Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Het kan lang duren voordat je kinderen krijgt, kijk maar naar Michael Bates.
Misschien dat ze nog tijdelijk een baan gaat zoeken.
Maar weten we zeker dat ze naar Arkansas gaat verhuizen?
Ik denk idd gezien de leeftijd dat ze niet wachten met kinderen. Ik hoop dat ze wel blijft werken of in ieder geval tot die tijd.
Life is always rocky when you're a gem.
Ik denk ook niet dat ze wachten maar er vanuit gaan dat je meteen zwanger bent vind ik wel weer heel optimistisch. En Abbie lijkt me zo niet echt een type om maar thuis te gaan zitten wachten tot ze zwanger is (van wat we tot nu toe van haar weten).

Ik denk dat ze wel naar Arkansas verhuizen, ze gaan meestal naar de woonplaats van de man.
John David heeft een baan in Arkansas, dus ik denk dat ze wel daarheen verhuizen.
Dat wordt normaal ook wel zo gedaan, dus lijkt me hier ook wel zo.
Volgens FreeJinger staat hij momenteel ook op een kieslijst in Arkansas dus geen verhuisplannen.
Lees je veel op FreeJinger? Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het daar zo onoverzichtelijk. Ik vind daar nooit wat.
Wat lees je daar dan?
LAgirl82 schreef:
05-11-2018 16:26
Lees je veel op FreeJinger? Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het daar zo onoverzichtelijk. Ik vind daar nooit wat.
Wat lees je daar dan?
Yes, ik post er zelf ook.
Ik lees alle Duggar en Bates threads en soms nog wat andere als er toevallig iets spannends gebeurd.
Ik sla soms wel hele stukken over als het weer eens pagina's lang over iets totaal anders gaat.
LAgirl82 schreef:
05-11-2018 16:26
Wat lees je daar dan?

Dit idd :@@:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Vanavond start het nieuwe seizoen op tlc. Heb alle afleveringen al gezien alleen. Jammer dat het zo achterloop met het echte leven. De baby’s zijn er allemaal al en verschillende huwelijken gesloten maar in de serie moet het nog aangekondigd worden.
Hier in dit filmpje bevestigd Michelle dat John en Abby dichtbij de Duggars gaan wonen. Had ik ook wel gedacht.
Jill heeft gister gezegd dat ze op John David heeft gestemd dus hij blijft sowieso in Arkansas.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... kGBQeR1GSo

Meer filmpjes zie je op hun channel.
En ik zeg het niet snel, maar in het filmpje van Josh en Anna lijkt Anna echt zwanger te zijn...Of zie ik nu dingen?
Ook zegt Anna hier dat ze gaan wonen in Arkansas.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... VGhfmbGszQ
LAgirl82 schreef:
07-11-2018 08:38
En ik zeg het niet snel, maar in het filmpje van Josh en Anna lijkt Anna echt zwanger te zijn...Of zie ik nu dingen?
Ook zegt Anna hier dat ze gaan wonen in Arkansas.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... VGhfmbGszQ

Hmm beetje lastige hoek, maar het zou best kunnen. :huh:
LAgirl82 schreef:
07-11-2018 08:36
Hier in dit filmpje bevestigd Michelle dat John en Abby dichtbij de Duggars gaan wonen. Had ik ook wel gedacht.
Jill heeft gister gezegd dat ze op John David heeft gestemd dus hij blijft sowieso in Arkansas.

https://www.youtube.com/watch?time_cont ... kGBQeR1GSo

Meer filmpjes zie je op hun channel.

Meteen gehamer op kinderen krijgen. Ugh ik vind dat toch zo naar. Eens komt er een koppel in hun gezin waar het niet zo 123 bij lukt. En dan? Laat ze toch es met rust JB & M.
Viel me trouwens op dat Jessa al sinds augustus niets op fb heeft gezet. Zit ze ergens anders tegenwoordig?
LunchLover schreef:
07-11-2018 12:35
Viel me trouwens op dat Jessa al sinds augustus niets op fb heeft gezet. Zit ze ergens anders tegenwoordig?
Instagram

https://www.instagram.com/jessaseewald/
LunchLover schreef:
07-11-2018 12:33
Meteen gehamer op kinderen krijgen. Ugh ik vind dat toch zo naar. Eens komt er een koppel in hun gezin waar het niet zo 123 bij lukt. En dan? Laat ze toch es met rust JB & M.
Dat is bij de Bates het geval. Heel sneu want juist die dochter is het meest into kinderen en zou de liefste moeder zijn van al haar zussen.
Tja, het is altijd een beetje hetzelfde riedeltje he, met die felicitaties. Jammer dat ze in Arkansas gaan wonen, dan schat ik de kans erg klein in dat Abbie blijft werken.
Ik hoop dat Michelle die blouse na de bruiloft aangetrokken heeft, vind het niet echt bij de gelegenheid passen.
Opaque schreef:
07-11-2018 14:03
Tja, het is altijd een beetje hetzelfde riedeltje he, met die felicitaties. Jammer dat ze in Arkansas gaan wonen, dan schat ik de kans erg klein in dat Abbie blijft werken.
Ik hoop dat Michelle die blouse na de bruiloft aangetrokken heeft, vind het niet echt bij de gelegenheid passen.

Dat ze in Arkansas gingen wonen was al wel verwacht, en dat ze blijft werken, die kans was gewoon al heel heel heel erg klein!
Het lijkt inderdaad wel of dat Anna zwanger is! Ik las ergens anders dat wel meer mensen dit denken omdat ze ook een voller gezicht heeft op sommige foto’s en ze dig vaker heeft als ze zwanger is. Zij zelf zou daar op gereageerd hebben dat ze hoognodig op dieet moet en dat ze niet zwanger zou zijn.
Hoeveelste baby zou dat worden dan voor haar?
Ben wel benieuwd wanneer het weer de beurt van Jessa of Jill word, daar is het voor hun doen nu toch wel tijd voor.
LAgirl82 schreef:
07-11-2018 14:06
Dat ze in Arkansas gingen wonen was al wel verwacht, en dat ze blijft werken, die kans was gewoon al heel heel heel erg klein!
Is waar, maar ik had toch goede hoop. Ben benieuwd welk huis papa geregeld heeft en hoe ver het van de Duggars is.
Volgens Michelle gaan ze kortbij wonen. Misschien naast Jo en Kendra :rofl:
Och ja, het zou zomaar eens kunnen. :hihi:
Ze kunnen straks wel een eigen dorp stichten :lol:
Opaque schreef:
07-11-2018 14:07
Het lijkt inderdaad wel of dat Anna zwanger is! Ik las ergens anders dat wel meer mensen dit denken omdat ze ook een voller gezicht heeft op sommige foto’s en ze dig vaker heeft als ze zwanger is. Zij zelf zou daar op gereageerd hebben dat ze hoognodig op dieet moet en dat ze niet zwanger zou zijn.
Hoeveelste baby zou dat worden dan voor haar?
Ben wel benieuwd wanneer het weer de beurt van Jessa of Jill word, daar is het voor hun doen nu toch wel tijd voor.
De 6e voor Anna.
Jill's zoons verschillen meer dan 2 jaar, als ze dezelfde tijd er tussen aanhoudt (ook ivm keizersnede's) dan zou de 3e pas over een jaar geboren worden, dus voor haar zeker nog geen 'tijd'.
Bij Jessa verwacht ik wel elk moment een zwangerschapsupdate.
Collision schreef:
07-11-2018 14:21
Ze kunnen straks wel een eigen dorp stichten :lol:

Duggarville :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven