Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1

woensdag 30 december 2020 om 16:47

woensdag 30 december 2020 om 16:58
Heel flauw dat jouw reactie wéér niet goed overkomt. Wat interpreteren wij dingen toch gek, hè.In_Tenebris schreef: ↑30-12-2020 16:52Doe je nu alsof je niet door hebt dat ik moet lachen omdat het gebracht wordt als vers van de pers en niet om het overlijden van de vrouw van Dennie Christiaan? Flauw!
woensdag 30 december 2020 om 17:04
Ik ken hem alleen van de Libelle. Die columns zijn altijd erg grappig.Madeliefjees schreef: ↑30-12-2020 15:47Hans Verstraaten, 62 jaar. Oud hoofdredacteur van de Nieuwe Revu, columnist van Libelle.
Ik zal zijn grappige columns missen.
Veel te jong.

woensdag 30 december 2020 om 17:05
In_Tenebris schreef: ↑30-12-2020 16:52Doe je nu alsof je niet door hebt dat ik moet lachen omdat het gebracht wordt als vers van de pers en niet om het overlijden van de vrouw van Dennie Christiaan? Flauw!
Wat is de tijdslimiet dat je mag melden dat iemand overleden is dan? Dus ja ik vind die smiley ongepast overkomen ja.

woensdag 30 december 2020 om 17:12
Dat oordeel had je al gegeven toch?

woensdag 30 december 2020 om 17:15
Kom op, dit was wel een beetje erg laat toch? Als er geen tijdlimiet opzit weet ik er nog wel een paar. Dit was gewoon een blunder van iemand en daar moest ik om lachen. Ik snap niet wat daar zo ongepast aan is.

woensdag 30 december 2020 om 22:46
Madeliefjees schreef: ↑30-12-2020 15:47Hans Verstraaten, 62 jaar. Oud hoofdredacteur van de Nieuwe Revu, columnist van Libelle.
Ach daar schrik ik wel van.
woensdag 30 december 2020 om 23:31
Oh hier schrik ik ook van!Madeliefjees schreef: ↑30-12-2020 15:47Hans Verstraaten, 62 jaar. Oud hoofdredacteur van de Nieuwe Revu, columnist van Libelle.

woensdag 30 december 2020 om 23:35
Oooh.....daar genoot ik ook van. Wat een gemisstempelinkt schreef: ↑30-12-2020 17:04Ik ken hem alleen van de Libelle. Die columns zijn altijd erg grappig.
Veel te jong.![]()
donderdag 31 december 2020 om 10:00
Gilligans' Island-ster Dawn Wells overleden
Dawn Wells is op 82-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse actrice is overleden aan de gevolgen van corona, bevestigt haar publicist woensdag aan The Hollywood Reporter.
De actrice werd bekend om haar rol in de jaren zestig sitcom Gilligan's Island. Ze kroop daarvoor in de huid van Mary Ann. Ook verwierf ze bekendheid als 'beauty queen'. Ze vertegenwoordigde Nevada, de Amerikaanse staat waarin ze geboren is, in de Miss America-verkiezing in 1960.
De actrice werd bekend om haar rol in de jaren zestig sitcom Gilligan's Island. Ze kroop daarvoor in de huid van Mary Ann. Ook verwierf ze bekendheid als 'beauty queen'. Ze vertegenwoordigde Nevada, de Amerikaanse staat waarin ze geboren is, in de Miss America-verkiezing in 1960.
Daarna vertrok ze naar Hollywood en had verschillende rolletjes voordat ze in Gilligan's Island zat. Daarvoor versloeg ze naar verluidt tweehonderd actrices in het castingproces. Gilligan's Island was van 1964 tot 1967 op televisie te zien en kreeg al gauw een cultstatus. Er kwamen ook nog drie films over Gilligan's Island, waar Wells ook aan meedeed, tot en met de laatste film uit 1981, The Harlem Globetrotters on Gilligan's Island.
Wells was een van de laatste castleden van de sitcom die nog niet overleden was. Nu is enkel de 86-jarige Tina Louise, die de rol van Ginger Grant vervulde, de enige originele Gilligan's Island-actrice die nog leeft.
Dawn Wells is op 82-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse actrice is overleden aan de gevolgen van corona, bevestigt haar publicist woensdag aan The Hollywood Reporter.
Daarna vertrok ze naar Hollywood en had verschillende rolletjes voordat ze in Gilligan's Island zat. Daarvoor versloeg ze naar verluidt tweehonderd actrices in het castingproces. Gilligan's Island was van 1964 tot 1967 op televisie te zien en kreeg al gauw een cultstatus. Er kwamen ook nog drie films over Gilligan's Island, waar Wells ook aan meedeed, tot en met de laatste film uit 1981, The Harlem Globetrotters on Gilligan's Island.
Wells was een van de laatste castleden van de sitcom die nog niet overleden was. Nu is enkel de 86-jarige Tina Louise, die de rol van Ginger Grant vervulde, de enige originele Gilligan's Island-actrice die nog leeft.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 3 januari 2021 om 20:15
maandag 4 januari 2021 om 08:27
Bond-girl Tanya Roberts (65) overleden
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden
Tanya Roberts, die ’Bond Girl’ Stacey Sutton speelde in A View To A Kill (1985), is zondag overleden. De actrice werd 65 jaar oud.
Naast haar rol tegenover Roger Moore in de Bond-film werd Roberts ook bekend als Midge Pinciotti in comedy That ’70s Show. Midge was de moeder van personage Donna (Laura Prepon) en in de eerste drie seizoenen één van de vaste gezichten van de show. De actrice verliet de serie toen haar man Barry ongeneeslijk ziek bleek. Wel keerde ze in latere seizoenen meerdere keren terug voor een gastoptreden.
Naast haar rol tegenover Roger Moore in de Bond-film werd Roberts ook bekend als Midge Pinciotti in comedy That ’70s Show. Midge was de moeder van personage Donna (Laura Prepon) en in de eerste drie seizoenen één van de vaste gezichten van de show. De actrice verliet de serie toen haar man Barry ongeneeslijk ziek bleek. Wel keerde ze in latere seizoenen meerdere keren terug voor een gastoptreden.
Roberts, die eigenlijk Victoria Leigh Blum heette, belandde op kerstavond in het ziekenhuis nadat ze ingestort was na een wandeling met haar honden. Een woordvoerder laat aan TMZ weten dat haar dood niet coronagerelateerd was.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden
Tanya Roberts, die ’Bond Girl’ Stacey Sutton speelde in A View To A Kill (1985), is zondag overleden. De actrice werd 65 jaar oud.
Roberts, die eigenlijk Victoria Leigh Blum heette, belandde op kerstavond in het ziekenhuis nadat ze ingestort was na een wandeling met haar honden. Een woordvoerder laat aan TMZ weten dat haar dood niet coronagerelateerd was.
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 4 januari 2021 om 08:52
Och, wat jong nog 
Ik kan de links van de Telegraaf trouwens nooit meer openen. Werkt deze wel?
https://www.ad.nl/show/bond-girl-en-tha ... ~ad933999/

Ik kan de links van de Telegraaf trouwens nooit meer openen. Werkt deze wel?
https://www.ad.nl/show/bond-girl-en-tha ... ~ad933999/
Later is nu