Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
arm jochie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ist wat?

Hoi!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Arm kind.
Nu doen ze toch hetzelfde? ook ontvoeren?
Ahh gos, dat jochie..
Hoi Tickel, ja het is wel heavy hoor
Ik zag john ook bij. Eva jinek vanochtend en ik moet steeds aan die ene forummer denken, wat een nare situaties zijn dit toch.
Echt een mooi programma , ik kijk met tranen in mijn ogen ...
Pff arm kind, is niet te begrijpen toch voor zo'n kereltje
Pfff wat heftig zeg. En vooral voor het ventje, die zit er tussenin....
Jeetje wat heftig dit.. zo bizar dat dit gebeurd.. en voor dat kind ook, zo verwarrend lijkt me!
quote:geenzin schreef op 16 december 2012 @ 20:44:

Nu doen ze toch hetzelfde? ook ontvoeren?Ja en nee. Collin is aan vader toegewezen. Hij is door moeder ontvoerd, dus illegaal, meegenomen naar Suriname. Hopelijk gaat hij, legaal uiteraard, terug naar Nederland.
quote:geenzin schreef op 16 december 2012 @ 20:44:

Nu doen ze toch hetzelfde? ook ontvoeren?Precies. Het is allemaal zo dubbel.
Ik val zo even binnen,dacht dat het pas om 22.00 zou beginnen. Wie vertelt mij even vlug in het kort wat er gaande is?

En ze zijn nu in Suriname?
quote:geheimtaal schreef op 16 december 2012 @ 20:47:

[...]

Precies. Het is allemaal zo dubbel.

Colin is toch aan zijn vader toegewezen? Dan wordt hij toch "gewoon" mee naar huis genomen? Dat is geen ontvoering toch?

Maar jemig, wat heftig is dit en wat erg voor het kind! Pfoe.....zware kost zo aan het einde van het weekend....een stuk pittiger dan BZV een paar weken terug. Wat hoop ik dat het goedkomt met deze jongen en deze vader!

PS zagen jullie van welke voetbalclub Colin lid was....dat zal hij toch ook niet op zijn bordje gekregen hebben, vers in Nederland?

Ik wist niet dat jullie hier zaten, maar ik kijk ook!
quote:biekoe schreef op 16 december 2012 @ 20:53:

[...]

Colin is toch aan zijn vader toegewezen? Dan wordt hij toch "gewoon" mee naar huis genomen? Dat is geen ontvoering toch?

Maar jemig, wat heftig is dit en wat erg voor het kind! Pfoe.....zware kost zo aan het einde van het weekend....een stuk pittiger dan BZV een paar weken terug. Wat hoop ik dat het goedkomt met deze jongen en deze vader!

PS zagen jullie van welke voetbalclub Colin lid was....dat zal hij toch ook niet op zijn bordje gekregen hebben, vers in Nederland?

Dat klopt.

Maar ik vind dat een kind recht heeft op beide ouders.
quote:steph schreef op 16 december 2012 @ 20:46:

[...]

Ja en nee. Collin is aan vader toegewezen. Hij is door moeder ontvoerd, dus illegaal, meegenomen naar Suriname. Hopelijk gaat hij, legaal uiteraard, terug naar Nederland.ah oke, ik had de eerste paar minuten van het programma gemist.
Hoe lang zit Collin al in Suriname? Dat heb ik even gemist.
quote:biekoe schreef op 16 december 2012 @ 20:53:

[...]

PS zagen jullie van welke voetbalclub Colin lid was....dat zal hij toch ook niet op zijn bordje gekregen hebben, vers in Nederland? ik zag het ja, ik dacht ook al oei
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hoe lang is Collin dan nu in Suriname?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Nee niet gezien. Welke club?

Dat viel mij ook direkt op.
quote:geheimtaal schreef op 16 december 2012 @ 20:56:

Nee niet gezien. Welke club?Buitenboys, waar de grensrechter is vermoord.
Heftig hoor, het klopt niet wat de moeder heeft gedaan, maar het arme ventje houdt ook van de moeder.

Nu gebeurt er van alles waar hij zelf geen invloed op heeft, lijkt me heel erg moeilijk voor het kind.

Voor het jochie heel erg verwarrend hij kan er ook niks aan doen.

Triest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven