Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
Prachtig kindje! En ook niet zo groot als de baby's van haar zussen.
3,72 kg bij ongeveer 49,5 cm als ik goed heb geteld, dus dat is een mooi gewicht.

Er zullen wel snel meerdere foto's volgen. :)
Desondanks was de bevalling toch pittig aan haar gezicht te zien. Hopelijk was het wel een goede voor haar. Haar zussen hadden allen een erg zware en lange bevalling die eindigden grotendeels in een keizersnede.
Bolletje88 schreef:
20-07-2018 20:44
Desondanks was de bevalling toch pittig aan haar gezicht te zien.
Ziet niet vrijwel iedereen er zo uit na een bevalling :roll:. De meeste mensen zien er naderhand niet uit of ze net uit een spa komen.
En ze zijn verloofd!

Afbeelding
Ja! John David is verloofd!

Ze gaan nu wel snel he. Lauren en Josiah hadden maar een courtship van slechts 6 weken. Bij John David en Abby weet ik het niet, maar snel gaat het wel!

Wanneer zou de bruiloft zijn? Deze herfst ergens, ik gok eind oktober.
Zo, dat is snel. Voor mijn gevoel zelfs binnen een maand!!
sneeuwwitje1 schreef:
25-07-2018 15:20
Zo, dat is snel. Voor mijn gevoel zelfs binnen een maand!!

Ja zoiets ja. Nu staat Josiah nog op het record van 6 weken, maar ik denk dat John-David het heeft verbroken...
Ik vind het dochtertje van Jinger voor de verandering eens een leuke naam hebben! (Felicity)

Leuk voor John-David en Abby, zij zijn natuurlijk ook al wat ouder dan de rest. Ik denk ook dat ze dit jaar nog zullen trouwen.

Nu natuurlijk Jana nog... Ik gun het haar zo om eens wat meer haar eigen leven te kunnen leiden. Ze moet al bijna 30 zijn en ze zit nog steeds totaal onder de plak bij die griezel Jim Bob.
Het is een maandje na de courtship announcement.
Maar ik denk dat ze tegenwoordig, ivm de mislukte courtship van Josiah, het pas aankondigen als ze al zeker zijn dat de verloving er snel aan komt.
Collision schreef:
25-07-2018 15:53
Ik vind het dochtertje van Jinger voor de verandering eens een leuke naam hebben! (Felicity)

Leuk voor John-David en Abby, zij zijn natuurlijk ook al wat ouder dan de rest. Ik denk ook dat ze dit jaar nog zullen trouwen.

Nu natuurlijk Jana nog... Ik gun het haar zo om eens wat meer haar eigen leven te kunnen leiden. Ze moet al bijna 30 zijn en ze zit nog steeds totaal onder de plak bij die griezel Jim Bob.
Misschien vindt Jana het wel lekker. Ze heeft haar eigen tuin waar ze veel in werkt, de jongere kinderen hebben weinig zorg meer nodig.
Als ze trouwt moet ze weer van voor af aan beginnen met kinderen opvoeden.
AnAppleADay schreef:
25-07-2018 15:58
Het is een maandje na de courtship announcement.
Maar ik denk dat ze tegenwoordig, ivm de mislukte courtship van Josiah, het pas aankondigen als ze al zeker zijn dat de verloving er snel aan komt.

Josiah zei in de webisode van hun huwelijk dat ze maar 6 weken een courtship hadden.
Ze hebben elkaar leren kennen op de bruiloft van Joe en Kendra. Zie de webisode waar ze zeggen dat Cindy (de weddingplanner) ze wilde koppelen, en dat het haar gelukt was. :lol:
Vlotte verloving maar dat had ik verwacht.

Ik zat op hun website te kijken, op 3 juli hebben ze felicitatie filmpjes gepost. Mijn hemel, JB zijn hoofd/buik is aardig in omvang toegenomen....

http://www.duggarfamily.com/news
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Nieuwe foto's van felicity... lekkere bolle wangen. En Jinger ziet er ook zo gelukkig uit

https://www.usmagazine.com/celebrity-ne ... s-at-home/
Wat zien ze er goed uit!

Het valt me daar altijd op wanneer iemand gaat samenwonen (na het trouwen dan :) ) verhuizen of een baby krijgt het daar heel normaal is om elkaars huizen volledig in te richten. Nu hebben Jana en Jessa de babykamer gedaan.
Dat heb ik hier eigenlijk nog nooit gehoord, misschien een keer bij een vrijgezelle man die het niet boeit door zijn moeder of zus ofzo...
Misschien om ze te ontlasten?

Ik zou er zelf niet zo blij van worden als iemand anders mijn huis inrichtte. Dat is juist leuk om te doen en je moet maar dezelfde smaak hebben...
Ik zie niet echt verschil tussen een stylist inhuren of je zus het laten doen.
Jana is duidelijk degene in de familie met het meeste feeling voor inrichting en ze is er goed in. Jinger heeft er blijkbaar niet veel mee.
Hoe fijn is het dan dat je iemand kent die dat voor je kan doen en jou ook nog eens door en door kent.
Emceetje schreef:
25-07-2018 21:36
Nieuwe foto's van felicity... lekkere bolle wangen. En Jinger ziet er ook zo gelukkig uit

https://www.usmagazine.com/celebrity-ne ... s-at-home/
Vind je? Persoonlijk vind ik haar hier een neplach hebben.. en .... (naam vergeten) ook. Ogen lachen niet mee..

Wat niet wilt zeggen dat ze niet gelukkig zijn, maar ik heb gelukkerige fotos van ze gezien
AnAppleADay schreef:
26-07-2018 09:33
Ik zie niet echt verschil tussen een stylist inhuren of je zus het laten doen.
Jana is duidelijk degene in de familie met het meeste feeling voor inrichting en ze is er goed in. Jinger heeft er blijkbaar niet veel mee.
Hoe fijn is het dan dat je iemand kent die dat voor je kan doen en jou ook nog eens door en door kent.
Dat is zeker fijn, ze lijken er ook altijd heel blij mee (behalve Jeremy toen hij van Jessa zijn boeken niet meer neer mocht zetten :) ).
Ik ken het gewoon helemaal niet, wel helpen klussen bij het verhuizen maar ik denk dat als ik mijn zus vertel waar haar bank komt te staan ik eruit wordt gezet :-D
depster schreef:
26-07-2018 15:46
Vind je? Persoonlijk vind ik haar hier een neplach hebben.. en .... (naam vergeten) ook. Ogen lachen niet mee..

Wat niet wilt zeggen dat ze niet gelukkig zijn, maar ik heb gelukkerige fotos van ze gezien

Ze zijn vast gewoon erg moe...Logisch! Niks achter zoeken verder.
Niet iedereen ziet eruit als Kate Middleton na de bevalling :lol:
LAgirl82 schreef:
26-07-2018 21:14
Ze zijn vast gewoon erg moe...Logisch! Niks achter zoeken verder.
Niet iedereen ziet eruit als Kate Middleton na de bevalling :lol:
Ik vind haar er vooral heel jong uit zien op de foto's. Wat een kind nog, was het eerste dat ik dacht.
raffa schreef:
26-07-2018 22:14
Ik vind haar er vooral heel jong uit zien op de foto's. Wat een kind nog, was het eerste dat ik dacht.
Ik vind het wel meevallen. Ze is al ruim 24, geen hele rare leeftijd om een kind te krijgen, zeker in Amerika. En toch 5 jaar ouder dan haar zusje en schoonzusje die al eerder dit jaar een kind hebben gekregen.
AnAppleADay schreef:
27-07-2018 08:52
Ik vind het wel meevallen. Ze is al ruim 24, geen hele rare leeftijd om een kind te krijgen, zeker in Amerika. En toch 5 jaar ouder dan haar zusje en schoonzusje die al eerder dit jaar een kind hebben gekregen.
Zeker waar ja, alleen vond ik haar er gewoon erg jong uitzien op deze foto's, maar je hebt gelijk!
Volgens mij is het nieuwe seizoen van counting on begonnen in Amerika. 8 uur geleden zeiden ze vanavond. Was dat dan maandag avond hun tijd?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Het nieuwe seizoen is inderdaad gisteren begonnen. Het moet daar net al uitgezonden zijn, want ik heb de aflevering net online gekeken (seriestop.co), was leuk! Alleen zijn er uiteraard in de tussentijd alweer een hoop dingen veranderd.
Ja dat vind ik altijd zo jammer, dat het programma zo enorm achter loopt. En alles wordt zo gerekt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven