Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 2459 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
noekske74 schreef:
21-04-2025 10:07
Die arme man is gisteren nog met de pausmobiel door de stad gesleept. Schandalig. Ieder weldenkend mens zag dat die man stervende was...er was zelfs iemand die " subtiel " zijn hoofd rechtop hield.
Iets zegt me dat hij dat zelf wilde. Is niet zomaar een baantje natuurlijk.
Honolulu schreef:
11-04-2025 05:38
Dat is niet heel gek natuurlijk. Jij bent (bijna) 51. Dat maakt bekenden uit jouw jeugd zo’n beetje tussen de 70 en de 90. Met een gemiddelde van ongeveer 80. Laat dat nou net een leeftijd zijn waarop het niet heel gek is om dood te gaan.
Moet je nagaan hoe dat moet voelen als je zelf zo rond de 80 bent en je ziet je leeftijdsgenoten met bosjes om je heen omvallen. Is ook confronterend...
toulouse_74 schreef:
21-04-2025 10:08
De beste man was 88 en was al langer in heel zwakke conditie. Het zat eraan te komen.
Uiteraard is het geen verrassing. Ik denk dat de inspanning van gisteren hem net over het randje heeft geholpen.
Mooie leeftijd 88 jaar.maar ze hadden hem gisteren beter binnen kunnen laten .je kon zien dat de man doodziek was.
En op die leeftijd weet je dat je meer verleden dan toekomst hebt en als je dan zo ziek bent dat je dat gewoon accepteert .dat het goed is .
Dat hij moge rusten in vrede. 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik denk dat hijzelf heel graag wilde, hij liet zich niet tegenhouden door doktersadvies en andere adviezen. Dat hij er gisteren was, was sowieso een wonder.

Dat er dan nog een diplomatiek onderhoud moest plaats vinden met JD Vance was denk ik te inspannend.
Phlox24 schreef:
21-04-2025 11:03
Ik denk dat hijzelf heel graag wilde, hij liet zich niet tegenhouden door doktersadvies en andere adviezen. Dat hij er gisteren was, was sowieso een wonder.

Dat er dan nog een diplomatiek onderhoud moest plaats vinden met JD Vance was denk ik te inspannend.
de memes vliegen al rond, dat JD Vance de oorzaak van overlijden was..

vind jammer, vond het een leuke man de Paus niet die griezel van een JD
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik heb steeds Da Vinci code beelden.
Op de radio ging het net over de Camerlengo. Zo'n term die ik alleen uit het boek ken.

Hij was al langer Paus dan ik dacht, in mijn beleving was het een vrij nieuwe paus
noekske74 schreef:
21-04-2025 10:07
Die arme man is gisteren nog met de pausmobiel door de stad gesleept. Schandalig. Ieder weldenkend mens zag dat die man stervende was...er was zelfs iemand die " subtiel " zijn hoofd rechtop hield.
Paus zijn is geen baan, maar een missie. Ik denk niet dat hij zich had laten tegen houden.
Stormke81 schreef:
21-04-2025 11:25
Paus zijn is geen baan, maar een missie. Ik denk niet dat hij zich had laten tegen houden.
Dat. Net zoiets als de Queen: die was het tot haar dood en haar daar een missie van gemaakt.

Paus Franciscus had een voorganger die er de brui aan had gegeven, wat extreem ongebruikelijk is voor een paus. Pausen sterven in het harnas. Franciscus was ook een hervormer, hij leefde een stuk soberder en heeft geprobeerd de financiële zaken van het Vaticaan schoon te vegen. Ik denk dat hij wilde laten zien dat hij weliswaar geliefd en verhoudingsgewijs mild was in zijn opvattingen, maar bepaald geen watje.
Star⁴ schreef:
21-04-2025 10:10
Iets zegt me dat hij dat zelf wilde. Is niet zomaar een baantje natuurlijk.
Dat denk ik ook. Een afscheid. Ik ben niet katholiek en heb de beelden niet gezien, maar was wel wat ontroerd door het nieuws. Ik denk dat hij er met dit "risico" - het was hem door artsen ook ontraden -in het achterhoofd heel bewust voor gekozen heeft om naar buiten te treden. Ik vind het wel mooi.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Ik kan me voorstellen dat hij op zijn laatste kracht deze paasviering in het Jubeljaar heeft willen halen. En dat het daarna ook over was.
Phlox24 schreef:
21-04-2025 10:09
Het was best een wonder dat hij gisteren nog kon zwaaien naar het publiek. Die man had een grote wilskracht.
Absoluut! Hij haalde de kracht die hij nog had uit zichzelf. Hij was 12 jaar lang paus of hoe lang was dat ook weer?
Je pense donc je suis
Rouge__ schreef:
14-04-2025 09:15
Actrice Jean Marsh is op 90 jarige leeftijd overleden
Ach. Rose.
Maar dat is een respectabele leeftijd.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Jonnie Boer is overleden. WTF.
Top kok Jonnie Boer.overleden door longembolie 60 jaar jong.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Star⁴ schreef:
23-04-2025 18:01
Jonnie Boer is overleden. WTF.
Waaat! Nee! Wat erg :'(
Ik schrik er van.
Neeee! De beste kok van Nederland...
Zo jong. Afschuwelijk.

Heb vorig jaar nog bij hun gegeten op het eiland.

Arme Thérèse en kinderen.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Ik heb nog laatst naar hun documentaire gekeken dat ze hun kinderen klaar stoomde om het restaurant over te nemen als hun met pensioen zouden gaan
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Flashy schreef:
23-04-2025 18:12
Ik schrik er van.
Ik ook, zo jong.
Oh wauw hier schrik ik van zeg, willen ze net rustiger aan gaan doen vreselijk
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 23-04-2025 18:20
44.44% gewijzigd
Keuken1987 schreef:
23-04-2025 18:15
Ik heb nog laatst naar hun documentaire gekeken dat ze hun kinderen klaar stoomde om het restaurant over te nemen als hun met pensioen zouden gaan
Ze waren er klaar voor om stapjes terug te doen, de kinderen zijn er klaar voor.

Wat een narigheid.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Jeetje ...hier schrik ik ook van
chrisjoh schreef:
23-04-2025 18:02
Top kok Jonnie Boer.overleden door longembolie 60 jaar jong.
Vreselijk. Erg confronterend ook voor mij.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven