Entertainment alle pijlers

Over de oceaan

16-05-2024 21:42 47 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op RTL4. Wie kijkt ook?

Ik vind ze dapper, maar ik word dan ook al zeeziek op spiegelglad meer. En ondanks al die ruimte om je heen lijkt me het soort van claustrofobisch.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2024 18:22
Reden: titel aangepast
28.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Mousse28 schreef:
24-05-2024 22:25
Dat denk ik dus ook. Er gebeurt natuurlijk niet super veel. Dus helaas veel stukjes herhalingen. Ik dacht de 1e 10 minuten dat ik me vergist had en per ongeluk aflevering 1 weer zat te kijken.

Vind deze manier van uitzenden (veel herhalingen en 1 persoon per aflevering) niet echt leuk om naar te kijken.
Dat had ik inderdaad ook!

De eerste minuten kun je dus ook doorspoelen en voor je het weet is de aflevering weer voorbij
Ik wel wel benieuwd hoe dat met het water af gaan lopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heerlijk, ik kan wel genieten van dit programma! Ik vind het een erg leuke groep mensen en vind de afwisseling tussen het reilen en zeilen op de boot en wat meer achtergrond over de kandidaten erg leuk.

Ik heb enorm veel respect voor ze. Ik hou zeker van zeilen maar lekker met je boot het IJsselmeer over varen of van Afrika naar de Caribbean zeilen zijn wel echt twee uitersten. Het is nu nog rustig qua condities maar ben erg benieuwd wat er allemaal nog op hun pad komt. Zo mooi zonnig en rustig op het water blijft het echt niet. Het waterlek nu is ook een dingetje, ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt…
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb aflevering 1 gezien. Vond het best interessant, maar wel wat sloom. Had steeds zoiets van: jaaa, begin nou maar met die reis.

Als ik nu lees dat het in aflevering 2 vooral over de achtergrond van Caroline gaat, krijg ik er al wat minder zin in..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, ik vind het ook lichtelijk hysterisch. Alsof ze aan de haaien worden overgelaten. Er zal heus wel voor de nodige veiligheid gezorgd worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Prima programma om te kijken terwijl je ondertussen aan het appen bent ofzo ;-D
Hoop dat het wat spannender wordt als ze eenmaal midden op de oceaan zitten.
Alle reacties Link kopieren Quote
De aflevering van gisteren was weer leuker om naar te kijken. Meer over het leven aan boord en wat er allemaal kapot gaat en zo. Hoofdpersoon was Roelof Hemmen en wat hij te vertellen had en mee had gemaakt in zijn leven tot nu toe was een stuk interessanter dan dat van Caroline vorig week.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geniet echt van dit programma. Het begint wat meer inhoud te krijgen over hoe het er aan toegaat op zee. Waar ze tegenaan lopen maar ook elke aflevering een persoon in de spotlights vind ik leuk.

Hoop dat Dongel zich snel wat beter gaat voelen, wat sneu dat hij zo beroerd is!

Kees Tol zien we relatief weinig. Jammer want ik vind hem een leuke vent.
En ben gecharmeerd van Roelof Hemmen.

Klopt het alleen dat we de co-kapitein (Carolyn) weinig zien? Lijkt net of alleen Gregor veel met de groep optrekt.

Kijk alweer uit naar de de volgende aflevering!
Alle reacties Link kopieren Quote
Flo-tje4 schreef:
09-06-2024 01:51
Ik geniet echt van dit programma. Het begint wat meer inhoud te krijgen over hoe het er aan toegaat op zee. Waar ze tegenaan lopen maar ook elke aflevering een persoon in de spotlights vind ik leuk.

Hoop dat Dongel zich snel wat beter gaat voelen, wat sneu dat hij zo beroerd is!



Kees Tol zien we relatief weinig. Jammer want ik vind hem een leuke vent.
En ben gecharmeerd van Roelof Hemmen.

Klopt het alleen dat we de co-kapitein (Carolyn) weinig zien? Lijkt net of alleen Gregor veel met de groep optrekt.

Kijk alweer uit naar de de volgende aflevering!
Sluit me hier helemaal bij aan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook. Zou mij ook heel vet lijken om zo'n reis te maken.

Verder vind ik de montage inderdaad ook irritant. Die focus op één persoon per aflevering hoeft van mij niet zo. Meer informatie over zeilen en over hoe het is om op zo'n boot te leven, minder videoboodschappen en podcasts graag. Heb ook het idee dat de tijden een beetje door elkaar heenlopen in verschillende afleveringen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bewear schreef:
09-06-2024 08:12
Ik kijk ook. Zou mij ook heel vet lijken om zo'n reis te maken.

Verder vind ik de montage inderdaad ook irritant. Die focus op één persoon per aflevering hoeft van mij niet zo. Meer informatie over zeilen en over hoe het is om op zo'n boot te leven, minder videoboodschappen en podcasts graag. Heb ook het idee dat de tijden een beetje door elkaar heenlopen in verschillende afleveringen.
Ik vond eigenlijk alleen die van Caroline Tensen irritant, de andere twee Roelof en Roxane vond ik wel interessant. Maar voor mij zou er ook nog meer bootleven in mogen.

@ Flo-tje: Kees Tol komt binnenkort vast ook nog aan de beurt.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
09-06-2024 11:29
Ik vond eigenlijk alleen die van Caroline Tensen irritant, de andere twee Roelof en Roxane vond ik wel interessant. Maar voor mij zou er ook nog meer bootleven in mogen.

@ Flo-tje: Kees Tol komt binnenkort vast ook nog aan de beurt.
De eerste aflevering ging over Kees.

Ik kijk niet meer. Ik vind het heel saai.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
09-06-2024 11:32
De eerste aflevering ging over Kees.

Ik kijk niet meer. Ik vind het heel saai.
Huh? Nee hoor. De eerste aflevering ging over iedereen.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
09-06-2024 12:26
Huh? Nee hoor. De eerste aflevering ging over iedereen.
Dat dacht ik inderdaad ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
09-06-2024 12:26
Huh? Nee hoor. De eerste aflevering ging over iedereen.
Kees was wel de verteller toen. Vandaar dat ik dacht dat dat zijn aflevering was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabine schreef:
09-06-2024 13:20
Kees was wel de verteller toen. Vandaar dat ik dacht dat dat zijn aflevering was.
Ook niet waar. Ze vertelden om beurten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kees is vandaag aan de beurt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het echt een heel leuk programma.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ook, ik zit er iedere donderdagavond klaar voor. Wel vond ik deze aflevering weer net iets minder qua zeildingen. En stiekem begin ik me ook te ergeren aan Nicolette.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
13-06-2024 20:53
Kees is vandaag aan de beurt.
Gisteren gekeken, leuke aflevering.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
13-06-2024 22:38
Ik ook, ik zit er iedere donderdagavond klaar voor. Wel vond ik deze aflevering weer net iets minder qua zeildingen. En stiekem begin ik me ook te ergeren aan Nicolette.
Ik ook. Het zoooo zielig vinden voor de vis maar hem zonder te verblikken of verblozen fileren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren de aflevering van Nicolette. Leuk om haar wat beter te leren kennen maar ik blijf haar toch wel irritant vinden, dat eeuwige lachen van haar, echt doodvermoeiend. Je zou maar 24/7 met haar op een zeilschip zitten...
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie serie. Zelf ben ik een zeiler. Valt wel wat te relativeren. Maar ook essentieel bij zo'n oversteek is goed teamwork en goede teamspirit. En dat doen ze allemaal op hun eigen manier heel erg goed. Onderling kunnen ze goed met elkaar overweg. Met einzelgängers, egoïsten, aso's, binnenvetters die frustraties opkroppen totdat de bom barst, kan zo'n trip een hel worden.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven