Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Ach, Dominic Grant

Ze waren wel een begrip hoor, in de jaren 70-80
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ach Dominique, jeugdsentiment. Altijd ook dezelfde gebleven door de jaren heen, net als zijn vrouw. Ik vond hem ook altijd zo knap..
Ik vond hem altijd vreselijk. Maar 71 is best wel jong natuurlijk nog, dat hoeft nou ook weer niet.
Oh-happy-day schreef:
20-11-2020 17:46
Ach Dominique, jeugdsentiment. Altijd ook dezelfde gebleven door de jaren heen, net als zijn vrouw. Ik vond hem ook altijd zo knap..
Was een knap duo, indd. maar moest googlen op zijn naam. Ik weet ook echt niet meer welke hit ze hebben gehad, ik dacht 'Save all your kisses for me" maar dat is dan weer van Guys &dolls .
Henk-en-Roelie schreef:
20-11-2020 18:00
Was een knap duo, indd. maar moest googlen op zijn naam. Ik weet ook echt niet meer welke hit ze hebben gehad, ik dacht 'Save all your kisses for me" maar dat is dan weer van Guys &dolls .
Nee, dat was van the brotherhood of man, songfestival nummer.
Oh-happy-day schreef:
20-11-2020 18:13
Nee, dat was van the brotherhood of man, songfestival nummer.
O nu snap ik het, Dominic Grant was van Guys & dolls. Dus toch wel alleen een andere pophit. :bonk:
Forummen onder het koken gaat toch minder goed dan ik dacht.
Jeetje, ik schrik hier wel van, jong hoor. Toch een beetje jeugdsentiment.
It's 5 o'clock somewhere
Oh-happy-day schreef:
20-11-2020 17:46
Inderdaad, jeugdsentiment. Heb nog een paar cd's van hun. Lekker mee blèren in de auto. Knap koppel, kwamen ook heel sympathiek over.

https://nos.nl/artikel/2357366-dominic- ... NS0yhymB2c

Edit; Ik zie net op hun FB site dat ze net een week of wat voor het eerst opa en oma zijn geworden :'( En inderdaad wordt dat sympathieke nog eens bevestigd door op hun site steeds de namen en landen van de fans te noemen die jarig zijn/waren en ze te feliciteren :heart:
Merys schreef:
20-11-2020 15:07
Ach...
Ik vond hem ook een lekker ding btw. Maar waarschijnlijk kon ik idd je moeder zijn :proud:
Ik ook. Ik was vroeger fan van the guys 'n Dolls
En vooral van Dominic
Ach wat triest, zo'n mooi stel.
Such fun!1
poppetje2006 schreef:
20-11-2020 18:36
Jeetje, ik schrik hier wel van, jong hoor. Toch een beetje jeugdsentiment.
71 jong?
Mwah.
-Darkside- schreef:
20-11-2020 23:03
71 jong?
Mwah.
Huh? Veel te jong om te sterven, dat lijkt me duidelijk. Wat wil jouw bijdrage 'mwah'zeggen?
-Darkside- schreef:
71 jong?
Mwah.

Stuk jonger dan de gemiddelde levensverwachting, dus ja, best jong.
Such fun!1
-Darkside- schreef:
71 jong?
Mwah.
Dat is heel jong om te overlijden, ja. Ik ben tegen die tijd waarschijnlijk net met pensioen, asjeblieft zeg.
apppie schreef:
20-11-2020 23:20
Dat is heel jong om te overlijden, ja. Ik ben tegen die tijd waarschijnlijk net met pensioen, asjeblieft zeg.
Dit dus. 71 is echt geen leeftijd om dood te gaan. De man was net opa.
Always look on the bright side of life
-Darkside- schreef:
71 jong?
Mwah.
Toen ik kind was, was 71 stokoud(maar 41 eigenlijk ook al). Nu zit ik daar 3 jaar vandaan, dus ja dan vraag ik me wel eens af of 71 nog stokoud is. Het is niet stokoud, maar wel een leeftijd dat de dood behoorlijk dichtbij komt voor sommigen, als je even reëel denkt. Wat niet wil zeggen dat het een leuk idee is. Dus eigenlijk ben ik het wel met je eens, echt jong is het niet, van de andere kant, nog een jaar of wat erbij had best gemogen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Vond dat altijd zo'n knappe man. Haar trouwens ook, leuk stel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Lady*Voldemort schreef:
20-11-2020 17:52
Ik vond hem altijd vreselijk. Maar 71 is best wel jong natuurlijk nog, dat hoeft nou ook weer niet.

Nou, dit dus.
Wel lullig voor hem.
What have we done....
Echt grote hits hebben ze hier niet gehad, er is echter wel een grote en trouwe fanbase. Persoonlijk vind ik ze zwaar onderschat, zowel Dominic als Julie hebben een mooie warme stem. Hun genre, country, is gewoon niet zo populair als Nederlandstalig. Dat kunnen veel meer mensen meezingen. Ze kregen ook amper radiotijd. De grote zenders draaien bijna altijd dezelfde artiesten.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Oh-happy-day schreef:
20-11-2020 23:17
Huh? Veel te jong om te sterven, dat lijkt me duidelijk. Wat wil jouw bijdrage 'mwah'zeggen?
Dat 71 niet piepjong is om dood te gaan.
Corrie van Gorp is op 78-jarige leeftijd overleden in haar slaap...

Ik heb zulke leuke herinneringen aan haar samen met Andre van Duin. Toen ze door hem iedere keer in het water werd geduwd. Ik vond dat als kind hilarisch.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden

Inderdaad, Jeugdsentiment. Met een glaasje prik en een koffiefilterzakje met wat chippies op de bank op zaterdagavond, met mijn ouders. Meneer en mevrouw De Bok kijken :(
himalaya wijzigde dit bericht op 23-11-2020 23:34
7.28% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Icoon , Corrie
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Ach wat sneu, Corrie van Gorp. Die vond ik als kind ook zo leuk, en nog steeds kan ik erg lachen om die oude sketches. Triest ook voor André van Duin, weer een vriend kwijt.
himalaya schreef:
23-11-2020 23:34
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden

Inderdaad, Jeugdsentiment. Met een glaasje prik en een koffiefilterzakje met wat chippies op de bank op zaterdagavond, met mijn ouders. Meneer en mevrouw De Bok kijken :(

Betaallink kom ik op uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven