Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
vrijdag 9 april 2021 om 23:12
Wie? DMX of prins Philip?SweetFirefly schreef: ↑09-04-2021 20:05Triest, maar de man was geen heilige boon. Hij behandelde zijn vrouw als een voetveeg ging vreemd en kreeg ook tijdens zijn huwelijk kinderen bij andere vrouwen.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 9 april 2021 om 23:24
Je hoeft hem daar niet voor te kennen, want er zijn nogal walgelijke zaken aan het licht gekomen. Zoals het zwaar mishandelen van honden. Er waren sterke vermoedens dat hij die ook inzette bij hondengevechten, want er lagen drie kadavers in zijn tuin begraven.iduna schreef: ↑09-04-2021 20:32Jongens, alsof jullie de beste man kennen! Alsof jullie ook maar iemand uit dit topic als privé persoon kennen en op zijn ethische keuzes kunnen beoordelen. Ik beoordeel de man als artiest en om zijn artistieke uitlatingen en daarin kwam een triest leven naar voren. Wat hij verder in zijn leven deed kan ik niet beoordelen en jullie evenmin.
Goede rapper ja, maar dan vind ik je gewoon een slecht persoon.
vrijdag 9 april 2021 om 23:52
cuculuscanorus schreef: ↑09-04-2021 21:50Goede rapper, DMX. Wellicht een eikel in het echt, maar als ik Party Up hoor, dan gaat de radio wel harder.
Ik heb het serieus geprobeerd, maar nee...
What have we done....

vrijdag 9 april 2021 om 23:58
Wat was er bijzonder aan hem?
zaterdag 10 april 2021 om 06:59
Ik ben niet degene op wie je reageert, maar wat ik bijzonder vind aan hem is dat hij zijn hele leven echt heeft opgegeven om in dienst te staan van Elizabeth. Hij ging een mooie carrière bij de marine tegemoet, totdat koning Albert veel te vroeg overleed. Elizabeth werd ineens op jonge leeftijd koningin en Philip moest zich daarin schikken. Carrière bij de marine was voorbij en hij kwam eigenlijk gewoon in haar schaduw te staan voor de rest van zijn leven. En daar heeft hij het best moeilijk mee gehad, begreep ik. Bijzonder hoe hij dat toch maar gedaan heeft en altijd aan haar zijde is gebleven. Het is geen makkelijke familie en geen makkelijke rol waarin hij terecht kwam. Ik vind het ook bijzonder hoe hij zich altijd heeft bekommerd om de “underdogs” die in de familie trouwden zeg maar. Hij was begaan met Diana, met haar leven binnen het paleis en hoe zij zich moest schikken naar de regels en gebruiken binnen het koningshuis. Ook zo met Meghan. Omdat hij wist hoe moeilijk dit kon zijn. En hij had zo zijn eigen manier om toch nog wat van zichzelf te laten zien, met zijn geweldige humor

zaterdag 10 april 2021 om 07:12
Nou idd, good riddance.apppie schreef: ↑09-04-2021 23:24Je hoeft hem daar niet voor te kennen, want er zijn nogal walgelijke zaken aan het licht gekomen. Zoals het zwaar mishandelen van honden. Er waren sterke vermoedens dat hij die ook inzette bij hondengevechten, want er lagen drie kadavers in zijn tuin begraven.
Goede rapper ja, maar dan vind ik je gewoon een slecht persoon.
maandag 12 april 2021 om 10:56
Nouououou.. dat ligt eraan wie je het vraagt. Er kan een heel volkje op Tonga met zijn genen rondlopen bij wijze van spreken.
Such fun!1
maandag 12 april 2021 om 10:58
Ik bedoelde bevestigd. Daar is niets officieels over bekend

irregular_choice wijzigde dit bericht op 12-04-2021 10:59
19.75% gewijzigd
maandag 12 april 2021 om 10:58
Irregular_Choice schreef: ↑10-04-2021 06:59Ik ben niet degene op wie je reageert, maar wat ik bijzonder vind aan hem is dat hij zijn hele leven echt heeft opgegeven om in dienst te staan van Elizabeth. Hij ging een mooie carrière bij de marine tegemoet, totdat koning Albert veel te vroeg overleed. Elizabeth werd ineens op jonge leeftijd koningin en Philip moest zich daarin schikken. Carrière bij de marine was voorbij en hij kwam eigenlijk gewoon in haar schaduw te staan voor de rest van zijn leven. En daar heeft hij het best moeilijk mee gehad, begreep ik. Bijzonder hoe hij dat toch maar gedaan heeft en altijd aan haar zijde is gebleven. Het is geen makkelijke familie en geen makkelijke rol waarin hij terecht kwam. Ik vind het ook bijzonder hoe hij zich altijd heeft bekommerd om de “underdogs” die in de familie trouwden zeg maar. Hij was begaan met Diana, met haar leven binnen het paleis en hoe zij zich moest schikken naar de regels en gebruiken binnen het koningshuis. Ook zo met Meghan. Omdat hij wist hoe moeilijk dit kon zijn. En hij had zo zijn eigen manier om toch nog wat van zichzelf te laten zien, met zijn geweldige humordat was echt een beetje “zijn ding” zeg maar. Een beetje de kont tegen de krib van het Britse koningshuis, geweldig vond ik dat! Maakte hem ook erg geliefd bij het volk, dat minder strakke en stijve. Voor mij maakt hem dat dus een bijzondere man
![]()
Idd. En ook hele bijzondere uitspraken.
Such fun!1
woensdag 14 april 2021 om 00:27
Zijn jongste broer vertelde ook dat Walter op was van de zenuwen en spanning voor de toekomst. Walter besprak zijn gevoelens soms met zijn familie, maar hoewel die gesprekken hem kort weer het juiste pad op stuurden, bleef die donkere wolk boven hem hangen. “Vanaf half maart verliest iedereen zijn grip op jou en zag je nog maar één uitweg om tot rust en stilte te komen.”
https://www.libelle.nl/mensen/emotionee ... r-vermeer/
.
woensdag 14 april 2021 om 07:23
Ik heb precies hetzelfdeOh-happy-day schreef: ↑14-04-2021 00:41Zo bizar dat zo'n persoon waarvan je denkt dat die bruist en zich door niemand gek laat maken zoveel donkere wolken boven zich heeft. Ik kan me er niks bij voorstellen, hoe diep dat gat dan moet zijn. Aangrijpend...
Eng idee dat iemand die je kent in je omgeving als een vrolijk, positief, bruisend persoon, dat van binnen dus misschien helemaal niet is
Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 14 april 2021 om 08:27
vrijdag 16 april 2021 om 14:05

vrijdag 16 april 2021 om 18:18
Ach, wat jammer. Rustige man, hoorde hem altijd graag

zaterdag 17 april 2021 om 09:12
Ik ben hier ook van geschrokken. Had geen idee dat ze ziek was. Volgens mij heeft ze ook nog jonge kinderen.
Ze was iig een geweldige actrice en een prachtige vrouw. Ik hoop dat we Polly nog wel te zien krijgen in het laatste seizoen van PB