Entertainment alle pijlers

Ons leven met 19 kinderen

08-12-2012 18:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Mijn favoriete trashprogramma is weer terug op net5! De fam Duggar met hun 19 kinderen... Wie trasht er met me mee?
meer brood is minder hap
AnAppleADay schreef:
10-12-2018 14:34
De enige met de lange kersttrui is Lauren maar die heeft ook nog een zwarte rok aan. Verder is het volgens mij niet de eerste keer dat Jill een broek aan heeft in het ouderlijk huis.

Apple ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben de link weer eens kwijt. Ik snap echt niet hoe jij die verhuizingen steeds mee krijgt. Dus excuus maar wil je nogmaals mij die link sturen? Want volgens mij doet de huidige het niet meer. Hij doet iig raar...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Komen er alweer nieuwe afleveringen? Weet iemand dat?
Er is een nieuw seizoen, in Nederland, op de woensdag avond bezig. Weet niet of je die online al gezien hebt, Joy is hoog zwanger en Josiah heeft net Lauren ten huwelijk gevraagd.
Life is always rocky when you're a gem.
Ik vind het echt jammer dat Nederland zo ontzettend achterloopt.
Opaque schreef:
17-12-2018 06:12
Er is een nieuw seizoen, in Nederland, op de woensdag avond bezig. Weet niet of je die online al gezien hebt, Joy is hoog zwanger en Josiah heeft net Lauren ten huwelijk gevraagd.
Ja heb ik gezien! Ik heb gezocht maar kon niet vinden of seizoen 9 op de planning staat, denk t wel met John’s bruiloft..
Opaque schreef:
17-12-2018 06:12
Die verloskundige die kwam er lekker op tijd achter dat Joy's baby in stuitligging lag! :whip:
Mayapril schreef:
19-12-2018 22:30
Die verloskundige die kwam er lekker op tijd achter dat Joy's baby in stuitligging lag! :whip:

Nou inderdaad.. na 17 uur!
Wat voor VK ben je dan als je dat niet voelt/ziet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
19-12-2018 22:31
Een hele slechte!
himalaya schreef:
19-12-2018 22:31

Nou echt hè!!

Ik ben geen verloskundige maar Jezus, dat lijkt me een basis dingetje. Heb ik hier een kop of kont?
LunchLover schreef:
19-12-2018 22:33
Nou echt hè!!

Ik ben geen verloskundige maar Jezus, dat lijkt me een basis dingetje. Heb ik hier een kop of kont?
Dit had natuurlijk ruim vóór de bevalling geconstateerd moeten worden. Thuisbevallingen komen daar ook maar weinig voor en de meeste zwangeren staan volgens mij daar onder controle in een ziekenhuis. Niet heel veilig blijkbaar daar....thuis bevallen en controles van een verloskundige die daar....
Vraag me ook af of er een echte verloskundige was of alleen Jill.
Vond het sowieso niet zo’n goed plan. Als ze naar het ziekenhuis moeten is het maar 30 min rijden.. lijkt mij behoorlijk risico en erg oncomfortabel voor Joy.
Een goede vriend van de Duggars is opgepakt wegens aanranding van een minderjarige.

https://the-hollywood-gossip-res.cloudi ... duggar.png (rechts op de foto)

Nu komen dergelijke misdrijven onder elke laag van de bevolking voor, maar ik kan me nog herinneren dat er binnen dergelijke conservatieve kringen erg....bijzonder op wordt gereageerd. Ik las ten tijde van het interview gegeven door Michelle en Jim-Bob over het misdrijf van Josh, een uitspraak van hen dat het in "2/3 van de gezinnen die zij kenden wel voorkwam" O_o, alsof het niets bijzonders is.

https://www.freejinger.org/uploads/mont ... 7d2293.png
Ik ben VK, en ik snap echt niet dat je zoiets niet doorhebt, en dan pas na 17 uur.
Vraag me af of het een echte VK was of zoiets nietswaardig als Jill haar "diploma"
LAgirl82 schreef:
20-12-2018 21:30
Ik ben VK, en ik snap echt niet dat je zoiets niet doorhebt, en dan pas na 17 uur.
Vraag me af of het een echte VK was of zoiets nietswaardig als Jill haar "diploma"

Ah kijk een vk. Nou als jij het ook zegt :proud: het zou idd goed kunnen zijn dat ze een nep vk is.
LAgirl82 schreef:
20-12-2018 21:30
Ach ja, de gyn in opleiding had het bij mij ook niet door, tot mijn verloskundige bijna schreeuwde: WAT VOEL JE NOU, EEN HOOFD OF BILLEN? O ja, de baby ligt in stuit, zei ze, waarop mijn verloskundige riep ga de gyn die dienst heeft maar bellen, want jij doet deze bevalling niet.
De Dugger vrouwen dragen nooit panty’s he? Vraag me af waarom niet. Zo nu en dan zie je een legging of maillot maar meestal blote benen. Viel me vorige keer al op toen Joy en Austin gingen ijsvissen en nu weet tijdens de skitrip.
Opaque schreef:
03-01-2019 00:27
De Dugger vrouwen dragen nooit panty’s he? Vraag me af waarom niet. Zo nu en dan zie je een legging of maillot maar meestal blote benen. Viel me vorige keer al op toen Joy en Austin gingen ijsvissen en nu weet tijdens de skitrip.

Hmm is me nooit opgevallen. De kinderen dragen juist wel vaak broeken/legging/tregging/maillot achtige dingen onder hun rok/jurk. Maar dan type jemig, daar had geen jurk overheen gehoeven, of moest dit er nou ook nog onder?!
LunchLover schreef:
03-01-2019 00:30
Hmm is me nooit opgevallen. De kinderen dragen juist wel vaak broeken/legging/tregging/maillot achtige dingen onder hun rok/jurk. Maar dan type jemig, daar had geen jurk overheen gehoeven, of moest dit er nou ook nog onder?!
Haha Jaa daar heb je gelijk in! Bij de kleintjes zie je dat veel.
Opaque schreef:
03-01-2019 00:27

Bij het skiën zelf droegen ze juist wel een broek, en legden ze uit dat het niet ‘decent’ was om dan een rok te dragen ivm vallen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
03-01-2019 13:05
Bij het skiën zelf droegen ze juist wel een broek, en legden ze uit dat het niet ‘decent’ was om dan een rok te dragen ivm vallen.
Klopt tijdens het skiën wel. Binnen waren echter blote benen te zien terwijl het buiten hard sneeuwde. Zal wel warm zijn geweest binnen maar zou zelf dan ook wel wat aan mijn benen dragen.
Nog nooit op gelet dat ze geen panty's dragen. Zouden panty's worden gezien als verleidelijk?

Ik zag wel op de Instagram van Anna dat haar 2 dochtertjes jeansbroekjes aanhadden onder hun rokjes of jurkjes.
Anna reageerde daarop dat ze dat toeliet in de winter ivm de kou, dat ze een jeansbroek onder hun rokje deed.
Maar dus (nog) niet alleen jeans.
The Bates familie gaat trouwens wel skiën met een rok over hun skibroek. Dat doen ze dan wel voor de modesty.
Google er maar eens op, ziet er wel heel vreemd uit. :hihi:
Hier zie je de Bates op de latten en de vrouwen met een rokje over hun skibroek.
Al is het rokje niet zo heel lang, maar dan nog, gaat dat dan nog meer helpen voor de 'modesty'?

https://www.batesfamilyblog.com/2017/03 ... -skis.html
LAgirl82 schreef:
04-01-2019 11:45
The Bates familie gaat trouwens wel skiën met een rok over hun skibroek. Dat doen ze dan wel voor de modesty.
Google er maar eens op, ziet er wel heel vreemd uit. :hihi:
Lijkt mij erg onhandig
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Jessa is zwanger!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven