Entertainment alle pijlers

Oogappels

24-01-2019 21:27 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het gezien? Ik ga het volgen!

Merel: onaangenaam mens, veroordeelt stiefzoon omdat hij anders is, terwijl hij heel lief en attent is.
De vader die door Jeroen Spitzberg gespeeld wordt, ben effe naam kwijt, is een slappe zak tegen zoon. Daar kun je geen kinderen mee opvoeden.

Iemand nog wat?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
29-04-2021 11:47
Fabi met Mees inderdaad.
Echt mijn grootste angst om de grip om mijn kinderen zo kwijt te raken. Het was zo vernederend voor Fabi dat Mees haar duwde en zij op de grond viel.
Ik vond het ook goed acteer werk van zowel Fabi als Mees. En ik ben eigenlijk geen fan van Bracha.

De scene van Merel en Erik vond ik ook hartverscheurend.
Mooie verdieping van dat lijntje. En iets wat denk ik veel ouders van pubers aanspreekt. De grip kwijtraken. En dat agressieve ook van hem. Inderdaad goed geschreven en geacteerd, al vond ik het wel nogal simpel dat ze teveel van die CBD druppels nam en nogal ironisch dat ze dan helemaal high ervan werd.
Everything you see I owe to spaghetti!
Brooklyn28 schreef:
29-04-2021 12:11
Zou Merel intrekken bij de vader van Eric, om voor hem te gaan zorgen?

Dat denk ik niet. Dat trekt ze nog geen kwartier :devil:
Je samen bezatten is een ander verhaal dan mantelzorger spelen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was weer een ouderwets goede aflevering. Fabi heel goed geacteerd, en Merel en Erik verdienen een Oscar.
Alle reacties Link kopieren
Dat was een geweldige scene van Merel en Erik; wanhoop, dronkenschap ongemak en ergenis prachtig neergezet.
De toppers in deze serie!

Zal Merel volgende week het roer omgooien en contact leggen met de man van de sociale advocatuur?

Fabie en Mees (de blik van de acteur was zó akelig; knap gedaan): heel goed maar dat Fabie aan de wietdruppels is vind ik dan weer niet geloofwaardig.
Zou de school iets regelen zodat Fabie ondersteuning krijgt? Volgende week mag ze Mees (dealer?) afhalen op het politiebureau, komt Veilig Thuis dan in beeld?

De grootouders vindt ik soms te braaf/politiek correct uit de hoek komen, zo zijn ze een spreekbuis van de makers van de serie.

De vader van Tim acteert goed, ben het eens net degene die dat eerder opmerkte: hij heeft dezelfde gebaren/houding als Tim.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
29-04-2021 16:08

De vader van Tim acteert goed, ben het eens net degene die dat eerder opmerkte: hij heeft dezelfde gebaren/houding als Tim.
Hij kwam me direct al zo bekend voor. Ik linkte hem in mijn hoofd aan de VPRO en had gelijk. Ik herkende hem van een kinderprogramma uit de jaren tachtig, Max Laadvermogen. Hij is ook de broer van Frank uit Sesamstraat.
Geen dank voor deze belangrijke info😉
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
28-04-2021 23:47
Ik word wel een beetje moe van dat moralistische geleuter van die grootouders.
Maar dat is hoe grootouders praten he. Ik vind het best herkenbaar, de dingen die ze zeggen.

Ik had Mees eruit gesmeten. "jij draagt hier niets bij, denkt dat dit huis ook van jou is. Niet dus. Ga maar ergens anders verslaafd zijn en je leven verknallen". Ik denk dat dat ook de beste oplossing is. Zolang je dat namelijk niet doet, zien ze de ernst van hun situatie namelijk niet in.

Lieke wil gewoon naar het conservatorium. Haar hart ligt bij muziek.

En ik vind de serie nog steeds heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
29-04-2021 16:50
Hij kwam me direct al zo bekend voor. Ik linkte hem in mijn hoofd aan de VPRO en had gelijk. Ik herkende hem van een kinderprogramma uit de jaren tachtig, Max Laadvermogen. Hij is ook de broer van Frank uit Sesamstraat.
Geen dank voor deze belangrijke info😉
:idee: ze lijken erg op elkaar!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Heb net teruggekeken, maar wat is het toch een mooie serie.

Ik vind ook vooral Erik en Merel geweldig acteren. Zo knap.
Je kunt je bijna niet voorstellen dat Merel in het echt gewoon een leuk mens zou zijn. Nou, dan doe je het als actrice goed zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Aah dit topic nog nooit gezien volgens mij, ik ga hem meteen helemaal doorlezen :)
Wát is dit een prachtige serie. Sterke acteurs, ook de jongeren, en de verhaallijnen <3 echt ik zit elke woensdagavond te genieten en bijna elke week tranen in mijn ogen. Die scene gisteren op die oprit met Erik en Merel inderdaad, en Hansje die met Chris ernaar stond te kijken... echt ontzettend goed gedaan. Door iedereen.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met Pip! Ze wordt nu een beetje overschaduwd door Mees natuurlijk. En benieuwd of Frankrijk doorgaat voor Carola en Marcel.
Nu al zin in volgende week!
Wat als?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ik dit topic gevonden heb want ik heb net alles tot nu gebinged! Heerlijke serie, vooral omdat het zo herkenbaar is allemaal. Het is goed geacteerd en echt uit het leven gegrepen. Allemaal situaties die je je kan voorstellen dat je mee zal maken als veertiger plusser met tiener kinderen. Dat realistische maakt de serie voor mij zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt een superserie en lijkt wel of iedereen helemaal in zijn of haar rol is gegroeid!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik moest wel even lachen toen Chris tegen Erik zei dat ie eens iets leuks moest gaan doen. Naar de bioscoop of uit eten. Ik dacht meteen Dat kan niet hoor, is allemaal dicht!
Ben een beetje jaloers dat zij in een coronavrije wereld leven haha
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
02-05-2021 17:18
Ik moest wel even lachen toen Chris tegen Erik zei dat ie eens iets leuks moest gaan doen. Naar de bioscoop of uit eten. Ik dacht meteen Dat kan niet hoor, is allemaal dicht!
Ben een beetje jaloers dat zij in een coronavrije wereld leven haha
Ja, zij geven nog gewoon iemand een hand bij het voorstellen.

Ik zou het trouwens niet erg vinden als ook na de corona de winkelkarretjes bij de supermarkt iedere keer schoongemaakt kunnen worden.. Ik vind andere mensen vaak vies. Je weet maar nooit he.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
29-04-2021 16:50
Hij kwam me direct al zo bekend voor. Ik linkte hem in mijn hoofd aan de VPRO en had gelijk. Ik herkende hem van een kinderprogramma uit de jaren tachtig, Max Laadvermogen. Hij is ook de broer van Frank uit Sesamstraat.
Geen dank voor deze belangrijke info😉
Jij bedoelt de serie Broertjes.
vroeger idd op zondag ochtend op de VPRO in de 80's
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
03-05-2021 09:15
Jij bedoelt de serie Broertjes.
vroeger idd op zondag ochtend op de VPRO in de 80's
Ik ga wel erg off topic nu, maar ik bedoelde echt Max Laadvermogen. Van Wikipedia:
Max Laadvermogen was een 13-delig Nederlands informatief wetenschappelijk kinderprogramma van omroep VPRO, dat in 1986 werd uitgezonden als onderdeel van het kinderblok van de VPRO. Dit kinderblok ging later in de jaren 90 Villa Achterwerk heten.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
04-05-2021 14:16
Ik ga wel erg off topic nu, maar ik bedoelde echt Max Laadvermogen. Van Wikipedia:
Max Laadvermogen was een 13-delig Nederlands informatief wetenschappelijk kinderprogramma van omroep VPRO, dat in 1986 werd uitgezonden als onderdeel van het kinderblok van de VPRO. Dit kinderblok ging later in de jaren 90 Villa Achterwerk heten.
Dat programma ken ik helemaal niet hahaha

Maar ik keek wel altijd broertjes !! Dat deed hij samen met zijn broer Frank !!
was ook op de VPRO op zondag ochtend
Vanavond geen Oogappels ivm bevrijdingsdag zie ik. Jammer.
watdachtjehiervan schreef:
05-05-2021 19:27
Vanavond geen Oogappels ivm bevrijdingsdag zie ik. Jammer.

Vond ik ook heeeeeeel jammer :'(
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
05-05-2021 19:27
Vanavond geen Oogappels ivm bevrijdingsdag zie ik. Jammer.
Jammer...
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik zat ook al te kijken in de gids. Jammer.
Nu is er niks op tv vanavond :"-(
Alle reacties Link kopieren
mamaonbekend schreef:
05-05-2021 19:56
Ik zat ook al te kijken in de gids. Jammer.
Nu is er niks op tv vanavond :"-(
Ooh neee. Ik had er echt op gerekend.
Volgende week weer.
Alle reacties Link kopieren
Op NPO Plus staat wel een nieuwe aflevering.
Alle reacties Link kopieren
Ik was later begonnen met kijken en ben eindelijk helemaal bij, tegenvaller dat het niet komt vanavond! Maar ik lees nu wel dat er uiteindelijk 10 afleveringen komen, dat is wel een meevaller, want ik dacht dat deel 7 al de laatste zou zijn. Vond het al zo weinig en kon me ook niet voorstellen dat het al bijna af was. Fijn nog vier tegoed dus!
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
05-05-2021 20:06
Op NPO Plus staat wel een nieuwe aflevering.
Ja ik wilde net zeggen, neem NPO Plus! Dan kun je meteen 2 afleveringen vooruitkijken!
Alle reacties Link kopieren
Pff, had me al zo verheugd op vanavond :cry:
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven