Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 4

22-06-2022 08:52 2520 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!

Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633

en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
Star⁴ schreef:
23-04-2025 18:01
Jonnie Boer is overleden. WTF.
Wtf. Ik schrik echt.
Heb er twee keer gegeten en eenmaal kwam hij uitgebreid aan onze tafel staan, erg bevlogen en sympathieke man
Wat erg, veel te jong. Ik heb ooit bij de Librije gegeten, heel bijzondere ervaring. Zo triest dat het zo plotseling eindigt voor iemand die zo hard gewerkt heeft en die zoveel mensen heeft weten te raken met zijn talent.
vivapimpelmees schreef:
23-04-2025 18:27
Vreselijk. Erg confronterend ook voor mij.
Dat snap ik Pimpel :hug:
vivapimpelmees schreef:
Ja logisch :hug:
Maar mensen gaan voorbij
OMG,wat erg.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Star⁴ schreef:
23-04-2025 18:01
Jonnie Boer is overleden. WTF.
idd wtf :woa: :rose:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat een afschuwelijk bericht. Die docu serie op de NPO gaf zo'n goede inkijk in hun gezin. Ontzettend verdrietig......
vivapimpelmees schreef:
Dat kan ik me indenken. :hug:
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Erg voor zijn familie.
vivapimpelmees schreef:
Vanwege je eigen medische geschiedenis? Bah, wat rot. :hug:
Itsnojoke schreef:
23-04-2025 19:11
Vanwege je eigen medische geschiedenis? Bah, wat rot. :hug:
Inmiddels 2 x een dubbele longembolie overleefd, laatste was begin vorig jaar. Ben nog steeds aan het revalideren maar ik leef nog.
vivapimpelmees schreef:
23-04-2025 19:12
Inmiddels 2 x een dubbele longembolie overleefd, laatste was begin vorig jaar. Ben nog steeds aan het revalideren maar ik leef nog.
Wat heftig zeg. Snap dat zo'n bericht hard bij je binnenkomt. :rose:
Vivapimpelmees :hug:

Ik schrok ervan dat Jonnie is overleden 🌹
vivapimpelmees schreef:
🫂

Ik moest ook even terugdenken aan mijn eigen dubbele longembolie. Een week lang elke dag naar een arts gegaan en kreeg adviezen als: “vooral lekker veel sporten” en “lekker warm douchen” Toen ik eindelijk opgenomen was in het ziekenhuis met de juiste diagnose zei de arts: ik ben dankbaar dat je nog levend bent aangekomen.

Dus ja de schrik zit er hier ook even extra in. Wat heftig dat jij het twee maal hebt doorgemaakt.

In ieder geval heel verdrietig dit bericht!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva & vivapimpelmees :hug: :hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition
vivapimpelmees schreef:
Ontzettend akelig en confronterend om te horen dat niet iedereen er doorheen komt. Je hebt veel doorstaan, maar inderdaad, je bent er nog.
Je bent er gelukkig nog.
Vreselijk zo jong nog Jonnie :redrose:
charlottew88 wijzigde dit bericht op 23-04-2025 21:09
6.49% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heel erg. Vond het zo’n leuke sympathieke hardwerkende man @( een longembolie lijkt mij ook doodeng. Je krijgt toch bijna geen adem dan?
Voor iedereen een groene tuin
vivapimpelmees schreef:
Afschuwelijk.
Sterkte!
IBIopviva schreef:
23-04-2025 19:16
🫂

Ik moest ook even terugdenken aan mijn eigen dubbele longembolie. Een week lang elke dag naar een arts gegaan en kreeg adviezen als: “vooral lekker veel sporten” en “lekker warm douchen” Toen ik eindelijk opgenomen was in het ziekenhuis met de juiste diagnose zei de arts: ik ben dankbaar dat je nog levend bent aangekomen.

Dus ja de schrik zit er hier ook even extra in. Wat heftig dat jij het twee maal hebt doorgemaakt.

In ieder geval heel verdrietig dit bericht!
:-(
Pimpelmees en IBI, ik herken het gevoel. Afgelopen juli 8 bloedproppen verdeeld over beide longen gehad. Ik vond het erg confronterend en wij zaten aan de eettafel toen ik aangaf dat ik dus gewoon heel blij ben dat ik nog leef. Het is echt een stille sluipmoordenaar. Jonnie was veel te jong.
ach.. ik doe ook maar wat..
GroenTuintje schreef:
23-04-2025 20:04
Heel erg. Vond het zo’n leuke sympathieke hardwerkende man @( een longembolie lijkt mij ook doodeng. Je krijgt toch bijna geen adem dan?
Er zijn diverse vormen. Ik had het zogenaamde ruiterembolie waarbij inderdaad 2 longen worden afgesloten met grote bloedproppen. Heel vaak overleef je dat niet.
Er zijn ook vormen met meerdere kleine propjes in de long(en).
vivapimpelmees schreef:
23-04-2025 21:15
Er zijn diverse vormen. Ik had het zogenaamde ruiterembolie waarbij inderdaad 2 longen worden afgesloten met grote bloedproppen. Heel vaak overleef je dat niet.
Er zijn ook vormen met meerdere kleine propjes in de long(en).
Wat ontzettend griezelig :( en zou het ook verergeren door een vliegreis? Omdat ze op Bonaire zitten.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
23-04-2025 21:17
Wat ontzettend griezelig :( en zou het ook verergeren door een vliegreis? Omdat ze op Bonaire zitten.
Ik zou daar niet over gaan speculeren.
Yildizlar2 schreef:
23-04-2025 18:19
Oh wauw hier schrik ik van zeg, willen ze net rustiger aan gaan doen vreselijk
Ja, deze komt wel binnen inderdaad :-x

Had ze zo graag een wat rustiger leven saampjes gegund.
Zo hard gewerkt al die jaren.

Ik dacht trouwens wel dat hij jonger was
Frankly my dear, I don"t give a damn

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven