 12:51
Josh was the best man, dus ja die stond wel op het podium neem ik aan?
Joe was best man toch?
Josh was wel een groomsman
LAgirl82 schreef:
24-11-2018 12:52
"I'll take your name as my new identity"? Die had ik nog nooit eerder gehoord bij de Duggars. :?:

Die heb ik gemist. Ik ga het filmpje nog maar eens kijken.

Als we nou nog effe 150 reacties door lullen kunnen we eindelijk een nieuw topic openen met een betere naam. "Counting on" ofzo.
Of "The Duggars"
Of:

"The Duggars, a new age cult"
Moet wel goedkomen. Aankomende woensdag komt een aflevering waar Joy, hoogzwanger, en Austin op “babymoon” gaan en gaan ijsvissen. In een roeibootje. Ziet er zeer comfortabel en veilig uit. :facepalm:
Ik dacht ook dat Joe the best man was. Jammer dat Josh wel bij de bruiloft betrokken was, begrijp dat toch niet allemaal. Goed gedaan hem zo buiten beeld te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven