Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
Moeder doet net alsof zij zoooo zielig is........
Jeetje wat een gedoe. Moeder gaat ook nog de media aandacht zoeken. Arm kind.
Zenuwslopend dit zeg
Ach arm arm kind. :(
Pffffffff zelden zo'n zenuwslopend programma gezien
ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje sensatie-achtig gebracht allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo sneu dat moeder dit het kind aan doet. Als die aandacht en vijandigheid straks naar zijn vader toe. Moeder denkt niet goed na over de gevolgen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mooi programma, ik vind het ook goed dat er iets bestaat over dit onderwerp
quote:Tickel schreef op 16 december 2012 @ 21:11:

Zo sneu dat moeder dit het kind aan doet. Als die aandacht en vijandigheid straks naar zijn vader toe. Moeder denkt niet goed na over de gevolgen.Is haar manier om Collin te houden. John en zijn team lopen nu gevaar, plus nog groter nadeel Collin ook.
T komt goed heur!
quote:Tickel schreef op 16 december 2012 @ 21:11:

Zo sneu dat moeder dit het kind aan doet. Als die aandacht en vijandigheid straks naar zijn vader toe. Moeder denkt niet goed na over de gevolgen.Heel sneu voor dit kind. Maar goed, moeder heeft sowieso nooit in het belang van haar kind gedacht, anders was ze niet naar Suriname vertrokken en had ze niet alle contact tussen vader en zoon tegen gehouden. Egoïstische moeder, bah!
Ik vind dat ze het spannender maken dan het is. Ze proberen het zo te brengen dat het een spannende race tegen de klok is, maar ik val hier bij wijze van spreken bij in slaap.
quote:jetfreggel30 schreef op 16 december 2012 @ 21:14:

T komt goed heur!Ongeacht de uitkomst vind ik het allemaal zo zielig voor het jonchie. Hoe moet hij zich voelen?
quote:rosanna08 schreef op 16 december 2012 @ 21:11:

ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje sensatie-achtig gebracht allemaal Idd.
Collin is beter af in Nederland en heeft tevens contact met moeder nu dus ja.. Ik vind dat best goed
Ik heb het begin niet gezien. Toch wel een beetje gevaarlijk zo een programma. Ik kan me namelijk situaties bedenken waar ik ook mijn kinderen zou ontvoeren, namelijk als ze heel zeker zeer onveilig zijn bij hun vader en de rechtstaat doet niets. Jeugdzorg faalt nog al eens. Dan zou ik de taak voelen mijn kinderen wel te beschermen. Stel je voor dat je met zo een programma een kind juist in gevaar brengt?

Daarnaast de sensatie waar mensen met een zak borrelnootjes en glas wijn in de hand kijken naar dit leed, het zit tegen een grens aan vind ik.

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat als je kind ontvoert is dat dit eindelijk een middel kan zijn om je kind te vinden. Moeilijk.
Precies, ze kunnen gewoon wachten tot het noodpaspoort er is. Zolang moeder niet weet waar Colin is, is er niets aan de hand.
Wat een lief koppie heeft dat kind.
en krijgt Colin zijn moeder nog te zien voordat ze naar Nederland gaan?
Heftig programma....hoe rtl4 het ook presenteert. Het zal je kind maar zijn....nog ff geduld!!
Ik dacht dat de politie voor het team was.
quote:geenzin schreef op 16 december 2012 @ 21:19:

en krijgt Colin zijn moeder nog te zien voordat ze naar Nederland gaan?Eigenlijk hoop ik dat wel voor het jochie.
arm, arm jochie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zou het niets vinden dat Colin zomaar weg gaat zonder dat hij zijn moeder nog heeft gezien.
Ik hoop dat het goed komt en blijft gaan met Colin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven