Ons leven met 19 kinderen

donderdag 10 januari 2019 om 18:29
Keuken1987 schreef: ↑10-01-2019 16:25Zo veel geld heb je haast wel nodig met 19 kinderen.
Maar leven sommige dan op de kosten van hun vader?
Als je werkt in het bedrijf van je vader (een familiebedrijf dus) leef je dan op kosten van je vader?
Ze willen ook graag een familiebedrijf gerund door de familie, dat is op zich niks vreemds denk ik.
En sommige wonen wel in een huis wat eigendom is of eigendom is geweest van Jim Bob en Michelle.
donderdag 10 januari 2019 om 22:01
Blijf t apart vinden dat ze het serieus nemen van iemand die vind dat de vrouw schuldig is aan verkrachting.. Dat noem ik een zonde.AnAppleADay schreef: ↑10-01-2019 07:34Gothard (de leider van hun ‘sekte’) is zelf absoluut tegen adoptie vanwege de ‘zondes van de vader’ en hoe je die niet kan. weten. Ben dus ook benieuwd of ze eisen stellen aan een adoptiekindje.
Overigens wist ik niet dat josiah ook piloot aan het worden is, leuk! Hoe zouden ze in dat wereldje zijn gekomen? Neem aan dat ze niet zomaar naar een piloten opleiding mogen? Hopelijk mogen de jonge meisjes ooit ook iets van een opleiding gaan doen..
donderdag 10 januari 2019 om 22:15
AnAppleADay schreef: ↑10-01-2019 20:23Jana heeft instagram, wat waarschijnlijk betekent dat ze binnenkort gaat courten.

Zou het echt??
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
donderdag 10 januari 2019 om 22:35
Dat òf er is een andere reden (misschien een eigen ‘business’ oid) maar tot nu toe was elke Duggar die een insta account nam aan het courten. En Josiahs account werd bijvoorbeeld compleet stil na. de breakup met Marjorie en was een paar weken voor de aankondiging van Lauren ineens weer actief.

vrijdag 11 januari 2019 om 08:59
Bolletje88 schreef: ↑10-01-2019 22:01Blijf t apart vinden dat ze het serieus nemen van iemand die vind dat de vrouw schuldig is aan verkrachting.. Dat noem ik een zonde.
Overigens wist ik niet dat josiah ook piloot aan het worden is, leuk! Hoe zouden ze in dat wereldje zijn gekomen? Neem aan dat ze niet zomaar naar een piloten opleiding mogen? Hopelijk mogen de jonge meisjes ooit ook iets van een opleiding gaan doen..
Waarom zouden ze niet zomaar een piloten opleiding mogen volgen?
Natuurlijk als je piloot wil worden op een boeing 747 en wil werken voor een vliegmaatschappij zoals American Airlines is misschien wel wat anders. Die opleidingen zijn erg duur! Maar als je geselecteerd wordt, waarom niet?
Maar je vliegbrevet kan iedereen gewoon halen hoor. Mijn vader heeft ook een vliegbrevet. Is niet zo heel moeilijk, alleen zeker niet goedkoop.
vrijdag 11 januari 2019 om 09:03
Omdat ze thuis onderwijs geven en hebben gekregen? Zal niet weten waarom ze opeens volledig vrij worden gelaten te doen wat ze willen, de jongens dan. Overigens ben je niet klaar met het alleen halen van je breder. Dat zie je aan Willem Alexander. Die moet jaarlijks zoveel uur vliegen met KLM om te mogen vliegen.LAgirl82 schreef: ↑11-01-2019 08:59Waarom zouden ze niet zomaar een piloten opleiding mogen volgen?
Natuurlijk als je piloot wil worden op een boeing 747 en wil werken voor een vliegmaatschappij zoals American Airlines is misschien wel wat anders. Die opleidingen zijn erg duur! Maar als je geselecteerd wordt, waarom niet?
Maar je vliegbrevet kan iedereen gewoon halen hoor. Mijn vader heeft ook een vliegbrevet. Is niet zo heel moeilijk, alleen zeker niet goedkoop.

vrijdag 11 januari 2019 om 09:23
Bolletje88 schreef: ↑11-01-2019 09:03Omdat ze thuis onderwijs geven en hebben gekregen? Zal niet weten waarom ze opeens volledig vrij worden gelaten te doen wat ze willen, de jongens dan. Overigens ben je niet klaar met het alleen halen van je breder. Dat zie je aan Willem Alexander. Die moet jaarlijks zoveel uur vliegen met KLM om te mogen vliegen.
Normaal gesproken krijgt iemand die thuisonderwijs heeft gehad ook een geldig middelbaar diploma, en kan je daarna gewoon naar college of university en kan je gewoon verder studeren. Genoeg Harvard studenten die ook thuisonderwijs hebben gehad.
Ik weet niet of de Duggars dat ook zo doen en mogen, maar Josiah is getrouwd dus hij kan doen wat hij wil. Ook John-David deed al heel veel, hij werkt als piloot en bij de politie, dus waarom zouden ze dat niet mogen?
Ik zeg ook dat het brevet halen anders is dan een opleiding tot lijnvluchtpiloot bij een vliegmaatschappij.
Maar hoe dan ook moet je altijd jaarlijks een aantal vluchturen hebben. Maar de Duggars vliegen dan ook regelmatig met John-David.

dinsdag 12 februari 2019 om 00:02

dinsdag 12 februari 2019 om 12:22
Vind het een verschil om het in je familie en vriendenkring te delen of met de hele wereld. Net als dat ik ook niet snap dat die bevallingen op tv uitgezonden moeten worden. Gun jezelf nog een beetje van jezelf. Het is jammer dat als je getrouwd bent je altijd die vragen krijgt. Merk het zelf ook nu mijn kind al 3 is. Regelmatig de vraag wanneer komt de 2e. Laat mij met rust, dat merk je vanzelf wel. En inderdaad misschien heb ik wel ondertussen 6 miskramen gehad, ook dat gaat niemand iets aan tenzij ik het je wil vertellen. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat ze het fijn vonden dit voor de camera te vertellen.

dinsdag 12 februari 2019 om 12:44
Maar jij komt waarschijnlijk niet uit. Een familie waar je (schoon)moeder 19 kinderen heeft en hebt waarschijnlijk ook niet gezegd dat je zoveel kinderen wil als God je schenkt. Er zijn echt wel dingen die ze privé houden.Bolletje88 schreef: ↑12-02-2019 12:22Vind het een verschil om het in je familie en vriendenkring te delen of met de hele wereld. Net als dat ik ook niet snap dat die bevallingen op tv uitgezonden moeten worden. Gun jezelf nog een beetje van jezelf. Het is jammer dat als je getrouwd bent je altijd die vragen krijgt. Merk het zelf ook nu mijn kind al 3 is. Regelmatig de vraag wanneer komt de 2e. Laat mij met rust, dat merk je vanzelf wel. En inderdaad misschien heb ik wel ondertussen 6 miskramen gehad, ook dat gaat niemand iets aan tenzij ik het je wil vertellen. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat ze het fijn vonden dit voor de camera te vertellen.
anoniem_370071 wijzigde dit bericht op 12-02-2019 13:14
0.11% gewijzigd
dinsdag 12 februari 2019 om 12:59
Moeten niet nee. Maar het kwam op mij over alsof ze zich gedwongen voelde het te delen. Dat is wel iets anders vind ik.
Maar goed ik zou voor geen goud met mijn hoofd op tv laat staan tijdens een bevalling etc. Dus ik begrijp überhaupt niet dat je zo'n serie maakt.
dinsdag 12 februari 2019 om 13:04
Bolletje88 schreef: ↑12-02-2019 12:22Vind het een verschil om het in je familie en vriendenkring te delen of met de hele wereld. Net als dat ik ook niet snap dat die bevallingen op tv uitgezonden moeten worden. Gun jezelf nog een beetje van jezelf. Het is jammer dat als je getrouwd bent je altijd die vragen krijgt. Merk het zelf ook nu mijn kind al 3 is. Regelmatig de vraag wanneer komt de 2e. Laat mij met rust, dat merk je vanzelf wel. En inderdaad misschien heb ik wel ondertussen 6 miskramen gehad, ook dat gaat niemand iets aan tenzij ik het je wil vertellen. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat ze het fijn vonden dit voor de camera te vertellen.
Dit ook idd. Wij heb een bewust gewacht nadat we trouwde. Kreeg veel vragen, en toen er "eindelijk" een baby kwam vroegen ze of het wel "natuurlijk kon". Dat je het je strot uit krijgt. Zo onbeschoft. Nu baby 3 is begint het circus opnieuw.