Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
29-03-2021 22:34
Niet schrikken als Jeroen Spitzenberger in het tweede seizoen van Oogappels ineens is getrouwd met een ander. De rol van Maryam Hassouni wordt inderdaad gespeeld door een andere actrice.

Normaal gesproken zijn die persoonswisselingen voorbehouden aan soaps, maar soms grijpen serieuze series ook naar deze maatregel. In dit geval is de reden eenvoudig; Maryam had al wat anders te doen tijdens de opnamen van het tweede seizoen van Oogappels. Jammer maar waar.

Na een heel seizoen is dat niet meer schrikken hoor.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Heel dat samengestelde gezin van Merel en Eric vind ik buitengewoon prachtig. En idd bij fabie is er ook volop leven in de brouwerij... genieten haha
MarindaH schreef:
29-03-2021 22:46
Na een heel seizoen is dat niet meer schrikken hoor.


Misschien heeft Luca het tegen de mensen die alleen seizoen 1 hebben gezien en nog aan 2 moeten beginnen.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
30-03-2021 16:59
Misschien heeft Luca het tegen de mensen die alleen seizoen 1 hebben gezien en nog aan 2 moeten beginnen.
Het was een gekopieerde tekst, dus niet mijn eigen woorden. Had ik er beter bij kunnen vermelden. Het was een antwoord op de vraag waarom Maryam was vervangen.
luca schreef:
30-03-2021 17:03
Het was een gekopieerde tekst, dus niet mijn eigen woorden. Had ik er beter bij kunnen vermelden. Het was een antwoord op de vraag waarom Maryam was vervangen.

Oh zo, dat maakt het wel duidelijker ja :)
Alle reacties Link kopieren
Leuke aflevering. Maar die v volgende week met de vakanties kijk ik nu al naar uit!

Ik zie Hansje al gaan inwonen bij Erik en Chris haha!
Alle reacties Link kopieren
Zou Merel nu zover aftakelen dat ze haar baan kwijtraakt en toetreedt tot de sociale advocatuur?!

Fabie bekent volgende week aan Tarik dat ze zwanger was, ze heeft hem dus nooit iets verteld.

Wat zou Erik gaan doen? Hij had toch ooit aspiraties om naar Japan te gaan?

Ik denk dat Dina depressief wordt...

Zou Hansje zich in de armen van de danser werpen?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Mooie aflevering weer. Die reactie van Mees en Fabie toen ze hoorden dat hij was gezakt. En dat ze dan ook nog naar zijn docent gaat...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mdh schreef:
31-03-2021 22:20
Zou Merel nu zover aftakelen dat ze haar baan kwijtraakt en toetreedt tot de sociale advocatuur?!

Nee, ze takelt niet af. Ze raakt in de put, gaat de dingen meer op waarde schatten en gaat meer behoefte krijgen aan vervulling.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
31-03-2021 22:20


Fabie bekent volgende week aan Tarik dat ze zwanger was, ze heeft hem dus nooit iets verteld.
Dit klopt echt niet met de verhaallijn, ze zijn al een half jaar verder inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
31-03-2021 22:20
Zou Merel nu zover aftakelen dat ze haar baan kwijtraakt en toetreedt tot de sociale advocatuur?!

Fabie bekent volgende week aan Tarik dat ze zwanger was, ze heeft hem dus nooit iets verteld.

Wat zou Erik gaan doen? Hij had toch ooit aspiraties om naar Japan te gaan?

Ik denk dat Dina depressief wordt...

Zou Hansje zich in de armen van de danser werpen?
Huh stom, dit heb ik net gemist. Kwam dat naar voren in dat "volgende week" stukje?
apppie schreef:
01-04-2021 08:24
Huh stom, dit heb ik net gemist. Kwam dat naar voren in dat "volgende week" stukje?
Hij schreeuwt "waarom heb je me dat niet verteld?!" of zoiets naar haar.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
01-04-2021 08:47
Hij schreeuwt "waarom heb je me dat niet verteld?!" of zoiets naar haar.
Precies, en ik denk dat ze de zwangerschap heeft beëindigd zonder hem te laten weten dat ze zwanger was.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
31-03-2021 23:07
Nee, ze takelt niet af. Ze raakt in de put, gaat de dingen meer op waarde schatten en gaat meer behoefte krijgen aan vervulling.
Dat zou een mooie wending zijn.
Moet ze allen wel minder gaan drinken.
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
01-04-2021 08:55
Dat zou een mooie wending zijn.
Moet ze allen wel minder gaan drinken.
Ik denk dat Hansje d'r spullen pakt en naar haar vader gaat. Merel hits rock bottom en gaat in therapie of zo. Maar niet te snel hoop ik want die onmogelijke houding vind ik ook wel leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
01-04-2021 08:47
Hij schreeuwt "waarom heb je me dat niet verteld?!" of zoiets naar haar.
Oh ja, dat heb ik inderdaad gemist! Beetje rare verhaallijn wordt dat.
Waarom gaat Hansje niet met haar vader en gezin op vakantie?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet sowieso nog steeds vaak nadenken wie nou precies de vader en moeder van elk kind zijn ;-) Best verwarrend al die samengestelde gezinnen. Ik begrijp ook niet zo goed waarom die band tussen Hansjes vader niet zo goed belicht wordt. Ik zie op de een andere manier Erik meer als haar vader. Waarschijnlijk heb ik dat in het begin van het programma verkeer geregistreerd of zo.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Oh-happy-day schreef:
01-04-2021 08:14
Dit klopt echt niet met de verhaallijn, ze zijn al een half jaar verder inmiddels.
Waarom zou dit niet kunnen kloppen met de verhaallijn? Ze was een half jaar geleden zwanger en heeft een half jaar geleden ook een abortus ondergaan.
Wat ikzelf nogal ongeloofwaardig vond is dat Max met zijn gastgezin in de zomer naar Dubai gaat. Dan zijn temperaturen van 40 graden daar niet ongewoon en daar wil je volgens mij dan helemaal niet zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die het niet meer overziet:
De ouders van Lieke en Hansje zijn Merel en Tim.
De vader van Chris is Erik, zijn moeder woont ergens in Australië (of Nieuw-Zeeland, in ieder geval ver weg)
Max is een zoon van Tim (tweede leg) en Dina
Danny is de zoon Marcel en Carola, zij hebben ook nog een overleden dochtertje (verdronken meen ik me te herinneren)
Mees en Pip zijn de kinderen van Fabie, hun vader woont in Noorwegen en is een redelijk gestoord figuur.
mevrouwiglesias wijzigde dit bericht op 01-04-2021 11:37
Reden: Foutje
31.63% gewijzigd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mdh schreef:
01-04-2021 08:54
Precies, en ik denk dat ze de zwangerschap heeft beëindigd zonder hem te laten weten dat ze zwanger was.

Nee, hij wist wel dat ze zwanger was. Dat vertelde ze hem in de laatste aflevering van seizoen 2
Maar als ze dan een abortus heeft gehad zou het niet logisch zijn dat ze hem dat nu pas vertelt. Want hij ziet dan toch ook wel dat ze geen dikke buik krijgt enzo in dat halve jaar. Misschien heeft ze gezegd dat het een spontane miskraam was en biecht ze nu de abortus op.
Ik vond de reactie van Fabi op het zakken van Mees echt zwaar overtrokken. Dat ze zo ging staan schreeuwen waar hij bij was.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
01-04-2021 12:11
Ik vond de reactie van Fabi op het zakken van Mees echt zwaar overtrokken. Dat ze zo ging staan schreeuwen waar hij bij was.
Ze bestaan zulke curlingouders, echt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
01-04-2021 12:06
Nee, hij wist wel dat ze zwanger was. Dat vertelde ze hem in de laatste aflevering van seizoen 2
Maar als ze dan een abortus heeft gehad zou het niet logisch zijn dat ze hem dat nu pas vertelt. Want hij ziet dan toch ook wel dat ze geen dikke buik krijgt enzo in dat halve jaar. Misschien heeft ze gezegd dat het een spontane miskraam was en biecht ze nu de abortus op.
Je hebt gelijk, hij wist het al.
Dan is jouw uitleg de juiste denk ik!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
01-04-2021 10:40
Waarom gaat Hansje niet met haar vader en gezin op vakantie?
Ja dat snap ik ook niet.
Tim en Dina maken vakantieplannen om met Max naar een camping in de Ardennen te gaan, maar er wordt helemaal niet besproken of Hansje en eventueel ook Lieke meewillen?

Bij het voorstukje zag je Tim en Dina die op een camping wanhopig naar Max zoeken.
De toekomst is niet meer wat het was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven