Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
dinsdag 24 augustus 2021 om 22:57

woensdag 25 augustus 2021 om 22:47

woensdag 25 augustus 2021 om 23:44
Yes, dit was voor mij ook een timewarp. In mijn herinnering was hij nog steeds die mooie man, maar hij bleek 76 jaar te zijn en dat was, heel vreemd, een verrassing voor me.
donderdag 26 augustus 2021 om 12:11
Die zijn inmiddels ook (helaas) gestopt omdat George Kooymans ALS heeft, en ze als band niet zonder hem verder willen.
The Dubliners hebben er ook aardig wat dienstjaren op zitten (tot ze stopten en verder gingen onder een andere naam)
donderdag 26 augustus 2021 om 13:00
Klopt, maar Golden Earring is opgericht in 1961 en de Stones volgens mij in '64. Uit muziekkringen weet ik dat de Stones graag dat record op hun naam wilden zetten na het nieuws dat Kooymans stopte.Irish_Wasser_Woman schreef: ↑26-08-2021 12:11Die zijn inmiddels ook (helaas) gestopt omdat George Kooymans ALS heeft, en ze als band niet zonder hem verder willen.
The Dubliners hebben er ook aardig wat dienstjaren op zitten (tot ze stopten en verder gingen onder een andere naam)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 26 augustus 2021 om 13:01
Dynastie is toch al minstens 20 jaar geleden en destijds was hij een goede vijftiger. Speelde hij niet de echtgenote van Alexis, die toch nu ook al zeker 85 is of zo?
Even gegoogeld, hij speelde in Dynastie sinds 1983, bijna 40 jaar geleden! Tijd vliegt. Ik zag hem toen kennelijk als oude man omdat ik zelf nog piep was.

donderdag 26 augustus 2021 om 13:09
Hij was 42 toen hij in Dynasty speelde. Hoewel ik ook jong was keek ik mijn ogen uit.KamilleT schreef: ↑26-08-2021 13:01Dynastie is toch al minstens 20 jaar geleden en destijds was hij een goede vijftiger. Speelde hij niet de echtgenote van Alexis, die toch nu ook al zeker 85 is of zo?
Even gegoogeld, hij speelde in Dynastie sinds 1983, bijna 40 jaar geleden! Tijd vliegt. Ik zag hem toen kennelijk als oude man omdat ik zelf nog piep was.
donderdag 26 augustus 2021 om 13:49
Ah, oke

Ik las 1962 trouwens, bij The Stones, maar heb het alleen voorbij zien komen, dus kan me vergissen. Er schijnt ook een Japanse band te zijn die nog optreden, die zijn allemaal boven de 85 inmiddels, haha.

zondag 29 augustus 2021 om 20:23
maandag 30 augustus 2021 om 09:28
zondag 5 september 2021 om 18:23
Sarah Harding, die deel uitmaakte van de popgroep Girls Aloud, is op 39-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van borstkanker. Dit maakt haar moeder zondag op Instagram bekend.
Met een gebroken hart moet ik helaas mededelen dat mijn prachtige dochter Sarah Harding is overleden”, schrijft haar moeder.
De zangeres kreeg vorig jaar augustus te horen dat zij borstkanker had. Zelf maakte ze bekend dat het al was uitgezaaid naar andere delen in haar lichaam.
Met een gebroken hart moet ik helaas mededelen dat mijn prachtige dochter Sarah Harding is overleden”, schrijft haar moeder.
De zangeres kreeg vorig jaar augustus te horen dat zij borstkanker had. Zelf maakte ze bekend dat het al was uitgezaaid naar andere delen in haar lichaam.
zondag 5 september 2021 om 18:26
zondag 5 september 2021 om 18:33
Ach jee, arme Sarah. Ik las niet lang geleden een interview met haar over haar diagnose en hoe erg ze het vond dat ze nooit kinderen had gekregen en nu ook nooit meer zou krijgen. Ik vond het toen nog zo erg voor haar dat ze naast kinderloos ook single was.
Ik denk dat elke single die angst wel herkent om een heftige ziekte in je eentje te moeten doorstaan.
Heel erg, veel te jong. Ik hoop dat ze weinig pijn heeft gehad.
Ik denk dat elke single die angst wel herkent om een heftige ziekte in je eentje te moeten doorstaan.
Heel erg, veel te jong. Ik hoop dat ze weinig pijn heeft gehad.
Am Yisrael Chai!
zondag 5 september 2021 om 18:46
Veel te jongluca schreef: ↑05-09-2021 18:23Sarah Harding, die deel uitmaakte van de popgroep Girls Aloud, is op 39-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van borstkanker. Dit maakt haar moeder zondag op Instagram bekend.