Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Afbeelding

... die de gloeilamp heeft uitgevonden.
Ik vind hier dingen van.
yasmijn schreef:
24-08-2021 18:45
De braafste Stone gaat het eerst.
Exact mijn gedachten toen ik het hoorde. Maar ook, jeetje, de eerste.
God allemachtig.. Mijn favo Stone!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Michael Nader is overleden. Speelde Dex Dexter in Dynasty.

Ik vond dat vroeger toch wel zo’n mooie man.
EHR schreef:
25-08-2021 21:56

Afbeelding

Nou, was zeker een knapperd !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
,
Byrma schreef:
24-08-2021 20:17
Niet te geloven hoe lang hij nog optrad. Lid van een legendarische band.
Bijna de langst optredende band ooit. Met dit overlijden blijft die titel wel in Nl met de Golden Earring.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
EHR schreef:

Nou, ik was ook helemaal waus van hem. Wist niet dat ie al aardig op leeftijd was (wist ik blijkbaar ook niet van mezelf)
Klonkje schreef:
25-08-2021 23:38
Nou, ik was ook helemaal waus van hem. Wist niet dat ie al aardig op leeftijd was (wist ik blijkbaar ook niet van mezelf)
Yes, dit was voor mij ook een timewarp. In mijn herinnering was hij nog steeds die mooie man, maar hij bleek 76 jaar te zijn en dat was, heel vreemd, een verrassing voor me.
Oudblond schreef:
25-08-2021 22:47
Bijna de langst optredende band ooit. Met dit overlijden blijft die titel wel in Nl met de Golden Earring.
Die zijn inmiddels ook (helaas) gestopt omdat George Kooymans ALS heeft, en ze als band niet zonder hem verder willen.

The Dubliners hebben er ook aardig wat dienstjaren op zitten (tot ze stopten en verder gingen onder een andere naam)
EHR schreef:

Ik ook.
Stressed is just desserts spelled backwards
Irish_Wasser_Woman schreef:
26-08-2021 12:11
Die zijn inmiddels ook (helaas) gestopt omdat George Kooymans ALS heeft, en ze als band niet zonder hem verder willen.

The Dubliners hebben er ook aardig wat dienstjaren op zitten (tot ze stopten en verder gingen onder een andere naam)
Klopt, maar Golden Earring is opgericht in 1961 en de Stones volgens mij in '64. Uit muziekkringen weet ik dat de Stones graag dat record op hun naam wilden zetten na het nieuws dat Kooymans stopte.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Cateautje schreef:
25-08-2021 23:44
Yes, dit was voor mij ook een timewarp. In mijn herinnering was hij nog steeds die mooie man, maar hij bleek 76 jaar te zijn en dat was, heel vreemd, een verrassing voor me.
Dynastie is toch al minstens 20 jaar geleden en destijds was hij een goede vijftiger. Speelde hij niet de echtgenote van Alexis, die toch nu ook al zeker 85 is of zo?
Even gegoogeld, hij speelde in Dynastie sinds 1983, bijna 40 jaar geleden! Tijd vliegt. Ik zag hem toen kennelijk als oude man omdat ik zelf nog piep was.
KamilleT schreef:
26-08-2021 13:01
Dynastie is toch al minstens 20 jaar geleden en destijds was hij een goede vijftiger. Speelde hij niet de echtgenote van Alexis, die toch nu ook al zeker 85 is of zo?
Even gegoogeld, hij speelde in Dynastie sinds 1983, bijna 40 jaar geleden! Tijd vliegt. Ik zag hem toen kennelijk als oude man omdat ik zelf nog piep was.
Hij was 42 toen hij in Dynasty speelde. Hoewel ik ook jong was keek ik mijn ogen uit.
Oudblond schreef:
26-08-2021 13:00
Klopt, maar Golden Earring is opgericht in 1961 en de Stones volgens mij in '64. Uit muziekkringen weet ik dat de Stones graag dat record op hun naam wilden zetten na het nieuws dat Kooymans stopte.
Ah, oke :)
Ik las 1962 trouwens, bij The Stones, maar heb het alleen voorbij zien komen, dus kan me vergissen. Er schijnt ook een Japanse band te zijn die nog optreden, die zijn allemaal boven de 85 inmiddels, haha.
Het is 1962. In 2012 werd er een boek uitgebracht met 50 jaar Stones
Ach nee toch, Michael Nader :( Mooie man idd, met sexy hese stem. Erg van genoten in mijn jonge jaren.
Such fun!1
Ed Asner is overleden

Afbeelding

https://deadline.com/2021/08/ad-asner-d ... 234823859/
Ach, Dex. Wij deden zijn stem altijd na, in de tweede :lol:
Lee Scratch Perry 😥

https://nos.nl/l/2395655
Wanna grow up to be
Be a debaser
Mikis Theodorakis. Iemand waarvan ik niet eens wist dat hij nog leefde. 96 geworden.
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Sarah Harding, die deel uitmaakte van de popgroep Girls Aloud, is op 39-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van borstkanker. Dit maakt haar moeder zondag op Instagram bekend.

Met een gebroken hart moet ik helaas mededelen dat mijn prachtige dochter Sarah Harding is overleden”, schrijft haar moeder.

De zangeres kreeg vorig jaar augustus te horen dat zij borstkanker had. Zelf maakte ze bekend dat het al was uitgezaaid naar andere delen in haar lichaam.
luca schreef:
05-09-2021 18:23
Sarah Harding, die deel uitmaakte van de popgroep Girls Aloud, is op 39-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van borstkanker. Dit maakt haar moeder zondag op Instagram bekend.
wat heftig, zo jong nog
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach jee, arme Sarah. Ik las niet lang geleden een interview met haar over haar diagnose en hoe erg ze het vond dat ze nooit kinderen had gekregen en nu ook nooit meer zou krijgen. Ik vond het toen nog zo erg voor haar dat ze naast kinderloos ook single was.
Ik denk dat elke single die angst wel herkent om een heftige ziekte in je eentje te moeten doorstaan.
Heel erg, veel te jong. Ik hoop dat ze weinig pijn heeft gehad.
Am Yisrael Chai!
luca schreef:
05-09-2021 18:23

Met een gebroken hart moet ik helaas mededelen dat mijn prachtige dochter Sarah Harding is overleden”, schrijft haar moeder.

De zangeres kreeg vorig jaar augustus te horen dat zij borstkanker had. Zelf maakte ze bekend dat het al was uitgezaaid naar andere delen in haar lichaam.
Veel te jong :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven